توجه داشته باشید: این مقاله برای اولین بار در 21 ژانویه 2022 منتشر شد.
هر ،ی که هنوز خودروهای هیوندای را صرفاً به دلیل کره ای بودن کنار می گذارد، باید درایو در توسان هیب، جدید تجویز شود. تقریباً مانند صعود سریع سرگرمیهای کرهای (به BTS و Squid Game فکر کنید)، هیوندای اکنون به یک بازیگر پیشرو در صنعت خودرو تبدیل شده است و توسان هیبرید جدیدش ثابت میکند که شایسته این موقعیت است.
خوب، طراحی ممکن است سلیقه همه نباشد، اما نمی توان انکار کرد که متمایز به نظر می رسد، که به نظر من با توجه به سیل فعلی شاسی بلندهای سایز متوسط در بازار، یک ویژگی مطلوب است.
هیوندای واقعاً به چراغ های جلو افتخار می کند. دوبله می شوند چراغ های پنهان پارامتریک. “پارامتری” در مورد آنها چیست؟ هیچ نظری ندارم. اما بخش چراغهای مخفی را من دریافت میکنم، زیرا وقتی ماشین روشن نیست و چراغها خاموش هستند، تشخیص اینکه چراغهای جلو اصلاً آنجا هستند، سخت است. طراحی جلوپنجره به خودی خود بسیار تهاجمی است و بقیه خودرو نیز همینطور است. کاپوت دارای چین خوردگی است، گلگیرها به طور برجسته شعله ور می شوند و چرخ ها شبیه به شوریکن هستند. شما یا عاشق ظاهر این ماشین هستید یا از آن متنفر هستید. من این را دوست دارم.
با این حال، من مطمئن هستم که بیشتر مردم دوست خواهند داشت داخلی. احساس گر، می کند و مدرن به نظر می رسد. هیچ کلاه سنتی برای خوشه ساز وجود ندارد. در جای خود یک است صفحه نمایش دیجیتال 10.25 اینچی. ترس در مورد ناتو، در دیدن نمایشگر به دلیل عدم وجود پوشش بی اساس است زیرا صفحه نمایش روشن است و پوشش ضد تابش آن مؤثر است.
اگر بخواهیم منصف باشیم، به نظر می رسد هیوندای یک تبلت را به داشبورد ،بانده است، اما اثربخشی آن غیرقابل انکار است، زیرا همراه با ارتفاع سواری بالا و عدم وجود یک کلاه که مانع دید شما می شود، به این م،ی است که نمای جلویی غیرقابل نفوذ خواهید داشت. و مانند بسیاری از نمایشگرهای دیجیتال، قابل تنظیم است – هرچند متوجه شدم که به طور پیش فرض تمام اطلاعات حیاتی مورد نیاز من را دارد.
مورد بعدی که بیشتر مردم احتمالا متوجه آن خواهند شد، نوار بزرگی است که در کل داشبورد قرار دارد. نوار در واقع حاوی دریچه هایی برای “حالت چند هوا” که هوای سرد را به کابین القا می کند. شکاکان احتمالا فکر می کنند که این یک حیله است و من اعتراف می کنم که من هم در ابتدا چنین فکر می کردم. با این حال، متوجه شدم که مزیت این حالت این است که صدای باد را کاهش می دهد و توزیع یکنواخت هوای سرد را در اطراف جلوی کابین تضمین می کند. خوشبختانه، این چیزی نیست که فقط برای پر ، لیست ویژگی ها وجود داشته باشد.
برخی از افراد از استفاده از دکمهها برای انتخاب حالتهای درایو شکایت دارند، اما من متوجه شدم که آنها عالی عمل میکنند. آنها به اندازهای بزرگ و متمایز هستند که میتوانم آنها را بعد از یک روز از حافظه عضل، کار کنم.
صندلیهای راننده و سرنشین جلو نیز تهویه میشوند – یک موهبت واقعی در آب و هوای عذابآور ما. نیمکت عقب فضای پا و سر خوبی دارد. آن را نیز 40/20/40 ت،یم و تا می شود انعطاف پذیری بیشتری برای جابجایی در اطراف اجسام دست و پا گیر می دهد. در مورد اجسام بزرگ، صندوق عقب 620 لیتری دارد و به راحتی وسایل بزرگ معمولی مانند کالسکه، صندلی کودک و کیف گلف را می بلعد. همچنین شایان ذکر است که صندلیهای عقب نیز به حالت خوابیده هستند تا سرنشینان عقب راحت باشند. همچنین دو درگاه USB در زیر دریچه های تهویه مطبوع سرنشینان عقب وجود دارد.
