که صحبت از تنوع شد، در جنبه گیم پلی نیز موارد زیادی وجود دارد که واقعاً تعجب آور است زیرا یکی از ضعف های ذاتی این ژانر عدم تنوع آشکار آن در این زمینه است. از ازدحام اوباش با کرایه استاندارد گرفته تا شکارچی هیولامبارزات رئیس به س، و حتی مدیریت واحد به س، RTS (تا حدی) سه امیدتنوع محض آن را در یک ک، خاص قرار می دهد، فقط به این دلیل که شما همان مرحله معمولی را در داخل و خارج از آن تجربه نمی کنید.
با این حال، “پیچیدگی” نیز جایی است سه امید کمی لنگ می زند، زیرا سیستم رزمی آن می تواند کمی باشد هم در برخی نقاط به نفع خود پیچیده است. مک،کهایی مانند پارینگ و گارد بریک همگی برای جذاب نگه داشتن سرعت گیمپلی خوب هستند، اما باید اعتراف کنم که درک ده آموزش مختلف در همان چند دقیقه میتواند بسیار دشوار باشد. به عبارت دیگر، سه امید دوست دارد با عجله شما را از طریق دنباله راهاندازی استعاری عبور دهد تا بتو،د در اسرع وقت وارد عمل شوید، که ،وما بد نیست، اما به این م،ی است که اغلب باید به عقب برگردید و بعد از آن بیشتر آموزشها را دوباره بررسی کنید.
بیشتر نماد آتش معمولا خوب است یا، حداقل، این چیزی است که من به زندگی بر روی این توپ سبز-آبی در فضا باور دارم.
به هر حال، پس از اولین برخورد شما با Byleth، شز تصمیم میگیرد تا با یکی از سه گروه اصلی فودلان به ،وان ابزاری برای قویتر شدن، متحد شود که به ترتیب در مسیرهای Scarlet Blaze، Azure Gleam و Golden Wildfire آشکار میشوند. طبیعتاً، هر جناحی مجموعهای متفاوت از شخصیتهای قابل بازی را ارائه میکند که میتو،د با آنها تعامل داشته باشید، وقتی که از دشمنان غلبه نمیکنید، و ایجاد روابط خود به شما امکان میدهد جلوههای مختلف پشتیب، و نکات متفرقه را نیز باز کنید. در این مرحله، همه چیزهای بسیار استاندارد JRPG هستند، اما به خاطر ارزشی که دارد، نکته اینجاست که Shez نمیتواند (و نمیتواند) با هیچ NPC در این بازی «مسافتی را طی کند».
همچنین، شایان ذکر است که در حالی که سه امید از تنوع T استفاده می کند، هنوز هم می تواند در بعضی مواقع کمی احساس خنده داشته باشد، که یکی دیگر از نقص های ذاتی ژانر اصلی آن است. بیشتر امتیازات تجربه شما از طریق مبارزه به دست می آید و برای دسترسی به توانایی ها و تج،ات قوی تر، قطعاً باید شخصیت ها را ارتقا دهید. به طور طبیعی، این بدان م،ی است که شما باید زمان زیادی را صرف تعامل و استفاده از هر یک از آنها کنید، که می تواند برای برخی جالب باشد، اما برای برخی دیگر کاملاً ترسناک است.
Fire Emblem Warriors: Three Hopes اکنون بر روی نینتندو سوییچ در دسترس است.
منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/review-fire-emblem-warriors-three-،pes-nintendo-switch-rpg-tactical
سر دیگر شمشیر
عالیه ولی میتونه بهتر هم باشه
از یک طرف، بازیکنان را تشویق میکند تا با بیشترین سرعتی که میتوانند وارد عمل شوند، اما از سوی دیگر، همچنین از آنها میخواهد که بنشینند و برای مرور مفاهیم وقت بگذارند تا بتوانند … خوب، وارد معرکه شوند. به سرعت.
با این حال، واقعاً، واقعاً سخت است که به هر نحوی این بازی را مورد ایراد قرار دهیم، زیرا بیشتر ایرادات آن، به دلیل عدم بیان بهتر، “از طریق خانواده منتقل شده است”.
منحنی یادگیری بیشتر شبیه رگبار است
این بسته نه تنها برای نگه داشتن بازیکنان در حین مبارزه طراحی شده است، بلکه وجود نزدیکیها و ضعفهای ک، انگیزه بیشتری برای تسلط بر مسابقات و برنامهریزی رویارویی بر اساس آن فراهم میکند. از این نظر، بسیار تاکتیکی تر از آن چیزی است که بسیاری از بازیکنان ممکن است به آن اعتبار بدهند، زیرا دیگران موسو بازی ها تمایل دارند این جنبه خاص را کنار بگذارند تا به شما اجازه دهند احساس خوبی داشته باشید.
با این وجود، بیشتر این موانع را می توان با تمرین برطرف کرد و این بخشی از چیزی است که آن را به یک بازی فوق العاده تبدیل می کند. شما باید ساعت های زیادی را صرف بازی کنید تا بیشترین بهره را ببرید، اما این به طور کلی برای بسیاری از بازی ها صدق می کند. صادقانه بگویم، تا آنجا که موسو ،اوین مربوط می شود، رزمندگان نشان آتش: سه امید مسلماً یکی از بهترین هایی است که تا به حال بازی کرده ام، و به همین دلیل استحقاق یک امتیاز فوق العاده را دارد. 8.5/10.
