این ارائه فناوری Path Tracing را به نمایش میگذارد، که قول میدهد مشکلات عملکرد ناشی از ردیابی پرتو فعلی را کاهش دهد و نورها و سایههای پویاتری را در بازیها نمایش دهد. انتخاب Cyberpunk 2077 به ،وان موضوع آزمایشی برای ارائه تصادفی نیست. علیرغم برخی مشکلات راه اندازی اولیه، بازی با تنظیمات باورن،ی و تنوع گسترده ای از نورها و سایه ها به موفقیت تبدیل شده است و آن را به نمونه ای عالی برای آزمایش با فناوری های جدید گرافیکی تبدیل کرده است. در اطلاعیه ارائه تاکید شده است که فناوریهای گرافیکی فعلی مانند نورهایی که سایه ایجاد نمیکنند با محدوده غیر مبتنی بر فیزیک، نور غیرمستقیم با وضوح پایین ضربدر انسداد محیط از فضای صفحه یا انعکاس از فضای صفحه، حدا،ر کیفیت تصویر را محدود میکنند و محتوا را کاهش میدهند. انعطاف پذیری خالق
Cyberpunk 2077 به دلیل مقیاس جه، و تنوع بصری یکی از چالش برانگیزترین بازی های موجود در بازار است. صحنههای نور نئون و مناظر وسیع شهر شب، مرزهای گرافیکهای بیدرنگ را تغییر میدهند. انویدیا امیدوار است با نمایش بیدرنگ RTX Path Tracing با Cyberpunk 2077، پتانسیل این فناوری را در ایجاد تجربههای بازی واقعیتر و همهجانبهتر نشان دهد.
منبع: https://www.guru3d.com/news-story/nvidia-to-s،wcase-real-time-rtx-path-tracing-in-cyberpunk-2077-at-gdc-2023.html
NVIDIA تایید کرده است که نمایشی از RTX Path Tracing را با بازی Cyberpunk 2077 در کنفرانس توسعه دهندگان بازی (GDC) در 22 مارس ارائه خواهد کرد. و مدیر هنری جه، CD Projekt RED، جاکوب کناپیک.