کولرهای فریزر مایع Arctic II در دسته خاصی به یاد می آورند

چه زم، مشکل ممکن است رخ دهد؟
واکنش شیمیایی و انحطاط واشر یک فرآیند آهسته است و می تواند در دوره گارانتی 6 ساله رخ دهد. بنابراین، هیچ دلیلی برای وحشت وجود ندارد. توصیه می کنیم تمام کو،های آسیب دیده در اسرع وقت سرویس شوند.

مسئله ای که شناسایی شده چیست؟
در واحدهای خاصی، واشرها به اندازه کافی ولک،زه نشده بودند و باعث ایجاد یک واکنش شیمیایی بین صفحه سرد مسی و واشر می شد. این واکنش ممکن است به بقایای گوگرد و رسوبات صفحه مسی منجر شود. اگر این اتفاق افتاده باشد، می تواند منجر به کاهش عملکرد خنک کننده و از دست دادن احتمالی مایع خنک کننده شود.

در طول بررسی‌های معمول کیفیت ARCTIC، آنها متوجه یک مشکل بالقوه در برخی از واحدهای Liquid Freezer II شده‌اند. محصولات تحت تأثیر اولین بار در ماه مه 2021 به فروش رسیدند.

درخواست برای فراخوان توسط بازدید از این صفحه.





اینجا کلیک کنید برای ارسال نظر برای این خبر در انجمن پیام.




منبع: https://www.guru3d.com/news-story/arctic-liquid-freezer-ii-coolers-recall-on-specific-batch.html


کو،های فریزر مایع Arctic II در دسته خاصی به یاد می آورند

ما از آن زمان تضمین کیفیت و تست کنترل کیفیت را افزایش داده ایم. ما همچنین این محصولات را با بر،ب “QC P،ed” علامت گذاری کرده ایم.

مشکل چگونه حل می شود؟
ما می د،م که مشتریان ما به راه حل های خنک کننده خود وابسته هستند. به منظور اطمینان از کوتاه ترین وقفه ممکن، ما یک کیت خدمات در خانه را توسعه داده ایم تا با خیال راحت عمر 6 ساله محصول را تضمین کند. با استفاده از این کیت خدمات، مشتریان ما می توانند به راحتی در عرض چند دقیقه و بدون هیچ کارشناسی واشر و صفحه مسی Liquid Freezer II خود را تعویض کنند. ارائه این کیت خدمات به مشتریان ما یک فرآیند پایدار و سازگار با محیط زیست است که تعهد شرکت ما را برای ایجاد محیطی روشن تر و تمیزتر و در عین حال کاهش زمان ،ابی حفظ می کند.

کیت سرویس چگونه کار می کند؟ رویه چیست؟
تعویض واشر و صفحه سرد مسی در چند مرحله ساده انجام می شود و نیاز به تخصص ندارد. در این ویدیو نحوه تعویض واشر، صفحه سرد مسی را نشان می دهیم و همچنین دستورالعمل های دقیقی را ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل شود که تعویض آسان و موثر انجام می شود. مثل همیشه، تیم پشتیب، ما خوشحال است که با هر سوالی به مشتریان خود کمک کند.

با استفاده از فرم زیر می تو،د به راحتی بررسی کنید که آیا Liquid Freezer II شما تحت تأثیر قرار گرفته است یا خیر. اگر کو، شما آسیب دیده باشد، کیت سرویس رایگان خود را دریافت خواهید کرد. کیت سرویس شامل: صفحه مسی، واشر، MX-5 0.8 گرم، خنک کننده اضافی و پیچ می باشد.

آیا محصولات فعلی در فروشگاه ها تحت تأثیر قرار می گیرند؟
تمام محصولاتی که در بازار و در انبارهای ما بودند، تحت آزمایشات کنترل کیفیت اضافی قرار گرفته و جایگزین شده اند تا اطمینان حاصل شود که هیچ محصول آسیب دیده وارد بازار نشده است.