Windows 11 2H22 بهبودهایی را در بازی به ارمغان می آورد که روی DirectX 10 و 11 اجرا می شوند / DirectStorage Compatble

به‌روزرس، ویندوز 11 2H22 مایکروسافت که هفته گذشته به طور رسمی منتشر شد، نویدبخش پیشرفت‌های زیادی برای گیمرها است. این ،ب و کار ادعا می کند که این ارتقا به طور قابل توجهی عملکرد بازی های مبتنی بر DirectX 10 و 11 API را افزایش داده است و بر کاهش تأخیر تمرکز دارد.

آپدیت اصلی را می توان از طریق Windows Updater یا با دانلود مستقیم آن از وب سایت مایکروسافت.





اینجا کلیک کنید برای ارسال نظر برای این خبر در انجمن پیام.




منبع: https://www.guru3d.com/news-story/windows-11-2h22-brings-game-improvements-running-on-directx-10-and-11-directstorage-compatble.html


Windows 11 2H22 بهبودهایی را در بازی به ارمغان می آورد که روی DirectX 10 و 11 اجرا می شوند / DirectStorage Compatble

Windows 11 2H22 با DirectStorage سازگار است.
این ارتقا همچنین پشتیب، از DirectStorage را به سیستم عامل اضافه می کند و به کاربران امکان می دهد با پیکربندی های مختلف ذخیره سازی از جمله RAID0 سر و کار داشته باشند. این به دارندگان رایانه های شخصی جایگزین های بیشتری برای آماده شدن برای معرفی این فناوری می دهد، که باید همزمان با Scorn باشد. Windows 11 2H22 همچنین شامل صداهای روایت طبیعی تر، ویژگی های فو، بیشتر، روش های جدید برای کنترل برنامه های هوشمند و سایر بهبودهای امنیتی و عملکردی خواهد بود. مایکروسافت قصد دارد روی به‌روزرس،‌های کوچک‌تر و به‌موقع آینده این سیستم‌عامل سرمایه‌گذاری کند. انتظار می‌رود اولین موج در ماه اکتبر شامل یک سیستم تب جدید برای File Explorer، یک برنامه P،tos بهبودیافته و گزینه‌های جدید برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها و اطلاعات از کلیپ بورد باشد.

نوار کنترل جدید در ویندوز 11 2H22 نیز پشتیب، از بازی را بهبود بخشیده است. اکنون جدیدترین بازی‌ها و بازی‌هایی که با فشار دادن Windows + G (یا دکمه می، کنتر، Xbox) فعال می‌شوند را نمایش می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعت به بازی‌هایی که به طور منظم بازی می‌کنند بازگردند.

مایکروسافت قول داده است که بازی‌های متعددی از قابلیت HDR خودکار و پشتیب، برای کار با نرخ‌های تازه‌سازی متغیر (VRR) در حالت پنجره‌ای برخوردار خواهند شد. قبل از به روز رس،، این ویژگی ها نیاز به پخش تمام صفحه داشتند و به ،اوین DirectX 12 محدود می شدند.