مدیریت شبکه برای مشاغل ضروری است زیرا کارمندان، داده ها، برنامه ها و کل عملیات نیروی کار به اینترنت و شبکه وابسته هستند. با افزایش پیچیدگی دستگاهها و برنامههای شبکه، نظارت و عیبیابی مسائلی که ممکن است منجر به قطعی عملیات شود، چالش برانگیز است. خدمات نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری داخلی یکی از پایه ای ترین سرویس های مربوط به شبکه است.
تمامی تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری که در شبکه به کار رفتهاند، باید به صورت هفتگی و یا ماهیانه به روز رسانی و عیب یابی شوند. خدمات رایانه ای به معنای زمان یا خدمات رایانه است، از جمله خدمات پردازش داده، خدمات اینترنتی، خدمات پست الکترونیکی، خدمات پیام الکترونیکی، یا اطلاعات یا داده های ذخیره شده در ارتباط با آنها. تکنویار یک شرکت پیشرو در راه حل های خدمات شبکه و امنیت سایبری است که در زمینه نوآوری و خدمات فعالیت می کند.
ما در تکنویار از طریق راه حلهای IT برون سپاری، خدمات خلاقانه جامع و موارد دیگر، تعالی عملیاتی و تعامل مشتری را بهبود می بخشیم. ما در تکنویار از تمام منابع خود برای ایجاد یک بسته سفارشی از راه حل ها برای هر مشتری استفاده می کنیم که ارزش بیشتری نسبت به راه حل های جداگانه دارد. شامل یکپارچه سازی تجهیزات، عیب یابی شبکه، پشتیبانی فنی و تنظیم خط مشی کاری است. خدمات شبکه مدیریت شده گزینه خوبی برای شرکت هایی است که علاقه مند به آزمایش فناوری های جدید هستند، اما خطرات و پیچیدگی های مرتبط با آن را برونسپاری می کنند. شرکت پشتیبانی و نگهداری شبکه چه مدت فعالیت دارد؟ با چه شرکت هایی کار کرده است و چه مشتریانی دارد؟ با بیش از دو دهه فعالیت به شما این اطمینان را می دهیم که تجربه کافی در این زمینه را داریم.
برای نگهداری و پشتیانی و رفع اشکال این شبکه ها نیاز به نیروی پشتیبان شبکه در شرکت ها امری اجتناب ناپذیر است. جدا از نوع کسب و کار، به عنوان یک کارشناس پشتیبانی شبکه، شما مسئول طراحی، نصب و نگهداری ارتباطات، اشتراک فایل و تمامی منابع اطلاعاتی مورد استفاده در شرکت هستید. معمولاً در شرکت های بزرگ کارشناس پشتیبان شبکه یک محدوده تعیین شده از شبکه برای کار دارد و در شرکت های کوچکتر نیروی پشتیبان شبکه مسئول کل شبکه می باشد.
پشتیبان گیری از اطلاعات
ما در پیشبرد کسب و کار با ترکیبی منحصر به فرد از فناوری های پیشرفته، یکپارچه سازی بدون دردسر و تعهد به مشارکتهای معتبر که توسط فرهنگ مشتری اول ما تعریف شده است، سرآمد هستیم. ما خدمات حضوری و دورکاری شبکه را به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته با انطباق بر مقررات و خدمات مدیریت شده به سازمان ها، موسسات و مشتریان شرکتی ارائه می دهیم. در صورت نیاز به حضور متخصص، به سرعت کارشناس شبکه به محل مشتری اعزام می شود. شرح وظایف پشتیبان شبکه های کامپیوتری شامل انجام تجزیه و تحلیل کاربر، عیب یابی و پیگیری مشکلات تا زمانی که به طور رضایت بخشی برطرف شود، می شود. همچنین مستلزم اعمال سیستم Helpdesk برای ثبت صحیح، مستند سازی و به روز رسانی درخواست های مشتریان است. بخشی از وظایف او اطمینان از این است که همه رویه ها و سیستم های کاری از استانداردهای تعیین شده امنیتی و کنترل کیفیت پیروی می کنند.
- در صورت عدم رسیدگی به مشکلات و معایب شبکه ممکن است پس از گذشت مدت زمانی دیگر قسمتهای سالم شبکه نیز دچار مشکل شوند.
- چند وقت پیش با تکنویار آشنا شدم و همکاری بسیار مطلوبی را تا به امروز با این شرکت داشتم.
- ما با ارائه پشتیبانی شبکه مشکلاتشان را به حداقل می رسانیم و یا به طور کامل رفع می کنیم.
- شرکت تراز نت با ارائه راهکارهای امنیت شبکه و استفاده از فایروال های نرم افزاری و سخت افزاری امنیت شبکه کامپیوتری مشتریان را در بالاترین سطح ممکن حفظ می کند.
- پشتیبانی شبکه برای رفع مشکلات شبکه یا ارتقاء سخت افزار و نرم افزار شبکه استفاده می شود.
