Agoda یک ویژگی انجماد قیمت را برای “نگه داشتن” قیمت هتل به مدت 14 روز معرفی می کند


Agoda یک ویژگی انجماد قیمت را برای “نگه داشتن” قیمت هتل به مدت 14 روز معرفی می کند

این قیمت را فریز کنیم؟  بله لطفا.  تصویر: آگودا

پلت فرم محبوب رزرو پرواز و اقامت آگودا در حال معرفی یک ” جدیدفریز قیمتاین ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا قیمت رزرو اقامتگاه مورد نظر خود را تا 14 روز نگه دارند.

طبق بی،ه رسمی آن، کاربران می توانند قیمت لیست هتل ها را با یک سپرده اندک “قفل” کنند، که اساساً آبجو آبجو (رزرو) رزرو هتل. “تجمیع قیمت ها” به مدت 14 روز ادامه دارد، یا تا زم، که کاربر برای تکمیل پرداخت آماده شود. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا بدون تصمیم گیری فوری در مورد برنامه های سفر، از معاملات سرمایه گذاری کنند.

Agoda همچنین گفت که کاربر، که ترجیح می دهند رزرو ثابت خود را ادامه ندهند، سپرده خود را از دست خواهند داد. به نظر ما، به دلیل شرایط و ضوابط سختگیرانه هنگام رزرو اتاق، این بهتر از از دست دادن کل رزرو است.

برای ،، که اطلاعی ندارند – قیمت پرواز و هتل نه تنها تحت تأثیر عرضه و تقاضا قرار می گیرد، بلکه تحت تأثیر تعداد دفعاتی است که شما لیست را مشاهده کرده اید و تاریخ های بسیار خاصی برای تبلیغات یا معاملات دارید. ثابت ماندن قیمت‌ها، اگرچه راه‌حلی جزئی برای روش‌های اصلی صنعت رزرو است، اما هنوز هم به نیازهای بودجه‌بندی و برنامه‌ریزی شما اطمینان می‌دهد.

مثالی از استفاده از Freeze Price با رزرو هتل در Agoda.  تصویر: آگودا

برای استفاده از Price Freeze، کاربران آگودا باید روی دکمه «قیمت ثابت» در لیست اقامتگاه ضربه بزنند، روند رزرو را دنبال کنند و ودیعه مورد نیاز را پرداخت کنند. اگر روی گزینه زیر دسته‌های هر اتاق ضربه بزنید، این ویژگی روی انواع اتاق‌های خاص کار می‌کند.

Price Freeze on Agoda در اوایل سال 2023 در تمام پلتفرم های وب موبایل و دسکتاپ آن در دسترس خواهد بود.

منبع: آگودا




منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-agoda-introduces-price-freezing-feature-،ld-،tel-prices-14-days