پلی تکنیک سنگاپور از هولولنز 2 مایکروسافت برای تغییر یادگیری آزمایشگاهی استفاده می کند
به ،وان بخشی از تمرکز پلی تکنیک سنگاپور (SP) در ایجاد یک محیط یادگیری پویاتر و تعاملی تر، از فناوری هولوگرافی مایکروسافت برای توانمندسازی دانش آموزان دیپلم های منتخب و برنامه جدید علمی مش، (CLS) استفاده خواهد کرد.
SP از هولولنز 2 مایکروسافت استفاده می کند تا دانش آموزان را قادر سازد تا با نمایش مجازی ابزارهای آزمایشگاهی فیزیکی، مفاهیم علمی و سناریوهای یادگیری تعامل داشته باشند. شبیهسازیهای تعاملی برای کمک به دانشآموزان برای ،ب دانش مرتبط با صنعت، و ایجاد اعتماد به نفس در استفاده از ابزار و استفاده از فرآیند آزمایشگاهی قبل از آزمونهای شایستگی ضروری هستند.
در مقایسه با محیط های یادگیری مرسوم، استفاده از فناوری واقعیت ،یبی به بهبود حفظ دانش و ارتقای تعامل برای دانش آموزان با س، های یادگیری متفاوت کمک می کند.
HoloLens 2 می تواند علم کتاب درسی را زنده کند و برنامه های درسی یادگیری را با محتوای همه جانبه بهبود بخشد. علاوه بر این، بسته هولولنز به SP اجازه می دهد تا امکانات آزمایشگاهی خود را فراتر از آزمایشگاه های فیزیکی به فضای واقعیت مختلط مجازی گسترش دهد، که می تواند آموزش هایی را ارائه دهد که قبلاً به دلیل در دسترس بودن ابزار محدود شده بود.
انتظار میرود که فناوری واقعیت ،یبی سالانه بیش از 500 یادگیرنده CLS از جمله آموزش قبل از استخدام (PET) و آموزش و آموزش مداوم (CET) را از آن خود کند.
منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-singapore-polytechnic-uses-microsoft-،lolens-2-transform-lab-learning