همه‌چیز با تلفن‌های تاشو: پرسش و پاسخ با بیلی ژانگ، رئیس بخش فروش و خدمات خارج از کشور، Oppo

همچنین، این فقط در مورد رقابت در گوشی های هوشمند تاشو نیست. گوشی‌های پرچم‌دار و ممتاز دارای ویژگی‌هایی مانند تصویربرداری عالی و سایر ویژگی‌های برتر هستند که برای کاربران مهم هستند. بنابراین برای ما مهم است که تاشوهای ما در همان سطح (از لحاظ توجه، ویژگی‌ها و اجزای سازنده) با جایگزین‌های پرچم‌دار ممتاز باشند.

استراتژی کلی Oppo برای ،ب سهم بیشتر از بازار در آسیای ج، شرقی چیست؟

در مورد عملکرد بازار (Find N2 Flip)، فقط به چین محدود نمی شود. در تایلند هم شماره یک بودیم. من فکر می‌کنم Oppo با توجه به اینکه ما آن سطح تجربه مانند یک برند کره‌ای گوشی‌های هوشمند با سه یا چهار نسل از گوشی‌های تاشو را نداریم، واقعاً خوب عمل کرد.

کاربران Oppo Find N2 Flip این سوال را مطرح کرده‌اند که چرا وقتی گوشی تاشو بسته است، نمی‌توانند ویدیوهایی با وضوح 4K ضبط کنند. آیا Oppo قادر به رفع این محدودیت است؟

برای ،ب اطلاعات بیشتر با ما صحبت کردیم بیلی ژانگ، رئیس بخش فروش و خدمات خارج از کشور در Oppo در دفترش در شنژن چین، و چیزهایی یاد گرفت که حتی بهترین‌های اوپو هم نمی‌توانستند پیش‌بینی کنند.

صادقانه بگویم، تلاش‌های بازاریابی ما کاملاً بی‌سابقه و متن، با بازار بود (به ،وان مثال، ما افراد مشهور را برای تبلیغ در تایلند استخدام کردیم).

سوالات دیگر

بیلی ژانگ، رئیس بخش فروش و خدمات خارج از کشور، اوپو.

اگر آداپتور شارژ را برداریم، اول اروپا خواهد بود. تحقیقات بازار ما نشان داده است که بازارهای اروپا و ایالات متحده بدون آداپتور شارژ مشکلی ندارند، بنابراین اگر آن را حذف کنیم، به تدریج بر اساس احساسات آنها در بازارها پخش خواهد شد.

اوپو در سه ماهه اول 2023 عملکرد خوبی داشت (30٪ سهم بازار، رتبه اول در چین، در میان سایر مناطق). به نظر شما اوپو چه مزایایی دارد؟ برنامه های اوپو در بازارهای اروپا، آمریکای شمالی و آسیای ج، شرقی چیست؟

من این را می گویم زیرا ما دائماً شاهد استفاده از مواد خام جدیدتر برای ساخت وسایل تاشو و کاهش هزینه مواد نسبت به بلوغ زنجیره تامین هستیم.

من فکر می کنم، اول، محصول است. ایده “محصول خوب” همیشه نسبت به دیگران است. من فکر می‌کنم بازارهای SEA معتقدند که دستگاه تاشو ما گران‌قیمت نیست و تجربه‌ای را ارائه می‌دهد که سایر تاشوها نمی‌توانند آن را انجام دهند.

برخی ممکن است احساس کنند تاشو باید در مورد نمایشگرهای بزرگتر باشد. اما ما فکر می کنیم یک تلفن تاشو قبل از هر چیز دیگری یک تلفن است.

در نهایت، تاشوها باید مطابق با خواسته های کاربران باشند.

اگر صحبت از تصویربرداری شد، آیا عملکرد تصویربرداری بهتری برای مدل های Flip آینده وجود دارد؟ یا یک نوع حرفه ای سطحی که بتواند نیازهای عکاسی علاقه مندان را برطرف کند؟

متأسفانه نمی تو،م جزئیات را به اشتراک بگذاریم. اما من تضمین می‌کنم که فکر می‌کنید این تجربه همه‌جانبه بهتری است. ارتقاء بسیار آشکار خواهد بود. گوش به زنگ باشید.

ما به دنبال کنترل وزن و دوام یک تاشو هستیم. برای اینکه هم س، و هم قوی باشد به مواد بسیار پیشرفته نیاز دارد. مثلاً می‌تو،م لولا را س،‌تر کنیم، اما می‌خواهم با مواد جدیدتر هم س،‌تر و هم محکم‌تر باشد. وزن برای وسایل تاشو اهمیت زیادی دارد و ما می خواهیم به یافتن راه هایی برای کاهش آن ادامه دهیم.