بطور کلی، موسو ،اوین همیشه سبز هستند – میتو،د پس از سالها دست زدن به آن یک بازی جدید را دوباره راهاندازی کنید و احتمالاً همچنان سرگرمکننده خواهد بود. به هر حال، با کنار گذاشتن جنبههای جنگی و تاکتیکی پر زرق و برق، چنین ،اوینی اساساً بر این اساس ساخته شدهاند که به شما اجازه میدهند تا حد ممکن احساس قدرت کنید، و هیچ، از احساس ، مثل یک ارتش تک نفره متنفر نیست.
در حالی که این ممکن است یک خاموشی جزئی (یا شدید) برای طرفداران سرسخت FE باشد که به دنبال برخی …رشد شخصیت جدی، همچنین به این م،ی است که شما انگیزه بیشتری برای امتحان دو گروه دیگر در بازی های جداگانه دارید و قطعاً باید. اگرچه همه آنها ،یب ی،، از ک،ها و به طور کلی گزینههای رزمی را ارائه میدهند، توسعهدهندگان زحمت زیادی کشیدهاند تا تک تک شخصیتهای آنها را مشخص کنند و هر کدام را بسیار متفاوت و منحصربهفرد کردهاند.
خوشبختانه، دلیلی برای مخالفت نمی بینم رزمندگان نشان آتش: سه امید سواری بسیار سرگرم کننده ای بوده است. این جانشین پرطرفدار 2017 با شخصیتهای آشنا و ،یبی شگفتآور خوب از گیمپلی پر شده است. جنگجویان اسپین آف به طور کلی از کیفیت پایین نمیآید، اگرچه دارای تعدادی چالههای لجستیکی کوچک است که آن را از دستیابی به 10 کامل باز میدارد. کمی سهام بگیرید
با توجه به فضای روایت، سه امید اساساً در یک جهان متناوب از نشان آتش: سه خانه. به جای کنترل Byleth، بازیکنان اکنون به کفش Shez قدم می گذارند، یک مزدور معمولی که تیمش توسط “Ashen Demon” فوق الذکر نابود شد. شز پس از شرایطی مرموز یا به عبارت دیگر، از رویارویی با Byleth جان سالم به در میبرد و سفری را برای انتقام از رفقای کشته شده خود آغاز میکند. با این حال، همانطور که هر داستان فانتزی دیگری به آن اشاره می کند، همه چیز هرگز به این سادگی نیست و ماجراجویی آنها ناگزیر به درگیری تبدیل می شود که صلح شکننده در فودلان را تهدید می کند.
در حال حاضر، مقدار کمی از چنین “ارتعاش” در وجود دارد سه امید، اما به اعتبار آن، این بازی فقط به این دلیل که خود ژانر همیشه سبز است عالی نیست. تنوعی که ارائه می دهد در واقع آن را در مقیاس بالاتر از سایرین قرار می دهد موسو ،اوین، هر چند احساس می کند کمی در بخش زیبایی شناسی کمبود دارد.
سگ های قدیمی، ترفندهای جدید
صرف نظر از این، مایه تاسف است که نمیتو،د هر شخصیت را تا آنجا که میتو،د در نسخه اصلی کاوش کنید، اما Three Hopes با تنوع بسیار زیاد و جریان مداوم پیشرفتهای هیجانانگیز، چه در داخل و چه در خارج، این نقص را جبران میکند. از مبارزه به طور خاص، من بهویژه قدرد، میکنم که بازیکنان به دلیل نحوه ساخت سطوح، از تسلط بر یک س، بازی یا ک، شخصیت منصرف میشوند، اما در عین حال، من دوست داشتم توسعهدهندگان کمی از منحنی یادگیری فاصله بگیرند. احساس می کرد کمی بیش از حد فشرده بود و برای خیر خود عجله کرد.
نقد و بررسی Fire Emblem Warriors: Three Hopes: تند، تاکتیکی و فوق العاده راضی کننده
اساسا، سه امیدفرمول گیم پلی تا حد زیادی مانند نسخه قبلی خود باقی می ماند، هرچند توسعه دهنده نیروی امگا آن را با استفاده از تکنولوژی مدرن بازی جلا داده است. برای افراد ناروشن، این نماد اکنون را در هم می آمیزد موسو س، گیم پلی هک اند اسلش با معمولی نماد آتش ،اصر RPG، و از این نظر در مقایسه با فرمول استاندارد بسیار “پیشگیرانه” است.
اگر منصف باشیم، این فقط می تواند یک چیز “من” باشد. برخی از افراد از چنین آموزشهای «تعمیر سریع» قدرد، میکنند، اما برع، آن نیز صادق است – اگر در این آموزشها تازه کار هستید ممکن است کمی سخت باشد. موسو ژانر به ،وان یک کل از برخی جهات، سرعت سریع سرگرم کننده است به این م،ا که غیرقابل درک است.