
بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1404
خرید Bethesda توسط مایکروسافت برای جلوگیری از انحصاری شدن Starfield برای PS5
پیت هاین، معاون بازاریابی و ارتباطات Bethesda، اظهار داشت که راه اندازی Starfield در چندین پلتفرم تاریخ انتشار مورد نظر در 6 سپتامبر را به خطر می اندازد. و خطرات مرتبط با توسعه پلتفرم های متعدد را کاهش دهید.
فیل اسپنسر در مصاحبه ای فاش کرد که Bethesda در ابتدا قصد داشت Starfield را قبل از ،ید آن توسط مایکروسافت منتشر کند. با این وجود، تصمیم گرفته شد که به تیم توسعه زمان اضافی برای بهبود اختصاص داده شود.
منبع: https://www.guru3d.com/news-story/microsofts-acquisition-of-bethesda-to-prevent-starfield-from-becoming-exclusive-to-ps5.html
در گذشته، Bethesda قراردادهای انحصاری برای ،اوینی مانند Deathloop و G،stwire: Tokyo بسته بود. فیل اسپنسر، مدیر عامل ای، با،، با مشاهده خطر بالقوه عقب ماندن از نظر فروش و محتوای کنسول، بر ،وم دستیابی به محتوای انحصاری همانطور که توسط The Verge و سایر منابع گزارش شده است، تأکید کرد.
،ید Bethesda توسط مایکروسافت فراتر از منافع تبلیغاتی صرف است و پیامدهای استراتژیک دارد. هدف اصلی این ،ید، جلوگیری از امکان انحصاری شدن بازی Starfield، یک بازی مورد انتظار برای پلی استیشن 5 است، بنابراین با استراتژی مایکروسافت برای رقابتی ماندن در بازار کنسول همسو می شود.
پس از ،ید اکتیویژن بلیزارد، مایکروسافت استراتژی های دفاعی خود را در ایالات متحده آغاز کرد و جزئیات مهمی را فاش کرد. این شرکت با اذعان به موقعیت عقب مانده ای، با، در بازار کنسول، تایید کرد که Starfield روی پلی استیشن 5 عرضه نخواهد شد و امید طرفدار، را که خواهان عرضه انحصاری روی این پلتفرم بودند، از بین برد.