نقد و بررسی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 (PC): کمپین برای یک بار هم که شده کیک را می گیرد

تصویر: Infinity Ward

تصویر: اکتیویژن بلیزارد

در واقع کمکی نمی کند که حالت مانند همیشه خطی باقی بماند، اگرچه یکی از معدود تفاوت ها در این تکرار، به دلیل ارزش آن، در انتخاب نقش در شروع هر مسابقه نهفته است، جایی که بازیکنان از قابلیت های ارتقای خاصی برخوردار هستند. امتیازات و جوایز بسته به انتخاب آنها از Assault، Recon یا Medic.

تصویر: Infinity Ward

نقد و بررسی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 (PC): کمپین برای یک بار هم که شده کیک را می گیرد

اما حتی این هم فقط یک مرهم است – حالت فقط فاقد “شخصیت” لازمی است که همتای زامبی خود دارد و انجام هر کاری را برای توسعه دهندگان دشوار می کند. واقعا سازنده با عملیات ویژه. بنابراین، به دلیل عدم وجود تشابه بهتر، با هر ،متی که می‌گذرد، حالت به‌،وان یک پیشنهاد مشارکتی کمتر و کمتر قانع‌کننده به نظر می‌رسد و بیشتر شبیه به آن یک کودک نوجوان بزهکار است که توسعه‌دهندگان کاملاً مطمئن نیستند که با آن چه کنند.

برای بسیاری از ندای وظیفه طرفداران، 2019 جنگ مدرن می توان گفت که راه اندازی مجدد یک نقطه عطف بزرگ در تاریخچه تیراندازان این فرنچایز است، نقطه عطفی که در نهایت از «ی،،» که چند ،اوین گذشته آن را آزار داده بود، رها شد. با ارائه روایتی درخشان مملو از مفاهیم گیم پلی خلاقانه و تجربه چندنفره شدید و متنوع، به اصطلاح «Task Force 141» که مجدداً تخیل شده بود، مطمئناً تمام ابزارهای مورد نیاز برای تشویق بازیکنان برای ادامه بازی را داشت.

با این حال، علی‌رغم تمام نور خورشید و رنگین‌کمان‌های بالا، جنبه‌های عملیات ویژه و چند نفره بازی جایی است که ،‌های MW2 شروع به نمایان شدن می‌کنند. من صریح خواهم گفت؛ در طول پنج ،وان Modern Warfare – ی،ی سه ،وان اصلی و دو ،و، که از راه اندازی مجدد داریم، عملیات ویژه به ،وان یک حالت هرگز نتوانسته نظر من را جلب کند، و در اینجا نیز کاملا غیرقابل قبول است.

جدای از آن، احتمالاً در جنبه‌ی چند نفره، طبق معمول کار است، هرچند اعتراف می‌کنم که کمپین بازی هنوز هم بخش عمده‌ای از کار را انجام می‌دهد. با توجه به طیف گسترده ای از رویکردها در برخی از ماموریت ها، من تحت تاثیر قرار می گیرم که بگویم جنگ مدرن 2 قابلیت پخش مجدد بسیار بیشتر از آنچه انتظار دارید را ارائه می دهد. مطمئناً، روایت در برخی نقاط می‌تواند کمی کلیشه‌ای باشد، اما بین سینماتیک عالی و گیم‌پلی باطراوت، فکر می‌کنم هنوز هم ارزش دارد که با آن همراه شوید، فقط به این دلیل که بازی در این زمینه امتیاز بسیار خوبی می‌گیرد. بچه ها یخبندان بم،د – این یک سواری وحشیانه خواهد بود.


منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/review-call-duty-modern-warfare-2-pc-review

اگر هیچ چیز دیگری نیست، از کمپین لذت ببرید

اسکرین شات: HWZ

در واقع، این نوع دوم ماموریت است که من به ویژه تحت تأثیر قرار می‌گیرم (و از آن لذت می‌برم)، زیرا بازیکنان را دقیقاً در موقعیت ضرب المثلی قرار می‌دهد، و آنها را با سر به موقعیت‌هایی می‌اندازد که احساس می‌کنند در واقع باید از گرفتار شدن اجتناب کنند تا زنده ماندن. به نفع خواننده، من جزئیات خاصی در مورد این مأموریت ها ارائه نمی کنم، اما آنچه می گویم این است که آنها تدبیر شما را آزمایش خواهند کرد.

