Singtel Zoom را به پلتفرم ارتباطات خود به عنوان یک سرویس برای مشتریان تجاری اضافه می کند


Singtel Zoom را به پلتفرم ارتباطات خود به ،وان یک سرویس برای مشتریان تجاری اضافه می کند

Singtel می‌گوید، عملکردهای زوم بیشتری در ماه‌های آینده ارائه خواهند شد.

Singtel گنجاندن اتصال تلفن زوم به مجموعه 5G و ارتباطات یکپارچه Singtel (UC) در آنها پلتفرم ارتباطی به ،وان یک سرویس (CPaaS) پیشنهادات از ماه آینده شروع می شود.

رابط تلفن زوم امکان برقراری تماس های تلفنی از خطوط ثابت به جلسات Zoom را فراهم می کند.

CPaaS Singtel یک راه حل مبتنی بر ابر است که قابلیت هایی مانند صدا، تصویر و پیام را قادر می سازد تا با زیرساخت فناوری اطلاعات کاربران تجاری تعامل داشته باشد. این پلتفرم به مشتریان اجازه می‌دهد تا خدمات جدیدی مانند «توابع تماس نگیرید»، «مرکز تماس به‌،وان سرویس» و «ضبط صدای تلفن همراه» را به صورت یکپارچه دریافت کنند.

لیم سنگ کنگ، مدیر عامل شرکت Singtel Enterprise Business، گفت:

UC مدیریت سازم، و همکاری بهتری را تسهیل می کند که به شرکت ها کمک می کند بهره وری و خدمات مشتری را بهبود بخشند و در عین حال در هزینه های ارتباطی صرفه جویی کنند. با اضافه شدن مجموعه نوآوری‌های جدید Zoom به مجموعه جامع UC ما، قابلیت‌های مح،ات لبه دسترسی چندگانه (MEC) Singtel Paragon و بازار راه‌حل‌ها و برنامه‌های پیشرفته 5G، و همچنین CPaaS Singtel، شرکت‌ها قادر خواهند بود برنامه‌های کاربردی نوآورانه‌تری توسعه دهند. و خدمات به موقع و با ارزش افزوده را به مشتریان خود به صورت یکپارچه تر و مقرون به صرفه تر ارائه دهند.

به گفته این شرکت، چندین راه حل جدید به تدریج در دسترس شرکت ها قرار خواهد گرفت زیرا به مجموعه 5G و ارتباطات یکپارچه Singtel (UC) اضافه می شوند. این شامل زوم یک، که شامل چت تیمی، تلفن، تخته سفید، جلسات، اتاق ها، رزرو فضای کاری و موارد دیگر می شود.

مرکز تماس زوم، عامل مجازی زوم، و زوم IQ Singtel گفت: در آینده به لیست برنامه های موجود اضافه خواهد شد.




منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-singtel-adds-zoom-its-communications-platform-service-business-customers