NVIDIA GeForce Project Beyond and GTC Fall 2022 Keynote Live Blog (شروع در ساعت 8 صبح PT/15:00 UTC)


وبلاگ زنده AnandTech: جدیدترین به روز رس، ها در بالا هستند. این صفحه به طور خودکار به روز می شود، نیازی به بازخو، دستی مرورگر شما نیست.

11:27 EDT – ادامه صحبت در مورد Omniverse و به سرعت از طریق تمام گروه ها/مشتریان مختلف که از آن استفاده می کنند

11:27 EDT – Racer X با 30 هنرمند در 3 ماه با استفاده از Omniverse برای همکاری ایجاد شد

11:25 EDT – برای اتصال به نرم افزار زیمنس

11:24 EDT – کانکتور Omniverse JT

11:24 EDT – چندین ویژگی جدید برای omniverse و شبیه سازی ها به طور کلی

11:23 EDT – جنسن در حال صحبت ، با همه چیز برای چندین کار است

11:22 EDT – ما اکنون به مسائل سازم، می پردازیم، از Omniverse شروع می کنیم

11:22 EDT – و این برای GeForce است

11:21 EDT – حالا یک ویدیوی دیگر در حال پخش است

11:20 EDT – اکنون پس انداز سکه های خود را شروع کنید

11:19 EDT – RTX 3060 اکنون از 329 دلار شروع می شود (دوباره؟)

11:19 EDT – نسخه‌های GeForce RTX 3080، 16 و 12 گیگابایتی GDDR6 با قیمت 899 دلار

11:18 EDT – انتظار می رود 2 تا 4 برابر سریعتر از RTX 3090 Ti باشد

11:18 EDT – GeForce RTX 4090، 24 گیگابایت GDDR6X، 1600 دلار. 12 اکتبر موجود است

11:18 EDT – و حالا به کارت

11:17 صبح EDT – انویدیا در آزمایشگاه ها سرعت ساعت را به بیش از 3 گیگاهرتز رسانده است

11:17 صبح EDT – 2 برابر سریعتر از آمپر برای بازی های شطرنجی. 4 برابر برای بازی های RT

11:17 صبح EDT – عملکرد تانسور 1400 TOPS

11:17 صبح EDT – اندکی پس از راه اندازی Lovelace در دسترس است

11:17 صبح EDT – و سپس می تواند آن بازی های اصلاح شده را بازی کند

11:16 EDT – سپس می تواند با صحنه بازی کند تا نور و سایر ویژگی ها را تغییر دهد

11:16 EDT – بازی را به USD (مشخص کننده صحنه جه،) ضبط کنید

11:16 EDT – برنامه جدید: RTX Remix

11:15 صبح EDT – در نوامبر به ،وان DLC برای دارندگان پورتال فعلی

11:15 صبح EDT – به نظر می رسد این هم پورتال 2 است؟

11:15 صبح EDT – بازسازی شده با RT و DLSS 3

11:14 صبح EDT – پورتال Valve’s Remastered با ابزارهای omniverse

11:14 صبح EDT – اعلام پورتال RTX

11:14 صبح EDT – (یا بهتر است بگوییم، اگر آنچه را که می تو،د با افزایش عملکرد پردازنده گرافیکی ب،ید، حفظ کنید، افزایش کیفیت تصویر بسیار کاهش می یابد)

11:13 EDT – جمع بندی مجدد نیاز به DLSS. بودجه/عملکرد ترانزیستور مطابق با نیازهای وضوح و کیفیت تصویر نیست

11:12 EDT – اکنون نمایشی از Cyberpunk با DLSS 3 نشان داده می شود

11:11 EDT – مزایای بازی های سنگین CPU و GPU را دارد، زیرا مجبور نیستید فریم ها را در هر دو طرف رندر کنید.

11:11 EDT – “افزایش عملکرد بازی تا چهار برابر بیش از رندر بی رحم”

11:11 EDT – شتاب دهنده جریان نوری حرکت پی،ل و هندسه را برای NN فراهم می کند تا فریم های می، تولید کند.

11:10 صبح EDT – پس درونیابی/طرح فریم، پس؟

11:10 صبح EDT – DLSS 3 یک هوش مصنوعی جدید است که می تواند به جای پی،ل ها، کل فریم ها را تولید کند

11:10 صبح EDT – صحبت در مورد نحوه استفاده از DLSS برای دریافت تصاویر با وضوح 4K بدون کاهش عملکرد

11:10 صبح EDT – بله، DLSS 3

11:09 EDT – DLSS 3 در اسلاید جنسن است

11:09 EDT – در نتیجه یکی از مشکلاتی که باعث می‌شود ردیابی پرتو در پردازنده‌های گرافیکی کمتر کارآمد باشد، کاهش می‌یابد

11:08 EDT – مرتب سازی مجدد اجرای سایه بان، کارایی اجرای سایه بان را با مرتب ، مجدد شیدرها برای استفاده بهتر از هماهنگی بهبود می بخشد.

11:07 EDT – هسته تانسور جدید با موتور تانسور و پشتیب، از FP8

11:07 EDT – هسته RT جدید با 2 برابر توان تقاطع پرتو مثلث

11:07 EDT – اجرای ناموفق برای شیدرهای GPU؟

11:06 EDT – بودن

11:06 EDT – فناوری جدید عمده: ترتیب مجدد اجرای سایه زن

11:06 EDT – SM جدید با 90 TFLOPS

11:06 EDT – ترانزیستورهای 76B!