زیرا هر شبکه ویژگی ها و نیازهای خاص خود را دارد که قبل از ارائه قیمت نیاز به بررسی دقیق دارد. توجه داشته باشید که ارائه تعرفه قرارداد پشتیبانی شبکه برای یک مجموعه توسط کارشناس پس از بازدید از مجموعه، بررسی و گفتگو با کارفرما و بستگی به عوامل ذکر شده دارد. یکی از مهم ترین عوامل در هزینه خدمات شبکه، تعداد بازدید و ساعات حضور کارشناسان شبکه است.
بخش فنی کار شامل آماده سازی هر یک از تجهیزات محاسباتی پس از راه اندازی شبکه یا نصب فایلهای سیستم، فایلهای پیکربندی و سیستمهای عامل و همچنین آموزش به کاربران در کارکرد تجهیزات محاسباتی باشد. شرکتهای بزرگتر معمولا یک بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات اختصاصی دارند که هنگام بوجود آمدن هرگونه مشکل شبکه در دسترس مجموعه است. با این حال کسب و کارهای در حال رشد همیشه قادر به پرداخت هزینههای یک تیم فناوری اطلاعات با دانش شبکهای کافی نیستند، اما هنوز هم نیاز به پشتیبانی شبکه دارند. از این رو ممکن است احساس نکنند که پرداخت هزینه برای پشتیبانی فناوری اطلاعات ضروری است. با این حال، حتی برای کسب و کارهای کوچک با تعداد رایانههای کم، اگر مشکلی کوچکی نیز ایجاد گردد میتواند باعث اختلال زیادی شود. در این مواقع چه باید کرد؟ بهترین راه کار گرفتن خدمات مشاوره شبکه است. اولین گام در مدیریت IT ، نظارت بر فعالیت شبکه و سیستم های کامپیوتری شما است.
خدمات پشتیبانی شبکه و سرور خدمات کامپیوتر های شخصی و شرکتی
مرکز عملیات شبکه تکنویار متشکل از متخصصان شبکه با تجربه و آموزش دیده برای ارائه مدیریت ایمن و خدمات پشتیبانی شبکه است. ما برای شرکتهای کوچک و متوسط تا شرکت های بزرگ، راهحلهای مقرون به صرفهای ایجاد میکنیم که به شما کمک می کند تا بهترین عملکرد و بهره وری را با امنیت بالا برای شبکه کامپیوتری خود به دست آورید. ما کل شبکه شما از جمله روترها، سوئیچ ها، سرورها و سایر دستگاههای شبکه را با ابزارهای مدیریت قدرتمند با بهترین شیوههای صنعت شبکه مدیریت و نظارت میکنیم.
با خیال راحت کار را به کاردان بسپارید!
می باشد، استفاده از آن ها موجب پیشگیری یا برطرف کردن مشکلات به وجود آمده در این پشتیبانی شبکه حرفهای زمینه می شود. اصل اول در نوین پویانت رضایت کارفرما است که بدون شک دلیل اصلی پیشرفت ما در سال های گذشته تا به امروز بوده است. وجود نیروی متخصص در سازمان میتواند مزیتهای مختلفی را به همراه داشته باشد از جمله این مزیتها میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
اصلاح ساختار آی تیاستفاده از تجهیزات استاندارد در شبکه کامپیوتری یک سازمان به طور مستقیم با کیفیت پشتیبانی شبکه ارتباط دارد و هر چقدر کیفیت تجهیزات خریداری شده بالاتر باشد، روند ارائه خدمات پشتیبانی شبکه را بهتر جلو میبرد. اگر نیاز به ارتقا سیستم های خود دارید که بیشتر شامل افزایش مقدار RAM نصب شده روی سیستم، تغییر CPU سیستم، تعویض هارد دیسک و حافظه ذخیره سازی سیستم، تعویضکارت گرافیکو نیز برای عیب یابی و رفع مشکل قطعات سخت افزاری سیستم های خود با ماتماسبگیرید. ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه در تهران این موضوع را خیلی خوب درک کرده و تلاش می نماید با ارائه خدمات متمایز و مشاوره های به موقع از مشکلات کامپیوتری و شبکه پیشگری کرده و با کسب رضایت مشتریان خدمات خود و تعداد مشتریان را گسترش دهد. تیم پشتیبانی شرکت ما با بهره مندی از نیروهای متخصص تمام نیازهای شبکه، سخت افزارها و نرم افزارهای سازمان شما را پوشش می دهد. خدمات پشتیبانی نرم افزار شبکه بخشی از خدمات اکتیو شبکه می باشد که شامل نگهداری از نرم افزار ها و بک آپ گیری و پشتیبان گیری از تمامی اطلاعات و نرم افزار های موجود و همچنین مستند سازی تمامی اطلاعات مرتبط با شبکه نیز بخشی از این خدمات می باشد.