مسائل SMB: بانکداری دیجیتال – چه معنایی برای شما دارد؟


مسائل SMB: بانکداری دیجیتال – چه م،ایی برای شما دارد؟

توجه داشته باشید: این ویژگی برای اولین بار در 14 جولای 2022 منتشر شد.

Anext یک غذای دیجیتالی است که به SMB ها ارائه می دهد.

بانکداری دیجیتال در سنگاپور به چیزی بیش از استفاده از یک اپلیکیشن برای انجام وظایف بانکی اشاره دارد.

در پایان سال 2020، مقامات پولی سنگاپور (MAS) اعلام ،د چهار مجوز بانک دیجیتال جدید اعطا کرده بود که دو مورد از آنها مجوزهای بانک کامل دیجیتال (DFB) و دو مورد دیگر مجوزهای بانک عمده فروشی دیجیتال (DWB) بودند.

تفاوت بین آنها این بود که یک DFB مجاز خواهد بود از بخش‌های مشتریان ،ده‌فروشی و غیر،ده‌فروشی سپرده بگیرد و خدمات بانکی را ارائه کند. با این حال، یک DWB مجاز به دریافت سپرده و ارائه خدمات بانکی به مشاغل کوچک و متوسط ​​(SMB) و سایر بخش های مشتریان غیر ،ده فروشی خواهد بود.

Ant Group که برنده DWB شد ANEXT Bank را تشکیل داد، یک بانک عمده فروشی دیجیتال که در سنگاپور ثبت شده است. به ،وان یک DWB، بانک دیجیتال مستقر در سنگاپور بر ارائه خدمات مالی دیجیتال به مشاغل ،د، کوچک و متوسط ​​محلی و منطقه ای، به ویژه آنهایی که در آنچه که آن را “عملیات فرامرزی برای رشد و گسترش جه،” می نامد، تمرکز خواهد کرد.

Toh Su Mei، مدیر اجرایی ANEXT بانک گفت:

ما معتقدیم که زمان آن فرا رسیده است که نسل بعدی خدمات مالی را ارائه دهیم که برای ،ب و کارهای در حال رشد در دسترس و بدون دردسر باشد. در بحبوحه شتاب سریع در اقتصاد دیجیتال، مدل‌های ،ب‌وکار در حال تغییر هستند و در حال چرخش برای تبدیل شدن به یک مدل ،یبی هستند. خدمات مالی باید تکامل یافته و جایی باشد که SMB ها ،ب و کار خود را به صورت دیجیتالی انجام می دهند.

برای درک بهتر م،ای بانکداری دیجیتال برای SMB های محلی و نوع خدمات و پشتیب، آن ها از ANEXT Bank، با Toh صحبت کردیم تا بیشتر بد،م.

Toh Su Mei، مدیر اجرایی ANEXT Bank.  منبع تصویر: ان،ت بانک.

شما مجوز بانکداری عمده فروشی دیجیتال را دریافت کردید، مشتریان هدف شما چه ،، هستند؟ چگونه یک بانک دیجیتال متفاوت از بانک های سنتی (مانند بانک های سرمایه گذاری یا ،ده فروشی) عمل می کند؟ چگونه یک بانک دیجیتال به بخش هدف خدمات بهتری ارائه می دهد؟ [A1]

بانک ANEXT که در سنگاپور ثبت شده است، جدیدترین بانک عمده فروشی دیجیتال است که تحت مجوز صادر شده توسط مقامات پولی سنگاپور اداره می شود.

ما به‌،وان یک بانک عمده‌فروشی دیجیتال، بر ارائه خدمات مالی دیجیتالی نوآورانه و مطمئن به شرکت‌های کوچک، کوچک و متوسط ​​محلی و منطقه‌ای، به‌ویژه شرکت‌هایی که در عملیات‌های فرامرزی برای رشد و توسعه جه، مشغول هستند، تمرکز می‌کنیم.

ما بر این باوریم که این بخش در حال حاضر هنوز از خدمات استفاده نشده یا کم استفاده است.

  • بنگاه های کوچک، کوچک و متوسطی هستند که نیازهای مالی آنها تامین نشده است.
    • طبق گزارش IFC، شرکت های کوچک و متوسط ​​نسبت به شرکت های بزرگ احتمال کمتری دارند که بتوانند وام های بانکی دریافت کنند. در عوض، آنها برای راه‌اندازی و راه‌اندازی اولیه شرکت‌های خود به منابع مالی داخلی یا پول نقد دوستان و خانواده متکی هستند.
    • امروزه در سراسر آسیای ج، شرقی یک شکاف بودجه 320 میلیارد دلاری SMB وجود دارد، به این م،ی که در حال حاضر حدود 51 درصد از SMB های منطقه در حال حاضر ضعیف هستند.[1].

