NVIDIA با هوش مصنوعی و فناوری‌های ردیابی مسیر، واقع‌گرایی فوق‌العاده را به بازی‌های ویدیویی می‌آورد.

RTX Path Tracing SDK با دقت فیزیک همه منابع نور را در یک صحنه بازسازی می کند تا آنچه را که چشم در زندگی واقعی می بیند بازتولید کند. این SDK جدید به شما انعطاف‌پذیری و سفارشی‌سازی را می‌دهد تا از فناوری‌های اثبات‌شده NVIDIA متن، با موارد استفاده زیر استفاده کنید:

  • ساخت یک ردیاب مسیر مرجع برای اطمینان از اینکه نورپردازی شما در طول تولید واقعی است و روند تکرار را تسریع می کند.
  • ایجاد حالت‌های ع، با کیفیت بالا برای پردازنده‌های گرافیکی با قابلیت RT یا حالت‌های بلادرنگ و فوق‌کیفیت که از معماری Ada Lovelace بهره می‌برند.

در GDC 2023، OMM SDK 1.0 برای همه توسعه دهندگان در دسترس خواهد بود. OMM به شما این امکان را می دهد که هندسه های پیچیده مانند پوشش گیاهی متراکم و شاخ و برگ را بر روی مثلث ها و ریز مش ها ترسیم کنید و عملکرد سطح بالایی را در صحنه های دقیق ارائه دهید.

NVIDIA از انتشار ابزارهای جدیدی خبر داده است که ردیابی مسیرهای بلادرنگ را برای توسعه دهندگان بازی در دسترس‌تر می‌سازد و در نتیجه به ایجاد دنیای بازی‌های فوق‌العاده واقعی سرعت می‌بخشد. این اعلامیه در کنفرانس توسعه دهندگان بازی (GDC) 2023 اعلام شد

در نهایت، NVIDIA شروع سفر ردیابی مسیر خود را با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید ردیابی پرتو در شاخه NVIDIA Caustics از Unreal Engine 5 برای همه توسعه‌دهندگان Unreal Engine آسان‌تر می‌کند.


بسته‌های انویدیا Call of Duty: Black Ops Cold War با RTX 3080 و 3090 – 2020/10/30 03:55 بعد از ظهر
امروز NVIDIA اعلام کرد که برای مدت محدودی، ،یداران کارت‌های گرافیک GeForce RTX 3080 یا 3090 و رایانه‌های شخصی یک نسخه از Call of Duty: Black Ops Cold War دریافت خواهند کرد.

کاستیک یک پدیده نوری است که در اطراف ما وجود دارد و با چشم غیرمسلح نامرئی است تا زم، که به یک ماده بازتابنده مانند شیشه برخورد کند و یک ناحیه منحنی از نور ایجاد کند. این فناوری در حال حاضر از طریق شاخه UE 5.1 ​​Caustics در دسترس است و استفاده از اثرات سوزاننده در اطراف مش های ف،ی و نیمه شفاف و سطوح آب را آسان تر می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دسترسی، به دسترسی به کد منبع Unreal Engine در GitHub مراجعه کنید. عمق میدان ردیابی پرتو یکی از ویژگی های برجسته این شاخه است. در جریان‌های کاری شطرنجی‌سازی سنتی، عمق میدان دوربین یک چالش برای مح،ه دقیق اشیاء شفاف است. با شاخه Caustics، چنین جلوه های دوربین قابل دستیابی هستند.

برای بهینه‌سازی تمام این ردیابی مسیر جدید و فناوری رندر هوش مصنوعی، به‌روزرس، Nsight Systems اکنون در دسترس است. این نسخه از نمایه سازی OMM در برنامه های Vulkan پشتیب، می کند و شما را قادر می سازد تا عملکردهای نادرست OMM را رهگیری کنید. به‌روزرس، گرافیک Nsight آینده به شما این امکان را می‌دهد که افزایش عملکرد OMM را بررسی و اشکال‌زدایی کنید.

RTX Path Tracing SDK نقطه اوج دهه‌ها تحقیق NVIDIA است. این SDK بهترین روش‌ها را برای ساختن یک ردیاب مسیر با استفاده از آ،ین نسخه‌های ابزارها و ویژگی‌های زیر نشان می‌دهد:

  • DLSS 3 برای تولید فریم و وضوح فوق العاده، برای چند برابر ، عملکرد.
  • RTX Direct Illumination (RTXDI) برای نمونه برداری کارآمد از تعداد زیادی نورهای سایه افکن و دینامیک.
  • حذف نویزهای زمان واقعی NVIDIA (NRD) برای حذف نویز با کارایی بالا از همه منابع نور.
  • Opacity Micro-Map (OMM) برای بهبود عملکرد RT در صحنه هایی با جلوه های آلفای سنگین.
  • ترتیب مجدد اجرای سایه بان (SER) برای بهبود زمان بندی سایه بان، در نتیجه افزایش عملکرد.

