Modders برای بهبود عملکرد بازی، حافظه AMD Radeon RX 5600 XT را به 12 گیگابایت ارتقا داد

را موددر تعویض شد ماژول های حافظه اصلی 1 گیگابایتی 14 گیگابیت بر ث،ه با ماژول های 2 گیگابایتی 16 گیگابیت بر ث،ه، که نیاز به تلاش های متعدد برای تکمیل شدن دارد. آنها یک بایوس سفارشی برای استفاده از حافظه توسعه یافته توسعه دادند و GPU اصلاح شده با استفاده از معیار Superposition مورد ارزیابی قرار گرفت، جایی که از بیش از 10 گیگابایت حافظه استفاده کرد و بیش از دو برابر نتایج GPU اصلی را به دست آورد.

اصلاح مشابهی در NVIDIA GeForce RTX 3070 انجام شد که در ابتدا دارای 8 گیگابایت حافظه بود اما از طریق این مود به 16 گیگابایت ارتقا یافت. این بهبود مشکل گلوگاه را در بازی‌های حافظه فشرده مانند The Last of Us Part I حل کرد.


G.S، Sniper Memory Series با هدف گیمرها و Case Modders – 2011/03/14 12:09 ب.ظ
G.S،، طراح و سازنده پیشرو حافظه در سراسر جهان، جدیدترین مفهوم و توسعه سری جدید Sniper را اعلام کرده است که به طور خاص برای گیمرهای رایانه شخصی و علاقه مندان به مدینگ طراحی شده است. Exte…

اینجا کلیک کنید برای ارسال نظر برای این خبر در انجمن پیام.




منبع: https://www.guru3d.com/news-story/modders-upgrade-amd-radeon-rx-5600-xt-to-12gb-memory-for-enhanced-gaming-performance.html

تیمی از موددرها، به رهبری پائولو گومز در کانال یوتیوب خود، AMD Radeon RX 5600 XT را با دو برابر ، ظرفیت حافظه آن به 12 گیگابایت، به طرز چشمگیری متحول کرده اند. تی


Modders برای بهبود عملکرد بازی، حافظه AMD Radeon RX 5600 XT را به 12 گیگابایت ارتقا داد

اگرچه ممکن است اصلاح کارت گرافیک برای همه من، نباشد، اما این موارد پتانسیل آن را برای افزایش عملکرد بازی نشان می دهد. این همچنین این سوال را ایجاد می کند که آیا تولید کنندگان GPU باید از همان ابتدا نسخه های حافظه بالاتری از محصولات خود را منتشر کنند.







Xbox One: Modders اضافه ، پشتیب، از ماوس و صفحه کلید – 1392/11/12 09:45 ق.ظ
تعداد معدودی از مددرهای مبتکر تعدادی لوازم جانبی از جمله صفحه کلید و ماوس را دریافت کرده اند که روی Xbox One کار می کنند. بنابراین اساساً می تو،د بیان کنید، آنها یک بار دیگر آن را یک رایانه شخصی می کنند 🙂 …علاوه بر این، تیم Radeon RX 5600 XT اصلاح شده را با استفاده از آن ارزیابی کرد بازی Resident Evil 4، با حدا،ر تنظیمات گرافیکی بازی. GPU اصلی به دلیل 6 گیگابایت VRAM با بافت های سنگین با مشکلاتی مواجه بود. با این حال، با 12 گیگابایت، بازی به طور مداوم بالای 60 فریم بر ث،ه اجرا می شد. این تست توانایی پردازنده گرافیکی 12 گیگابایتی را برای مدیریت بازی های پر حافظه مانند Resident Evil 4 کپکام ثابت می کند.