این 50 درصد تلاش، 50 درصد اراده بهشت ​​است (خنده). این یک ضرب المثل قدیمی است، اما من آن را باور دارم.

ما بازخوردهای کاربران را از تایلند، ویتنام و اندونزی شنیده‌ایم که ویژگی‌های فیلمبرداری ما نیاز به کار بیشتری دارند و ما در حال کار روی آن هستیم. اما قبل از هر چیز، ما می خواهیم یک تاشو قابل اعتماد ارائه دهیم که دوام دارد.

ملاحظات محصول Oppo برای تاشوهای آینده چیست؟

این مصاحبه از زبان دیگری ترجمه شده است و ممکن است منع، کننده برخی تفاوت ها با ضبط اصلی باشد. همچنین برای اختصار ویرایش شده است.

در Oppo، ما به بهینه سازی منابع خود (از لحاظ مالی و نیروی انس،) برای خدمات رس، من، به کاربران آسیای ج، شرقی خود نگاه می کنیم. مانند اکنون، ما انتخاب کرده ایم که پس از ساخت یک محصول تاشو که بازار از آن لذت می برد، وسایل تاشو خود را اولویت بندی کنیم.

(فکر می کنم) هنوز نوپا است. تاشوها هنوز در اوج خود نیستند. برخلاف گوشی‌های میله‌شکل استاندارد، گوشی‌های تاشو واقعاً دارای دسته‌بندی‌های بازار ت،یم‌بندی شده (پر سرسبد، سطح ابتدایی، و غیره) یا مدل‌های بسیار متفاوت برای پاسخگویی به مخاطبان مختلف نیستند. در حال حاضر، می توانم بگویم که بیشتر آنها در تلاش هستند تا تاشوها را به درستی انجام دهند.

همه‌چیز با تلفن‌های تاشو: پرسش و پاسخ با بیلی ژانگ، رئیس بخش فروش و خدمات خارج از کشور، Oppo

من می‌توانم بگویم مخاطبان ،ید Find N2 Flip نیز در طرف جوان‌تر هستند، که به خوبی با تصویر کلی برند Oppo از جوان بودن و سرزنده بودن مطابقت دارد.

ما وارد هر بازاری شده ایم که باید می بودیم (می خندد). اوه صبر کنید، ما دو سال پیش وارد بازار LATAM شدیم. رشد ما در هر بازار من، بوده است، مانند مکزیک، ما حدود 15 درصد رشد را شاهد بوده ایم، فکر می کنم؟

دوم، شکاف درک شده بین گوشی‌های تاشو و انتظارات پرچمداران برتر ما است. ما انتظار داریم که این شکاف را به خصوص از نظر نرم افزار، تجربه کاربری و هوشمندی دستگاه با کمک گوگل برطرف کنیم.

ما به طور منظم قابلیت استفاده و تجربه محصول خود را بررسی می کنیم.

صادقانه بگویم، محدود ، ضبط ویدیوی 4K در حالی که پوسته تاشو بسته است، تصمیم سختی بود. ملاحظات اصلی ما مدیریت گرما و کاهش عملکرد ناشی از ضبط 4K بود، و انجام این کار در حالت بسته تاشو تجربه رضایت بخشی را به کاربران ارائه می دهد.

اولویت ما تجربه کاربر است، بنابراین در مورد حذف لوازم جانبی نیست، مگر اینکه کاملاً مجبور باشیم، حتی با تمرکز بر پایداری. ما باید برنامه ها و ج، زم، خود را دنبال کنیم تا نیازهای مصرف کننده و اه، پایداری را متعادل کنیم. همین امر در مورد بسته بندی محصولات ما نیز صدق می کند.


منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-oppo-interview-qa-billy-zhang-president-overseas-sales-and-services-2023-find-n2-flip

در بحث گروهی خود، ما عمدتاً به عملکرد بازار Oppo در سراسر جهان، ملاحظات و چالش‌های Oppo Find N2 Flip نگاه کردیم و تمام تلاش خود را برای کشف آنچه Oppo می‌تواند در گوشی هوشمند تاشو بعدی خود ارائه دهد، انجام دادیم.

عملکرد ما حتی در بازارهایی مانند اروپا که شاهد افزایش 200 تا 300 درصدی در حجم یا سهم بازار بودیم، صادق است. صادقانه بگویم، تقاضا از عرضه پیشی گرفته است، و ما به م،ای واقعی کلمه هر دستگاهی را که در دست داریم می فروشیم.

برخی از نگر، های اصلی کاربران در مورد Oppo Find N2 Flip چیست؟

اگر به سراغ Oppo Find N2 Flip برویم، همچنین اضافه می‌کنم که ظرفیت باتری بزرگتر از حد معمول و آزادی بدون اتصال، فاکتورهای کلیدی هستند.