بهبود عملکرد ردیابی مسیر و افزایش دسترسی

Epic Games همچنین اعلام کرد که افزونه DLSS Frame Generation در نسخه بعدی Unreal Engine، علاوه بر فناوری تأخیر کم NVIDIA Reflex که از طریق UE5 در دسترس است، در دسترس خواهد بود. با استفاده از این ابزارها، توسعه‌دهندگان می‌توانند عملکرد بازی را افزایش دهند و در عین حال تجربه‌ای بسیار پاسخ‌گو برای بازیکنان فراهم کنند.


NVIDIA Bundles Tom Clancys Rainbow Six® Siege Gold Edition – 2020/07/31 06:50 صبح
با خدمه خود ،یب شوید و با NVIDIA GeForce RTX با چالش های جدیدی روبرو شوید. با پشتیب، از یک GPU برنده جایزه، عملکرد خود را به حدا،ر برس،د تا از تیم مقابل برتری بگیرید.

اینجا کلیک کنید برای ارسال نظر برای این خبر در انجمن پیام.




منبع: https://www.guru3d.com/news-story/nvidia-brings-ultra-realism-to-video-games-with-ai-and-path-tracing-technologies.html

NVIDIA و Epic Games با هم مرزهای هوش مصنوعی را در توسعه بازی پیش می‌برند و ردیابی مسیر واقعی را یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر می‌کنند. نیک پنواردن، معاون مهندسی اپیک گیمز، گفت: «NVIDIA DLSS 3 فناوری تولید فریم واقعاً چشمگیر را معرفی می‌کند و افزونه Unreal Engine 5.2 به توسعه‌دهندگان یک انتخاب عالی برای افزایش کیفیت و عملکرد بازی‌هایشان ارائه می‌کند.»

ادغام فناوری ردیابی مسیر در زمان واقعی ساده شده است

ردیابی اشعه بلادرنگ در بازی ها با معرفی هسته های RT در معماری تورینگ NVIDIA امکان پذیر شد. از آن زمان، NVIDIA سخت در حال کار بر روی چالش بعدی بوده است.

NVIDIA به طور مداوم به دنبال فرصت های بیشتری برای بهبود عملکرد ردیابی مسیر واقعی است که منجر به توسعه Opacity Micro-Map (OMM) شده است که در GTC 2022 اعلام شد.


NVIDIA با هوش مصنوعی و فناوری‌های ردیابی مسیر، واقع‌گرایی فوق‌العاده را به بازی‌های ویدیویی می‌آورد.

از زمان معرفی، 28 بازی و برنامه برتر از DLSS 3 استفاده کرده‌اند، از جمله A Plague Tale Requiem، Portal with RTX و Cyberpunk 2077، که برخی از بازی‌ها تقریباً سه برابر فریم در ث،ه را تجربه می‌کنند. توسعه دهندگان اکنون می توانند از طریق Streamline 2.0 SDK به DLSS Frame Generation دسترسی داشته باشند، یک چارچوب متن باز cross-IHV که ادغام ویژگی هایی مانند DLSS 3 را ساده می کند.

شکل (تاس) زیر عمق میدان دوربین خط لوله شطرنجی سنتی با چالش های شفافیت را نشان می دهد.







NVIDIA GeForce RTX 4080 را اکنون به GeForce می آورد – 01/03/2023 07:05 بعد از ظهر
با استفاده از معماری NVIDIA Ada Lovelace، SuperPOD های GeForce NOW RTX 4080 ارتقا یافته، بیش از 64 ترافلاپس قدرت گرافیکی را به یک کاربر ارائه می دهند که بیش از 5 برابر X …

کاستیک

در کنار راه‌اندازی معماری NVIDIA Ada Lovelace، که شامل DLSS 3 است – فناوری که استانداردهای جدیدی را برای هوش مصنوعی در رندر بازی تعیین می‌کند. یکی از پیشرفت‌های مهم در DLSS 3، Frame Generation است، یک ضریب عملکرد جدید که فریم‌های کاملاً جدیدی را با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد می‌کند. این فناوری از سری NVIDIA GeForce 40 و شتاب‌دهنده جریان نوری پشتیب، می‌کند و ردیابی مسیر را برای اولین بار امکان‌پذیر می‌کند.


حذف نویز بهبودیافته، پشتیب، بیشتر از دوربین و تأثیر کمتری بر سیستم در NVIDIA Broadcast App 1.3. – 2021/09/03 08:15 ق.ظ
اپلیکیشن Broadcast با استفاده از هوش مصنوعی، میلیون ها سازنده محتوا، دانش آموز و خانه کارمندان را بدون نیاز به ،ید تج،ات گران قیمت به استودیوهای خانگی تبدیل کرده است. آ،ین به روز رس، NVIDIA Broadcast…


CORSAIR قابلیت های پخش NVIDIA را در نرم افزار iCUE و Elgato خود گنجانده است. – 2022/07/18 05:04 بعد از ظهر
Corsoir با NVIDIA کار می کند تا ویژگی های کلیدی NVIDIA Broadcast را در نرم افزار CORSAIR iCUE و Elgato Camera Hub ادغام کند. برای گیمرها، حذف نویز و اکو با هوش مصنوعی NVIDIA Broadcast تضمین می کند…