در زمان نگارش، Call of Duty Modern Warfare 2 اکنون بیش از یک ماه است که منتشر شده است، و اگرچه به نظر می رسد جامعه عموماً بازی را به ،وان یک کل پذیرفته است، هنوز تعداد زیادی فاصله وجود دارد که آن را از آن 10 کامل دور نگه می دارد. ما در زمان من، به همه این موارد خواهیم پرداخت. ، اما ابتدا بیایید یک بررسی سریع انجام دهیم.

در رابطه با Gunsmith 2.0، بسیاری از بازیکنان (از جمله خود من) احساس ،د که در تلاش برای دستیابی به یک س، منحصر به فرد از سفارشی‌سازی، توسعه دهندگان ممکن است بهینه سازی تفنگ شما را بسیار پیچیده‌تر از آنچه که باید باشد، کرده باشند. به ،وان مثال، این رابط و سیستم جدید جایگزین فرمت شخصی سازی آشنای “Pick 10” می شود که بسیاری از بازیکنان در چند ،وان گذشته به آن عادت کرده اند، و کافی است بگوییم که جامعه در مورد اینکه آیا واقعاً به آن نیاز بود یا نه، ت،یم شده است.

اسکرین شات: HWZ

نان، کره، و یک سری منوهای ناجور

من شخصاً فکر نمی‌کنم این تغییر بدی باشد، اگرچه احساس می‌کنم که سیستم Pick 10 بسیار راحت‌تر قابل درک بود. شاید مردم فقط به زمان نیاز داشته باشند تا با Gunsmith 2.0 آشنا شوند، اما این تنها دلیلی نیست که من با تلاش برای حل آن مشکلی ندارم. از این گذشته، Pick 10 باعث شد که متاگیم از تنوع ساختاری ضعیف رنج ببرد، زیرا هر تفنگی اگر بتواند از همان مجموعه پیوست‌ها استفاده می‌کند. این مشکل خاص توسط گیرنده‌ها که مجموعه پیوست‌های موجود را ت،یم می‌کنند، کاهش می‌یابد، و با انجام این کار، به تشویق ساخت تفنگ‌های متنوع‌تر در بازی‌ها کمک می‌کند.

اسکرین شات: HWZ

اسکرین شات: HWZ

عملیات ویژه تنها چیزی نیست که باید باشد

صحبت از Task Force 141 شد، بیایید به گیم پلی بازی برویم، و هر چقدر هم که ممکن است عجیب به نظر برسد. ندای وظیفه به این ترتیب، من شخصا تجربه کمپین را به طرز طراوت آوری منحصر به فرد یافتم. منظور من این است که اینفینیتی وارد فقط فرمول CoD معمولی را در هر سطح کپی پیست نکرده و آن را یک روز نامیده است. آنها در طراحی سطح و عینی به طرز شگفت انگیزی خلاق بوده اند، اگرچه ناگفته نماند که هنوز مراحلی وجود دارد که به طور معمول به دشمنان سرب می پاشید.

اساساً، Gunsmith 2.0 به جای داشتن ،یب معمولی از پیوست‌ها، گیرنده‌هایی را نیز معرفی می‌کند که اساساً فریم‌هایی هستند که به گروه‌های مختلف مستقل یا «خانواده‌ها» ت،یم می‌شوند. این گیرنده‌ها «پیشرفت متقاطع» را بین ک،‌ها ارائه می‌کنند و به گفته توسعه‌دهندگان، این نیاز بازیکنان را برای باز ، مکرر ضمیمه‌های ی،ان هر بار که یک سلاح جدید را سطح می‌کنند، از بین می‌برد.

تصویر: Infinity Ward

با این حال، شاید آنچه واقعاً جنبه زیبایی شناسی را در کنار هم قرار می دهد، کات سین ها هستند که کاملاً شگفت انگیز به نظر می رسند. جلوه‌های بصری و گفتار کاراکترها به یک T ارائه شده‌اند، و گاهی اوقات شبیه به تماشای یک فیلم لایو اکشن است. Task Force 141 که مجدداً طراحی شده است، ممکن است شرح شغلی متفاوتی نسبت به خود اصلی خود نداشته باشد، اما هی، حداقل اکنون آنها بسیار بهتر به نظر می رسند.

