RTX Path Tracing SDK با دقت فیزیک همه منابع نور را در یک صحنه بازسازی می کند تا آنچه را که چشم در زندگی واقعی می بیند بازتولید کند. این SDK جدید به شما انعطافپذیری و سفارشیسازی را میدهد تا از فناوریهای اثباتشده NVIDIA متن، با موارد استفاده زیر استفاده کنید:
- ساخت یک ردیاب مسیر مرجع برای اطمینان از اینکه نورپردازی شما در طول تولید واقعی است و روند تکرار را تسریع می کند.
- ایجاد حالتهای ع، با کیفیت بالا برای پردازندههای گرافیکی با قابلیت RT یا حالتهای بلادرنگ و فوقکیفیت که از معماری Ada Lovelace بهره میبرند.
در GDC 2023، OMM SDK 1.0 برای همه توسعه دهندگان در دسترس خواهد بود. OMM به شما این امکان را می دهد که هندسه های پیچیده مانند پوشش گیاهی متراکم و شاخ و برگ را بر روی مثلث ها و ریز مش ها ترسیم کنید و عملکرد سطح بالایی را در صحنه های دقیق ارائه دهید.
NVIDIA از انتشار ابزارهای جدیدی خبر داده است که ردیابی مسیرهای بلادرنگ را برای توسعه دهندگان بازی در دسترستر میسازد و در نتیجه به ایجاد دنیای بازیهای فوقالعاده واقعی سرعت میبخشد. این اعلامیه در کنفرانس توسعه دهندگان بازی (GDC) 2023 اعلام شد
در نهایت، NVIDIA شروع سفر ردیابی مسیر خود را با مجموعهای از ویژگیهای جدید ردیابی پرتو در شاخه NVIDIA Caustics از Unreal Engine 5 برای همه توسعهدهندگان Unreal Engine آسانتر میکند.
بستههای انویدیا Call of Duty: Black Ops Cold War با RTX 3080 و 3090 – 2020/10/30 03:55 بعد از ظهر
امروز NVIDIA اعلام کرد که برای مدت محدودی، ،یداران کارتهای گرافیک GeForce RTX 3080 یا 3090 و رایانههای شخصی یک نسخه از Call of Duty: Black Ops Cold War دریافت خواهند کرد.
کاستیک یک پدیده نوری است که در اطراف ما وجود دارد و با چشم غیرمسلح نامرئی است تا زم، که به یک ماده بازتابنده مانند شیشه برخورد کند و یک ناحیه منحنی از نور ایجاد کند. این فناوری در حال حاضر از طریق شاخه UE 5.1 Caustics در دسترس است و استفاده از اثرات سوزاننده در اطراف مش های ف،ی و نیمه شفاف و سطوح آب را آسان تر می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دسترسی، به دسترسی به کد منبع Unreal Engine در GitHub مراجعه کنید. عمق میدان ردیابی پرتو یکی از ویژگی های برجسته این شاخه است. در جریانهای کاری شطرنجیسازی سنتی، عمق میدان دوربین یک چالش برای مح،ه دقیق اشیاء شفاف است. با شاخه Caustics، چنین جلوه های دوربین قابل دستیابی هستند.
برای بهینهسازی تمام این ردیابی مسیر جدید و فناوری رندر هوش مصنوعی، بهروزرس، Nsight Systems اکنون در دسترس است. این نسخه از نمایه سازی OMM در برنامه های Vulkan پشتیب، می کند و شما را قادر می سازد تا عملکردهای نادرست OMM را رهگیری کنید. بهروزرس، گرافیک Nsight آینده به شما این امکان را میدهد که افزایش عملکرد OMM را بررسی و اشکالزدایی کنید.
RTX Path Tracing SDK نقطه اوج دههها تحقیق NVIDIA است. این SDK بهترین روشها را برای ساختن یک ردیاب مسیر با استفاده از آ،ین نسخههای ابزارها و ویژگیهای زیر نشان میدهد:
- DLSS 3 برای تولید فریم و وضوح فوق العاده، برای چند برابر ، عملکرد.
- RTX Direct Illumination (RTXDI) برای نمونه برداری کارآمد از تعداد زیادی نورهای سایه افکن و دینامیک.
- حذف نویزهای زمان واقعی NVIDIA (NRD) برای حذف نویز با کارایی بالا از همه منابع نور.
- Opacity Micro-Map (OMM) برای بهبود عملکرد RT در صحنه هایی با جلوه های آلفای سنگین.
- ترتیب مجدد اجرای سایه بان (SER) برای بهبود زمان بندی سایه بان، در نتیجه افزایش عملکرد.
بهبود عملکرد ردیابی مسیر و افزایش دسترسی
Epic Games همچنین اعلام کرد که افزونه DLSS Frame Generation در نسخه بعدی Unreal Engine، علاوه بر فناوری تأخیر کم NVIDIA Reflex که از طریق UE5 در دسترس است، در دسترس خواهد بود. با استفاده از این ابزارها، توسعهدهندگان میتوانند عملکرد بازی را افزایش دهند و در عین حال تجربهای بسیار پاسخگو برای بازیکنان فراهم کنند.
NVIDIA Bundles Tom Clancys Rainbow Six® Siege Gold Edition – 2020/07/31 06:50 صبح
با خدمه خود ،یب شوید و با NVIDIA GeForce RTX با چالش های جدیدی روبرو شوید. با پشتیب، از یک GPU برنده جایزه، عملکرد خود را به حدا،ر برس،د تا از تیم مقابل برتری بگیرید.