سیستم اطلاعات سرگرمی خوب است. البته اپل کارپلی بیسیم و اندروید اتو وجود دارد و یک پد شارژ بیسیم در پایه کنسول مرکزی برای گوشی شما وجود دارد. صفحه نمایش این سیستم 8 اینچی است که شاید کمی کوچک باشد و حاشیه های نسبتاً قابل توجه اطراف آن تنها نگر، من از فضای داخلی آن است. این تنها یادآوری است که شاید هنوز مقداری کاهش هزینه در اینجا وجود دارد.
پیشرانه هیب، اعداد قابل احترامی را ارائه می دهد. ،یبی، 1.6 لیتری توربوشارژ خطی چهار و موتور الکتریکی 230 ، بخار قدرت و 265 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.. و حتی اگر جعبه اتوماتیک شش سرعته سریعترین تعویض دنده را انجام نمیدهد و خود خودرو دقیقاً وزن پر ندارد (حدود 1600 کیلوگرم)، توسان هیب، همیشه وقتی پای خود را پایین میگذارید احساس گیجی میکند. ادعای هیوندای 8 ث،ه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت برای من کاملا منطقی و قابل باور است.
با این حال، آنچه که چشمگیرتر است این است که چگونه یکپارچه بین حالت ها جابجا می شود. موتور عمدتاً فقط زم، روشن می شود که به نیرویی بیشتر از توان موتور الکتریکی نیاز دارید (یا وقتی باتری تمام شده است) و همیشه این کار را به آرامی و بی صدا انجام می دهد. تا زم، که دریچه گاز را سنجاق نکنید و آن را به خط قرمز نزدیک کنید، تشخیص اینکه موتور اصلا کار می کند دشوار است. در بزرگراه ها، اگر دریچه گاز را پر کنید، می تواند با استفاده از موتور الکتریکی به تنهایی کار کند که به مصرف سوخت کمک می کند.
من 6.8 لیتر در 100 کیلومتر را مدیریت کردم که معادل است 14.7 کیلومتر بر لیتر در 4 روز و مسافت 265 کیلومتر با ماشین با توجه به سایز ماشین و این که بیشتر سفرها در شهر با پای راست سنگین انجام می شد، می توانم بگویم این اعداد خوب هستند. اگر بیشتر وقت خود را در بزرگراه ها می گذر،د، دستیابی به اعداد بالاتر کاملاً منطقی است.
من هیچ شکایتی در مورد نحوه سواری توسان هیب، ندارم. تعادل استحکام و ظرافت به خوبی ارزیابی می شود. و مانند بسیاری از هیوندای های دیگر، فرمان آن س، است که به رانندگان احساس پاسخگویی و دقت بالاتری می دهد. کنترل بدنه برای یک SUV نیز من، است. چرخش بدنه برای خودروهایی با این اندازه و ارتفاع اجتناب ناپذیر است، اما نحوه حرکت خودرو در شتاب و ترمز شدید باعث شد در ابتدا کمی احساس ناراحتی کنم.
به ،وان یک کل، توسان هیب، نقص زیادی ندارد. اگر ظاهر آن شما را آزار نمی دهد، پس چیزی که دارید یک SUV سایز متوسط خوش تیپ است که عملکرد سرزنده را با فضای داخلی عالی، راحتی سواری خوب و کاربردی بودن فوق العاده ،یب می کند. و در 180999 دلار سنگاپور، قیمت آن نسبت به رقبای خود نیز کاملاً رقابتی است. با در نظر گرفتن همه چیز، این یک SUV بسیار موفق و تلاش چشمگیر هیوندای است.
کنی یئو – بهترین های کنی یئو
دستیار ویرایشگر
مشخصات همه چیز نیست. مهم این است که با آنچه دارید انجام می دهید.
منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/blog-hyundai-tucson-hybrid-review-singapore-price-specs