ساخت گوشی تاشو تاشو عالی

برای ما، برنامه های سرمایه گذاری ما دقیقاً پیچیده نیست. تقاضا برای وسایل تاشو ما افزایش یافته است، بنابراین ما مطمئناً تمام تلاش خود را می کنیم تا این تقاضا را برآورده کنیم. می‌تو،د بگویید که ما روی وسایل تاشو همه کاره می‌شویم.

به همین ترتیب، تجربه نرم افزاری باید با نیازهای کاربران و انتظارات خود ما مطابقت داشته باشد. این کافی نیست که نرم‌افزاری روان داشته باشیم، بلکه در واقع نرم‌افزاری داریم که ارزش داشتن یک تلفن تاشو را نشان می‌دهد.

این جهت کلی ما برای استراتژی تاشو ما است، که ممکن است با سایر رقبا متفاوت باشد.

عملکرد بازار اوپو در سنگاپور، آسیای ج، شرقی و فراتر از آن

خوب، چین قطعی است. برخی از مناطق ج، شرقی آسیا نیز مانند اندونزی و ما،ی. ما در ویتنام و تایلند رتبه دوم را داریم. در سطح جه،، ما چهارم هستیم، اما به نظر می رسد منطقه دریای دریا از ما استقبال می کند.

در مورد استراتژی واقعی ما، ما به م،ای واقعی کلمه تمام تلاش خود را برای هر بازاری که دستگاه های ما را می خواهد انجام می دهیم.

آیا می تو،د بگویید که بازار گوشی های هوشمند تاشو به بلوغ رسیده است؟

قابل توجه است که گوشی های هوشمند تاشو فاقد آداپتور شارژ در جعبه هستند. آیا این روی سایر محصولات اوپو تأثیر خواهد گذاشت؟

به نظر شما Oppo در کدام بازارها قوی تر است؟ آیا برنامه ای برای ورود به بازارهای جدید دارید؟

به نظر شما بازار SEA به خصوص چه چیزی را در مورد Oppo Find N2 Flip دوست دارد، به خصوص که این اولین تاشو نیست که به این منطقه می رسد؟

ما بازخوردهایی درباره کمبود صفحه‌نمایش شنیده‌ایم، بنابراین ویژگی‌های زیادی را در ماه مه و ژوئن 2023 به صفحه جلد اضافه می‌کنیم، به‌ویژه با همکاری سازندگان برنامه‌های شخص ثالث.

مزایا، من می توانم بگویم که این تاریخ و تجربه ما در طول چندین نسل کار سخت است. این ،یبی از تحقیق و توسعه ما، و ا،امات قابلیت اطمینان و دوام ما برای مواد خام مورد استفاده در محصولات ما است.

این برای سخت افزار ماست. در بخش نرم‌افزار، ما به طور مداوم نوآوری می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که فرم تاشو با هدف آن مطابقت دارد. یک تاشو به س، کتاب دارای موارد استفاده بسیار متفاوت در کنار تاشوی تاشو است. ما همچنین با اشخاص ثالث برای نوآوری بر اساس قابلیت استفاده دستگاه کار می کنیم.

همچنین، تاشوها هنوز فقط یک نوع نیستند. تاشوهای بزرگ‌تر مانند نمونه‌های کتاب‌دار در نهایت مورد استفاده متفاوتی دارند. اگر از من بپرسید، به احتمال زیاد بازار ممکن است راه هایی برای افزایش اندازه صفحه نمایش اصلی تاشوهای تاشو پیدا کند، اما من فکر نمی کنم که گلوله جادویی برای تاشوها ،وماً به اندازه آنها باشد.

این یک توسعه بلندمدت است که منجر به ثبت بیش از 1000 پتنت و بیش از 200 متخصص حرفه‌ای روی گوشی‌های هوشمند تاشو Oppo شده است.

سری Oppo Find N در یکی از دفاتر اوپو در شنژن.

آیا Oppo Find N2 Flip یک اتفاق خوش شانس است یا چیز دیگری در گوشی هوشمند تاشو آن وجود دارد که Oppo هنوز به ما نگفته است؟

خیر. تمرکز ما این است که یک تاشو با کیفیت بالا بسازیم که همه را راضی کند. گوش به زنگ باشید.

برخی از بزرگترین چالش ها در ساخت یک گوشی تاشو چیست؟

برخی از ویژگی‌های جدیدی که می‌تو،م انتظار داشته باشیم گوشی تاشوی بعدی اوپو داشته باشد، چیست تا اوپو جایگاه شماره 1 خود را حفظ کند؟

ما همچنین تولیدات تاشو خود را مطابق با استانداردهای گوشی های هوشمند معمولی از نوع نوار نگه می داریم.