تا آنجایی که به زیبایی‌شناسی مربوط می‌شود، من همیشه ارائه Call of Duty را چشمگیر می‌دانستم، و این نظر مطمئناً با MW2 تغییر نکرده است. اول از همه، من قدرد، می‌کنم که Infinity Ward نه تنها از تعداد لوکیشن‌های متنوعی در بازی استفاده می‌کند تا به همه گیتی‌هایی که شما انجام می‌دهید اضافه کند، بلکه آن‌ها را نیز بسیار زیبا می‌کند.

در مورد Multiplayer، که مسلماً جنبه نان و کره ای Call of Duty است، تغییرات و احساسات کلی در اینجا بیشتر از آن که به خودی خود ناقص باشد، تفرقه انگیز است. با کنار گذاشتن مشکلات عملکردی که برای دوره راه اندازی ی،ان هستند، به نظر می رسد جامعه کاملاً نگران رابط کاربری و همچنین Gunsmith 2.0 – رابط سفارشی سازی اسلحه کاملاً جدید است. اکنون، هر دوی این بحث‌ها یک م،ج مش، دارند، و آن این است که آیا توسعه‌دهندگان واقعاً این ،اصر را به نفع خود بیش از حد دقیق ساخته‌اند.

بین بارش باران جهنم از یک کشتی جنگی یا رد شدن از کنار سربازان مسلح با چیزی بیش از چندین تکه ضایعات و نوار ،ب، تنوع ذاتی و همچنین سختی ظاهراً افزایش یافته کمپین واقعاً به شما این امکان را می دهد که احساس کنید پیروزی خود را به دست آورده اید. به سادگی انداختن آن در دامان شما

اسکرین شات: HWZ

اسکرین شات: HWZ

در بیشتر موارد، می‌دانم که این یک تجربه همکاری است که شما و بهترین دوستانتان (یا سایر بازیکنان آنلاین) می‌تو،د به‌،وان یک گروه در آن شرکت کنید. هیچ ایرادی در آن وجود ندارد، اما حداقل، من می خواهم قبل از اینکه واقعاً تلاش کنم کار را در اینجا انجام دهم، انگیزه من،ی داشته باشم. اشتباه نکنید؛ من عاشق بازی ، با دوستانم به اندازه طرفداران بعدی CoD هستم، اما عملیات ویژه هرگز آنقدر جالب به نظر نمی رسد که بخواهیم آن را از طریق چند نفره بازی کنیم.

تصویر: Infinity Ward

اگر نگاه ها می توانستند ،شند

از خیابان‌ها و محله‌های فقیر نشین مکزیک گرفته تا مناظر شهری شیکاگو با نور نئون، و حتی بندرگاه‌های آرام آمستردام، هر ماموریت جشنی جدید و جذاب برای چشم‌ها فراهم می‌کند، و انجام گهگاه شناسایی (بخو،د: گشت و گذار) خوب است. شما بدها را درو نمی کنید در همین حال، بازی اسلحه نیز ارائه می‌شود – واقعاً محکم است و به‌طور رضایت‌بخشی احساس می‌کند، به‌ویژه در مأموریت‌های تک تیرانداز اختصاصی که در آن شما فرصت خواهید داشت که از دور ع،‌های هدشات را ترتیب دهید.

چنین تجربیاتی شدید، نبض تپنده هستند و واقعاً غریزه بقای بازیکن را مورد آزمایش قرار می دهند، و واقعاً جوهر “انجام هر کاری که لازم است” برای زنده نگه داشتن خود و انجام کار را در بر می گیرند. این هجوم در مسیر ش،ت، آنها را تغییری تازه‌بخش از فرمول معمول «نقطه، شلیک، کشتن» می‌کند که ،اوین تیرانداز با آن شناخته می‌شوند، و این یک پیروزی بزرگ در کتاب من برای MW2 است.

کمپین به طرز شگفت آوری محکم است