جبرا میگوید به کارگران اجازه دهید تا تصمیمات خود را در مورد زمان بازگشت به دفتر بگیرند
این بیماری همه گیر باعث تغییرات عمده در نحوه کار ما با کار هیب، شد و کار از خانه/هرجا در چند سال گذشته برای کارگران سنگاپور عادی شد.
اما با پایان یافتن این دوره، شرکت ها شروع به درخواست از کارکنان برای بازگشت به دفتر کرده اند. و از ا،ر گزارشها، کارمندان از بازگشت به دفاتر آنقدر خوشحال نیستند.
اورنگ زیب خان، معاون ارشد سیستمهای بینایی اطلاعاتی جبرا، این موضوع را طی یک گفتگوی کنار آتش که در حاشیه InfoComm Southeast Asia 2022، یک نمایشگاه تجاری حرفهای صوتی و تصویری منطقهای، در مرکز تجارت و نمایشگاه بینالمللی بانکوک (Bitec) برگزار شد، به اشتراک گذاشت.
خان گفت که از مارس 2020، مردم مجبور به کار از راه دور شدهاند، که منجر به برگزاری جلسات آنلاین شده است، اما همچنین باعث شده است که برخی از کارگران احساس کنند که برخی از تیمها فاقد انسجام هستند زیرا کارکنان استخدام شدهاند و هنوز با همکاران خود ملاقات نکرده و با آنها ارتباط برقرار نکردهاند.
خان توضیح داد که مردم انعطاف پذیری، هم مک، و هم زم،، و انتخاب محل کار می خواهند. و برای کارکنان دانش، خان گفت که این زمان بسیار خوبی بود زیرا فناوری موجود و دسترسی به اینترنت به این م،ی است که آنها می توانند مکان و نحوه کار را انتخاب کنند.
خان گفت که با کار ،یبی، بسیاری از شرکتها و کارکنان شاهد افزایش بهرهوری بودهاند، زیرا زمان صرف شده برای رفت و آمد اکنون میتواند صرف کار شود. همچنین رضایت کارکنان افزایش یافت زیرا آنها زمان بیشتری برای صرف مراقبت شخصی داشتند.
اما او به جنبه منفی آن هشدار داد که اگر کارکنان همیشه از راه دور باشند، افرادی که در زم، که شما از راه دور هستید به شرکت ملحق میشوند، گاهی اوقات احساس کمتری در ارتباط میکنند. “
خان گفت:
می د،د، سرمایه اجتماعی، اعتمادی که با بودن در کنار یکدیگر ایجاد می کنیم، به ما این امکان را می دهد که ریسک کنیم، ایده های نیمه شکل گرفته و افکار استراتژیک را به اشتراک بگذاریم و با مردم طوفان فکری کنیم. و ،، که هنوز این سرمایه اجتماعی را تشکیل نداده اند ممکن است در این تفکر استراتژیک و طوفان فکری شرکت نکنند یا سهیم نباشند.
بنابراین، اینجاست که بازگشت کارکنان به دفتر می تواند تفاوت ایجاد کند. افزایش تعاملات اجتماعی کارکنان در مورد چیزهایی مانند ناهار تیمی، تیم سازی، و حتی صرفاً نشان دادن یک نام می تواند به کاهش این مشکل کمک کند.
اما جلب موافقت کارکنان با این امر، میتواند کاری را از جانب مدیریت انجام دهد.
هولگر ریزینگر، معاون ارشد، راه حل های شرکت بزرگ در جبرا، گفت: اینجا جایی بود که توانمندسازی کارکنان مطرح شد. او اضافه کرد:
به مردم خود فرمان ندهید و این اعتماد به کارکنان شما است تا آنها آن را کشف کنند. همه افرادی که مورد بررسی قرار گرفتهایم و استقلال کامل برای تصمیمگیری در مورد مکان و زمان کار ، داشتند، به هر حال دو تا سه روز در هفته به دفتر بازگشتند، زیرا میخواستند با همکاران خود ملاقات کنند. آنها خواهان تعامل اجتماعی بودند. آنها انرژی و خلاقیت دفتر را می خواستند. بنابراین به ،وان یک رهبر بیش از حد به آن فکر نکنید، به افراد خود اعتماد کنید و به آنها قدرت دهید و به آنها ابزار من، و آزادی انتخاب کنید که کجا و چه زم، کار کنند!
پراتیک چاندا، مسئول فروش منطقه ای، اتاق تیم های مایکروسافت برای APAC، که یکی دیگر از سخنرانان در جریان گفتگوی آتش نش، بود، نظرات خود را در مورد نحوه عملکرد مدیریت مایکروسافت برای فعال ، کارگر، که به دفتر بازمی گشتند و گفت،ای فرهنگی را در مورد چرایی و چگونگی کار کارکنان انجام می دادند به اشتراک گذاشت. برگرد
چاندا گفت که رهبران باید بدانند که این چه چیزی را میطلبد، و چگونه میتو،د پیگیری کنید و مطمئن شوید که کارکنان میتوانند برای همکاری بازگردند، نه اینکه فقط به خاطر بازگشت به این کار، زیرا مدیریت چنین گفته است. او افزود که شرکتها باید با فکر ، در مورد تجربیاتی که میخواهند کارکنان داشته باشند، در مورد ظاهر دفترشان تجدید نظر کنند.
چاندا توضیح داد: «این در مورد فضاهای سنتی یا کهن ال،ایی که ما آنها را می نامیم نیست، که محل تجمع کوچک سنتی یا اتاق هیئت مدیره متوسط تا بزرگ شما است، اما واقعاً به این فکر کنید که وقتی کارکنان را به دفتر بازگرد،د، فضاها باید چگونه به نظر برسند و چگونه عمل کنند. بنابراین، اگر در مورد تالارهای شهر صحبت می کنید، در مورد فضاهای مشارکتی صحبت می کنید، فقط در مورد فضاهای سرگرم کننده صحبت می کنید، جایی که آنها می توانند از فناوری استفاده کنند و سپس در یک دنیای ،یبی با سایر کارمندان و شرکا ارتباط برقرار کرده و همکاری کنند. ”
منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-empower-workers-making-their-own-decisions-when-return-office-says-jabr،