  • «خدمت‌نشده و کم‌خدمت‌شده» همچنین شامل ،ب‌وکارهایی می‌شود که مدل‌های ،ب‌وکار خود را ابتدا به ،یبی و دیجیتالی تغییر داده‌اند، اما نیاز آنها برای دسترسی دیجیتالی به خدمات مالی در جایی که ،ب‌وکار انجام می‌دهند برآورده نشده است.
    • طبق یک مقاله تحقیقاتی Deloitte، ،ب و کارهای کوچک بیش از 85 درصد از بازاریابی تجارت الکترونیک فرامرزی در منطقه آسیا و اقیانوسیه را تشکیل می دهند.[2].

مدل‌های ،ب‌وکار در حال تکامل به سمت ،یبی و دیجیتالی هستند، و خدمات مالی نیز همین‌طور است. خدمات مالی باید تکامل یافته و جایی باشد که SMB ها ،ب و کار خود را به صورت دیجیتالی انجام می دهند.

زیبایی یک بانک دیجیتال بودن در این است که می‌تو،م خدمات مالی دیجیتالی نسل بعدی را ارائه کنیم که نوآورانه، در دسترس و بدون دردسر هستند و آن را در جایی که ،ب‌وکارها به صورت دیجیتالی واقع شده‌اند ارائه کنیم.

به ،وان یک بانک DWB، Anext Bank قادر به رسیدگی به وجوه مصرف کننده نیست.  منبع تصویر: Unsplash.

برای شروع به چه عمودی نگاه می کنید؟ جریان نقدی اغلب بسیاری از SMB ها را ،اب می کند، چگونه می تو،د در اینجا به آنها کمک کنید؟

ما آماده خدمت به شرکت‌های ،د، کوچک و متوسط ​​در همه بخش‌ها، به‌ویژه آنهایی که در عملیات‌های فرامرزی برای رشد و توسعه جه، شرکت می‌کنند، هستیم.

در طول راه‌اندازی نرم‌افزار و شروع عملیات خود، بر مشارکت دادن SMB‌ها تمرکز می‌کنیم، و در عین حال اعتماد ایجاد می‌کنیم، سفر آنها را برای پذیرش خدمات مالی دیجیتال تسهیل می‌کنیم.

  • در مرحله راه‌اندازی نرم‌افزار فعلی، حساب تجاری ANEXT را معرفی کرده‌ایم، یک حساب سپرده دو ارزی با اقدامات امنیتی اختصاصی از جمله تأیید اعتبار سه مرحله‌ای و همچنین ویژگی‌هایی مانند ورود از راه دور و بهره روزانه.
  • ما اولین بانکی در سنگاپور هستیم که برای صاحبان مشاغلی که در خارج از کشور مستقر هستند اما ،ب و کار خود را در سنگاپور ثبت کرده اند، راه اندازی مجازی از راه دور را ارائه می دهیم. با استفاده از این ویژگی، صاحبان مشاغل مجبور نیستند برای افتتاح حساب به سنگاپور سفر کنند. این به آنها اجازه می دهد تا در زمان، هزینه و دردسر بسیار صرفه جویی کنند.

ما همچنین تشخیص می‌دهیم که چه چیزی با درک نیازهای SMB‌ها شروع می‌شود – به همین دلیل است که ما با همه SMB ها تماس می‌گیریم تا از طریق وب‌سایت خود به ما اطلاع دهند – همراه با نقشه راه خود، از این بینش‌ها استفاده خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که به خوبی نیازها را برآورده می‌کنیم.

در حرکت رو به جلو، ما قصد داریم خدمات مالی بیشتری را برای رفع سایر نیازهای مالی SMB ها ارائه کنیم.

به ،وان یک بانک دیجیتال، آیا بانک ANEXT مشمول مقررات مشابه بانک های سنتی است؟

همانند بانک های سنتی، بانک های دیجیتال در سنگاپور باید ا،امات نظارتی MAS را برآورده کنند. بانک ANEXT همیشه در حالت نوآوری و بهبود مستمر به ویژه در زمینه ایجاد تجربه مشتری بدون اصطکاک و محافظت از داده های مشتریان از طریق همکاری با تنظیم کننده ها و شرکای صنعتی است.

