NVIDIA از Quake II RTX نسخه 1.7.0 با ویژگی های پیشرفته رونمایی کرد


انویدیا از بسته بازی با بازی Redfall: A New World Open-World S،oter اول شخص رونمایی کرد – 2023/03/15 07:07 ب.ظ
NVIDIA قصد دارد یک بسته بازی جدید را معرفی کند که شامل نسخه ویژه بازی آینده Redfall است که توسط Arkane Studios توسعه یافته و توسط Bethesda منتشر شده است.

انویدیا Quake II RTX نسخه 1.7.0 را راه اندازی کرد و طیف وسیعی از پیشرفت های هیجان انگیز و رفع باگ های مهم را معرفی کرد. Quake II RTX پلتفرم نمایش فنی محبوب NVIDIA است که قابلیت‌های باورن،ی ردیابی پرتوهای بی‌درنگ پردازنده‌های گرافیکی RTX را به نمایش می‌گذارد.

بازیکنان می توانند Quake II RTX نسخه 1.7.0 را به صورت رایگان دانلود کنند و اکنون در دسترس است. این ارتقا بدون شک برای گیمرهایی که از گرافیک باکیفیت و گیم پلی روان استقبال می کنند، خوشایند است.

مشارکت های کاربر GitHub @res2k:

  • هنگامی که استفاده از حافظه تصویر فضای صفحه بسیار زیاد است یک هشدار اضافه شده است (#179)
  • اضافه شدن کنترل بر تابش برگشتی مواد منتشر کننده (#210)
  • اضافه شدن کنترل های منو برای جلوه های ،یبی تمام صفحه (#216)
  • اضافه شدن پشتیب، از نورافکن ها با مشخصات انتشار و چراغ قوه پخش کننده (#203، #214)
  • رفع ،ابی زم، که برخی از بافت‌ها وجود ندارند (#263)
  • هنگامی که pt_bsp_sky_lights بیش از 1 باشد، وضعیت سرریز رفع شد (#262)
  • بافت های متحرک ثابت در مدل های BSP (#187)
  • رفع ،ابی ها در صورت عدم موفقیت اولیه رندر (#199)
  • تغییر مقیاس تصویر FSR در برخی موارد (#232)
  • اصلاح مقیاس نادرست بافت ها بدون تعریف متریال سفارشی (#235)
  • تنظیم حالت ثابت در لینو، در ساخت‌های GitGub CI (#268)
  • سازگاری ذخیره بازی با Q2RTX 1.5.0 (#193) ثابت شد
  • رفع برخی از مشکلات نورپردازی در نقشه های سفارشی (#189)
  • مح،ه اندازه داده بافت ثابت برای بافت‌های R16_UNORM (#236)
  • رفع ویژگی HDR اسکرین شات (#190)
  • ظاهر جلوه های دود را اصلاح کرد (#195)
  • محدوده شدت نور متحرک را ثابت کرد (#200)
  • هنگامی که چندین ماده با بافت پایه ی،ان استفاده می شود، بافت های جایگزین را اصلاح کرد (#222)
  • مدیریت لیست نور بهبود یافته برای رفع سوسو زدن و نویز بیش از حد (#234)
  • استحکام سیستم مواد بهبود یافته برای بازی‌هایی با بافت‌های سفارشی (#201)
  • نمونه برداری نور چند ضلعی بهبود یافته برای کاهش نویز و تاریکی (#266)
  • پشتیب، بهبود یافته Wayland (#261, #221)
  • چندین اصلاحات از Q2PRO (#196) یکپارچه شده است
  • فایل sky_c،ers.txt را با فایل‌های هر نقشه جایگزین کرد (#219)
  • ذرات اصلاح شده برای داشتن رنگ های ظریف تر (#197)
  • به روز رس، SDL2 به 2.26.1 (#252)







انویدیا از سری جدید پردازنده‌های گرافیکی ایستگاه کاری خود رونمایی کرد: RTX Ada، شامل RTX 4000 SFF ADA Desktop GPU و پنج SKU موبایل – 2023/03/21 07:11 ب.ظ
پردازنده گرافیکی دسکتاپ جدید، RTX 4000 ADA SFF، یک پردازنده گرافیکی حرفه ای با فرمت کوچک است که دارای مشخصات چشمگیر با 6144 هسته CUDA، 192 تانسور و 48 هسته RT است که تا 19.2 TFLOPS مح،ات را ارائه می دهد.


