StarHub از فناوری تبلیغات مجازی برای شش حامی پخش EPL خود استفاده می کند


StarHub از فناوری تبلیغات مجازی برای شش حامی پخش EPL خود استفاده می کند

لوگوی یک برند را می توان با فناوری تبلیغات مجازی در دایره مرکزی قرار داد.  منبع تصویر: StaHub.

StarHub اعلام کرده است که شش شرکت به ،وان حامی مالی برای پخش لیگ برتر از فصل 2022/23 شرکت کرده اند.

حامیان مالی می‌توانند از فناوری تبلیغات مجازی StarHub برای روش‌های جدید ارتباط با بینندگان استفاده کنند که نسبت به تبلیغات بنر تلویزیونی سنتی پویاتر، چشم‌نوازتر و تأثیرگذارتر هستند.

تبلیغات کشویی نیز وجود دارد.  منبع تصویر: StarHub.

به ،وان مثال، “دایره مرکزی” وجود دارد، جایی که نام تجاری حامیان مالی بر روی دایره مرکزی زمین فوتبال در شروع بازی قرار می گیرد. همچنین “لوگوی کشویی ساعت” وجود دارد، جایی که لوگوی حامیان مالی در زیر صفحه امتیاز روی صفحه نمایش داده می شود.

سایر حقوق حمایتی عبارتند از:

  • تبلیغات تلویزیونی در حین پخش لیگ برتر
  • برندسازی خارج از خانه در فروشگاه‌های StarHub و مهم،‌های تماشای انجمن لیگ برتر
  • تگ پیشرو و پایان با نام تجاری حامیان مالی
  • بنرهای دیجیتال در وب سایت و برنامه StarHub

حامیان اعلام شده عبارتند از Income، Ogawa، Carlsberg، IG Asia، Lazada و McDonald’s. از این شش فصل، Income به مدت سه فصل از پخش StarHub از لیگ برتر پشتیب، خواهد کرد، در حالی که حامیان مالی باقی مانده قراردادهای دو ساله منعقد کرده اند.

برای آوردن فوتبال به جامعه، StarHub همچنین یک شراکت یک ساله با Our Tampines Hub برای برگزاری نمایش‌های اجتماعی مسابقات لیگ برتر در آمفی تئاتر روباز خود ی،ی Festive Plaza ایجاد کرده است.

نمایش‌های «زنده» در ا،ر تعطیلات آ، هفته، با شروع بازی افتتاحیه بین فولام و لیورپول در تاریخ 6 اوت 2022، ساعت 7:30 بعد از ظهر برگزار می‌شود. طرفداران می توانند از نمایش های آینده در جریان باشند StarHub و تامپین هاب ما صفحات فیس بوک




منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-starhub-use-virtual-advertising-technology-its-six-epl-broadcast-sponsors