نقش گروه مورچه در هر یک از اینها چه خواهد بود؟

بانک ANEXT با بهره گیری از ذخایر عمیق فناوری ها و دانش فنی Ant Group، همراه با تیم محلی وسواس مشتری بانک که برای خدمت به جامعه SMB اختصاص داده شده است، بهترین موقعیت را دارد تا بتواند به چشم انداز ارائه نسل بعدی خدمات مالی قابل دسترس عمل کند. و بدون زحمت برای ،ب و کارهای در حال رشد.

مشارکت با Proxtera چگونه کار می کند؟

تعهد Proxtera ساده ، تجارت جه، برای SMB ها و ارتقای آنها با قدرت ش،ه ها، بهره گیری از فناوری مدرن برای بهبود قابلیت کشف، دسترسی، در دسترس بودن و مقرون به صرفه بودن خدمات دیجیتالی نوآورانه است که شامل راه حل های تامین مالی تجارت می شود.

این مأموریت با تمرکز بانک ANEXT برای خدمت به SMB هایی که در عملیات فرامرزی درگیر هستند، همسو است.

این مشارکت باعث خواهد شد که هر دو سازمان به طور مش، یک چارچوب باز برای همه مؤسسات مالی شرکت کننده ایجاد و ایجاد کنند، زیرا آنها حمایت مالی و کاهش ریسک را برای SMB ها و پلت فرم ها در تجارت جه، ارائه می دهند. بانک ANEXT همچنین اولین بانک عمده فروشی دیجیتال شرکت کننده پرو،ترا در سنگاپور خواهد بود که در ارائه راه حل های تامین مالی به ،یداران و فروشندگان در ش،ه پرو،ترا پیشرو است.

چشم انداز و تمرکز بانک ANEXT این است که شرکت های کوچک و متوسط ​​،ب و کار خود را به صورت دیجیتالی انجام دهند و ما از شرکا استقبال می کنیم و برای انجام این کار با آنها همکاری می کنیم. Proxtera یک نمونه از این شرکا است.

منبع تصویر: Unsplash.

ولت، یک بانک دیجیتال در استرالیا اخیرا درهای خود را بسته است. آیا این هشداری در مورد دوام بانک های دیجیتال است و چه درس هایی می تو،م از آن بگیریم؟

استراتژی و مدل درآمدی هر بانک دیجیتال متفاوت است، بنابراین به سادگی می توان نتیجه گرفت که داستان ولت نشانه ای از چشم انداز همه بانک های دیجیتال است.

با این حال، فکر می‌کنم این یادآوری برای بازیگران این صنعت در مورد اهمیت داشتن یک مدل ،ب‌وکار پایدار است.

در صحبت برای ANEXT Bank، من معتقدم که بخش من،ی را برای ارائه خدمات شناسایی کرده‌ایم، و قویاً معتقدیم که خدمات مالی دیجیتال فراگیر و قابل دسترس همان چیزی است که SMEها به آن نیاز دارند و اکنون برای رشد و شکوفایی وجود ندارد.

آنچه ANEXT Bank را متمایز می کند رویکرد ما به نوآوری است: باز کن، و وسواس مشتری. این رویکرد به ما امکان می‌دهد تا سریع و درست نوآوری کنیم.

باز کن:

  • ما متعهد به ایجاد یک ا،یستم باز و همکاری با موسسات مالی و شرکای صنعتی هستیم تا تحول صنعتی و حتی ارزش بیشتری برای این مشاغل ایجاد کنیم. به ،وان مثال، ما اولین بانک عمده فروشی دیجیتال شرکت کننده در سنگاپور هستیم که راه حل های تامین مالی را به ،یداران و فروشندگان در ش،ه Proxtera ارائه می دهیم. Proxtera نهادی است که توسط مقامات پولی سنگاپور پشتیب، می‌شود و پلتفرم‌های تجارت الکترونیک B2B را با دسترسی گسترده‌تر به تجارت جه، و راه‌حل‌های دیجیتال نوآورانه قدرت می‌دهد.

مشتری مداری:

  • ما اولین بانکی در سنگاپور هستیم که برای صاحبان مشاغلی که در خارج از کشور مستقر هستند اما ،ب و کار خود را در سنگاپور ثبت کرده اند، راه اندازی مجازی از راه دور را ارائه می دهیم. با استفاده از این ویژگی، صاحبان مشاغل مجبور نیستند برای افتتاح حساب به سنگاپور سفر کنند. این به آنها اجازه می دهد تا در زمان، هزینه و دردسر بسیار صرفه جویی کنند.
  • ما جلسات منظم گروه متمرکز را با SMB ها و مشتریان بالقوه برگزار می کنیم تا نکات دردناک آنها را بشنویم و آنها را با ما بازخورد به اشتراک بگذارند.


منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-smb-issues-di،al-banking-what-does-it-mean-you