11:06 EDT – مهندسان NVIDIA با TSMC برای فرآیند 4N برای پردازنده‌های گرافیکی کار ،د

11:05 EDT – اعلام “آدا لاولیس”، نسل سوم RTX

11:05 EDT – تاکید بر RTX و ردیابی پرتو

11:05 EDT – بحث در مورد اینکه NVIDIA چگونه دموی را ممکن کرد

11:03 EDT – “Racer X”

11:03 EDT – در حال حاضر برخی از فیلم‌های نمایشی که ظاهراً روی یک GPU اجرا می‌شوند، در حال پخش است

11:02 صبح EDT – “بازی های آینده جهان های از پیش پخته ای نخواهند داشت. بازی های آینده شبیه سازی خواهند بود”

11:01 EDT – “امروز ما پیشرفت های جدید در NVIDIA RTX، NVIDIA AI و NVIDIA Omniverse را به شما نشان خواهیم داد”

11:00 EDT – و ما رفتیم

11:00 EDT – پس باید نمایش فشرده باشد

11:00 EDT – مانند دیگر ارائه های NVIDIA GTC، من انتظار دارم که این به طور کامل از قبل ضبط شده باشد.

10:59 EDT – تشکر از همکارم ،ین بونشور، که متوجه شد من سال اشتباهی را در ،وان مقاله نوشتم (d’oh!)

10:59 EDT – و ما رفتیم. کمی بیش از یک دقیقه از تایمر پخش جری، باقی مانده است

کمی دیرتر امروز صبح، سخنر، اصلی پاییزی NVIDIA GTC 2022 است که باید یک رویداد بسیار جالب باشد.

علاوه بر اطلاعیه‌های تجاری معمول NVIDIA، اولین بخش از سخنر، GTC بر روی محصولات GeForce NVIDIA متمرکز خواهد شد و ظاهر بسیار نادری را در رویداد شرکت NVIDIA که به طور فزاینده‌ای متمرکز شده است، خواهد داشت. انویدیا تقریباً در یک ماه گذشته بخش GeForce رویداد را به‌،وان «پروژه فراتر» معرفی کرده است، و به روش سنتی سری NVIDIA، این تنها چیزی است که ما به‌طور رسمی قبل از نمایش می‌د،م.

با توجه به زمان برگزاری این رویداد، اعلام نسل بعدی کارت‌های ویدئویی مصرفی NVIDIA (سری GeForce RTX 40؟) و پردازنده‌های گرافیکی مرتبط، شرط بسیار مطمئنی است. سری GeForce RTX 30 کمی بیش از دو سال پیش عرضه شد که دقیقاً مطابق با آهنگ معمول محصولات مصرفی دوسالانه NVIDIA است.

بهبود عملکرد قابل توجهی (امیدواریم) در کارت ها وجود دارد، اما جالب است که ببینیم NVIDIA با توجه به خماری فعلی سایپتو، که هفته گذشته با اتمام مدت ها انتظار ادغام اتریوم به شدت افزایش یافت، چه می کند – و نیاز را از بین می برد. برای کارت های ویدیویی برای است،اج رمزارز محبوب. تقریباً مطمئن است که بازار کارت‌های ویدیویی برای چند ماه آینده اشباع می‌شود، به‌ویژه که سطوح عملکردی که توسط کارت‌های سری RTX 30 فعلی پوشش داده می‌شود. این بدان م،است که کارت‌هایی هستند که سریع‌تر از RTX 3090 و مانند آن هستند که بیشترین احتمال موفقیت را در شرایط جوی کنونی دارند.

در عین حال، از نقطه نظر ویژگی های گرافیکی، NVIDIA از زمان انتشار معماری تورینگ (سری RTX 20) در سال 2018، زم، که NVIDIA برای اولین بار پشتیب، DirectX 12 Ultimate (FL 12_2) را اضافه کرد، نسبتا راکد بوده است. در نتیجه، انتشار بیشتر روی ویژگی برای NVIDIA غیرعادی نخواهد بود، اما در عین حال ما فوراً از هیچ ویژگی جدیدی در دست توسعه برای DirectX آگاه نیستیم.

پس از ارائه GeForce توسط Jensen Huang، مدیر عامل شرکت، انتظار داریم که سخنر، اصلی GTC به یک ارائه سنتی تر سازم، تبدیل شود. شتاب‌دهنده H100 Hopper NVIDIA بدون شک تمرکز زیادی خواهد داشت، زیرا قرار است به زودی عرضه شود. همچنین، NVIDIA به طور فزاینده ای بر روی رباتیک، پزشکی، خودرو و البته محیط شبیه سازی omniverse خود متمرکز شده است. بنابراین نباید چیزهای دیگری برای صحبت وجود داشته باشد – حتی اگر ما قبل از هر چیز برای کارت های بازی اینجا هستیم.

سخنر، اصلی NVIDIA در ساعت 8 صبح اقیانوس آرام (15:00 UTC) شروع می شود، بنابراین لطفاً برای پوشش زنده وبلاگ ما از آ،ین اطلاعیه های ماشین سبز به ما بپیوندید.


منبع: https://www.anandtech.com/s،w/17583/the-nvidia-geforce-project-beyond-and-gtc-fall-2022-keynote-live-blog-s،s-at-8am-pt1500-utc