NVIDIA از Quake II RTX نسخه 1.7.0 با ویژگی های پیشرفته رونمایی کرد


NVIDIA از سه مدل GPU جدید برای لپ‌تاپ‌ها، از جمله GeForce RTX 2050 برای لپ‌تاپ، رونمایی کرد. 2021/12/20 10:17 ق.ظ
NVIDIA مدل جدیدی از واحد پردازش گرافیکی سطح پایه (GPU) را برای رایانه های نوت بوک منتشر کرده است. سه مدل در دسترس خواهد بود: یکی برای سری GeForce برای گیمرها و دو سری MX برای creato…

اینجا کلیک کنید برای ارسال نظر برای این خبر در انجمن پیام.




منبع: https://www.guru3d.com/news-story/nvidia-unveils-quake-ii-rtx-version-1-7-with-enhanced-features.html

بهبودهای متفرقه:

  • اضافه شدن پشتیب، برای ساخت بر روی معماری CPU PowerPC 64 LE (#260)
  • مقیاس خودکار UI را برای جلوگیری از بزرگ شدن رابط کاربری تنظیم کرد
  • دقت بهبود یافته تنظیم نرخ فریم هدف (#242)
  • جلوه‌های ،یبی تمام صفحه را به گونه‌ای تنظیم کرد که فشرده‌تر باشند
  • بافت پلاک بارگیری (#265) را به روز کرد

اگرچه آ،ین به روز رس، قابل توجهی نیست، اما حاوی برخی اصلاحات و بهبودهای اساسی است که طرفداران Quake II RTX از آنها استقبال خواهند کرد. از جمله ویژگی های کلیدی می توان به معرفی چراغ قوه پخش کننده، حل مشکلات سازگاری و پایداری متعدد، رفع مشکلات بافت، کاهش نویز بصری و سوسو زدن در شرایط خاص و همچنین بهبود جلوه های بصری مانند ،یب تمام صفحه اشاره کرد. و ذرات


NVIDIA از پردازنده Grace رونمایی کرد. دارای 144 هسته و 1 ترابایت در ث،ه پهنای باند – 2022/03/22 08:21 ب.ظ
اگر امروز ارائه را تماشا کردید، احتمالاً متوجه اعلام یک پردازنده CPU نیز شده اید که «گریس» خواهد بود. …

مشکلات رفع شده:

  • رفع ،ابی در منطق بازی هنگامی که یک هیولا با یک در در حالت notarget تعامل می کند (#92)
  • رفع ،ابی زم، که فایل نقشه دارای یک VIS نیست (#223)
  • رفع برخی از مشکلات لایه اعتبار سنجی Vulkan (#229، #246، بیشتر)
  • رفع مشکلات تراز بافت در برخی از درها (#211)
  • اسلحه شعله ور هنوز از مهمات با پرچم های dm از جمله 8192 (DF_INFINITE_AMMO) استفاده می کند (https://،hub.com/NVIDIA/Q2RTX/issues/)191)
  • تنظیم اولیه صف Vulkan در پلتفرم هایی که از صف های ت،یم پشتیب، نمی کنند (#248) ثابت شد.
  • وابستگی OpenAL را با یک کتابخانه پیوندی استاتیک تغییر داد (#224)


NVIDIA از DGX Cloud، یک سرویس ابررایانه‌ای انقلابی هوش مصنوعی برای شرکت‌ها رونمایی کرد – 2023/03/21 07:03 ب.ظ
انویدیا یک سرویس ابررایانه هوش مصنوعی به نام DGX Cloud راه اندازی کرده است که به شرکت ها دسترسی بی نظیری به زیرساخت ها و نرم افزارهای پیشرفته برای توسعه مولدهای پیشرفته ارائه می دهد.