HUMAN clean.io را اضافه می‌کند تا از تبلیغات نادرست جلوگیری کند و محافظت در برابر کلاهبرداری تبلیغاتی را کامل کند


HUMAN clean.io را اضافه می‌کند تا از تبلیغات نادرست جلوگیری کند و محافظت در برابر کلاهبرداری تبلیغاتی را کامل کند

این ،ید سومین ،ید HUMAN در سال است زیرا آنها مجموعه امنیتی خود را تکمیل می کنند.

HUMAN Security، Inc (سابق White Ops) امروز ،ید clean.io را اعلام کرد.

مدیر عامل انس،، تامر حسن در یک پست وبلاگ گفت این ،ید یک حرکت استراتژیک درست برای شرکت بود، زیرا آنها در حال ساختن پلتفرم دفاع انس، برای محافظت از ا،یستم تبلیغاتی در برابر کلاهبرداری و سوء استفاده از طریق مختل ، اقتصاد جرایم سایبری و تشخیص clean.io و مسدود ، تهدیدات جدید، حداقل موارد مثبت کاذب را ایجاد ،د. همه از طریق یک ادغام سریع، بدون تعمیر و نگهداری و ساده انجام می شود.

او افزود که مشتریان از آنها برای مق، با ب،زارها از طریق تبلیغات برنامه‌ای که کاربران را با ب،زار آلوده می‌کنند راه‌حلی برای ایجاد یک بات‌نت در مقیاس بزرگ می‌خواستند. و دستیابی به clean.io به حل این مشکل برای مشتریان کمک می کند.

به گفته Geoff Stupay، مدیرعامل clean.io، با ،یب فناوری‌ها و تیم‌های دو شرکت، HUMAN اولین شرکتی خواهد بود که راه‌حل کامل کلاهبرداری تبلیغاتی را ارائه می‌کند که شامل محافظت از تبلیغات نادرست در زمان واقعی است.

هنگامی که ا،یستم تبلیغات برنامه‌ریزی شده توسط مجرمان سایبری برای ارائه ب،زار به کاربران نهایی از طریق تبلیغات استفاده می‌شود، به آن ب،زار می‌گویند. در حالی که تبلیغات نادرست با قرار دادن کاربران در معرض ب،زارها، خطر سازش را افزایش می‌دهد، اما بر مارک‌ها و پلتفرم‌های ارائه‌دهنده تبلیغات نیز منع، می‌شود و مشکل شهرت نام تجاری قابل توجهی ایجاد می‌کند.

دستیابی به clean.io، قابلیت‌های ضد ب،زار آن، تحلیل رفتاری جاوا اسکریپت سمت سرویس گیرنده و کاهش آن، حفاظت‌های موجود HUMAN را برای ناشران، پلتفرم‌ها و برندها گسترش می‌دهد.

این ،ید سومین حرکت استراتژیک بازاری است که HUMAN در سال جاری انجام داده است، که با اعلام دور رشد 100 میلیون دلاری به رهبری WestCap و NightDragon و سپس ادغام با PerimeterX، که شامل تسهیلات بدهی 100 میلیون دلاری از Blackstone Credit بود، آغاز شد.




منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-human-adds-cleanio-block-out-malvertising-and-round-out-ad-fraud-protection