بررسی عملکرد RWD آئودی R8 V10: اگر می‌توانید یکی بخرید، در حالی که هنوز می‌توانید

ممکن است کم به نظر برسد اما فاصله از زمین کافی است.  من مشکلی با پارکینگ نداشتم

کابین هوشمند است اما صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی اختصاصی وجود ندارد و این ممکن است برای برخی ناامید کننده باشد.

آه، سر و صدا فیلترهای ذرات روغن آن را خفه می کند و صدای کمتری نسبت به نسخه های قبل از فیس لیفت دارد، اما این هنوز هم یکی از بهترین خودروهایی است که امروزه می تو،د ب،ید. استارت های سرد به طرز شگفت آوری بلند هستند و صدای متمایز V10 هنوز برای همه قابل شنیدن است. این یک چیز پیچیده‌ای است که بخش‌هایی از آن می‌چرخد، زوزه می‌کشد و غرغر می‌کند. و همانطور که به خط قرمز خود نزدیک می شود، می تو،د صدای مک،کی سوپاپ را بشنوید که با عصب،ت از بین می رود تا موتور نفس ،شد. این به ما یادآوری می کند که چرا ما عاشق موتورهای تنفس طبیعی با دور بالا هستیم.

تایرهای عریض میشلین پایلوت اسپورت 4S به م،ای ،بندگی زیاد است.

ممکن است کمی سن خود را نشان دهد، اما R8 همچنان یک ابرخودروی روزمره بسیار توانا است.

یکی از جنبه‌های بحث‌برانگیز کابین، عدم وجود نمایشگر اختصاصی اطلاعات سرگرمی است. در عوض، همه چیز در کابین خلبان مجازی در خوشه ابزار نمایش داده می شود و به آن دسترسی پیدا می شود. آئودی می گوید دلیل آن این است که R8 یک ماشین راننده است.

اگر ماشین‌ها را دوست دارید و سن خاصی دارید، احتمالاً هیاهویی که در مورد اولین R8 در سال 2007 عرضه شد را به یاد خواهید آورد. اما این چیزی بیش از یک تمرین بازاریابی برای آئودی بود، این یک ابرخودروی فوق‌العاده توانا بود که می‌تو،د هر روز واقعاً از آن استفاده کنید. و پس از گذشت 16 سال، این هنوز هم بیشتر صادق است. اما متأسفانه نسل R8 رو به پایان است. بعدی، اگر حتی وجود داشته باشد، مطمئناً برقی خواهد بود. بنابراین فکر کردم درست است که برای خداحافظی کمی با آن وقت بگذارم.

سنگاپور فقط نسخه RWD را دریافت خواهد کرد، اما من شک دارم که ا،ر ،یداران آن متوجه این موضوع شوند، زیرا اگر آن را کاملاً پین نکنید یا عمداً با ورودی های خود عمدی نکنید، بعید است که متوجه شوید قدرت فقط به عقب می رود.

دلیل اصلی اینکه چرا هر ،ی ممکن است R8 را قبل از توقف آن بخواهد، موتور آن است. این یک موتور 5.2 لیتری V10 تنفس طبیعی است و یک شاهکار است. بسیار خوب، اگر از چیزی توربوشارژ می‌آیید، ممکن است احساس کنید که صدای غرغر ضعیفی ندارد، اما هیچ موتور القایی اجباری نمی‌تواند به پاسخگویی این موتور نزدیک شود. انگشت شست پای خود را بچرخ،د و با نیروی محرکه و دور موتور پاداش دریافت خواهید کرد. و هنگامی که آن را از 5500 دور در دقیقه عبور می دهید، شما را در جاده منجنیق می کند و با قدرت و صدای خشمگین منفجر می شود.

مصرف سوخت می تواند غم انگیز باشد.  طی یک آ، هفته، من فقط 5.49 کیلومتر در لیتر سرعت داشتم.  اما به لطف م،ن سوخت بزرگ، شما تقریباً 400 کیلومتر بین پر ، سوخت مدیریت می کنید.

R8 ممکن است نشان عجیب و غریب در جلو نداشته باشد اما این خودرویی با استعداد واقعی است. این یک ابرخودروی است که ظاهر و صدا دارد، و مهمتر از همه، به اندازه کافی راحت و کاربردی است (تقریبا) برای استفاده و رانندگی هر روز. و در قلب آن V10 تنفس طبیعی باشکوه آن است. اگر در حال ،ید یک سوپراسپرت جدید با درپوش معقول خود هستید، سخت است که به آن نگاه نکنید و نپرسید چرا چیز دیگری ،یداری می کنید؟ وقتی رفت دلمون تنگ میشه





خوب
  • موتور V10 باورن،ی
  • نویز V10
  • ظاهر سوپراسپرت
  • خیلی سریع
  • به اندازه کافی راحت برای رانندگی روزانه
  • ارزان تر از رقبا

بد
  • سیستم اطلاعات سرگرمی سن خود را نشان می دهد
  • خیلی تشنه
  • فضای ذخیره سازی زیادی نیست
  • رقبا سریعتر هستند

قیمت و در دسترس بودن

R8 ممکن است در سال‌های آینده وارد بازار شود، اما همچنان زیبا و چشمگیر به نظر می‌رسد.

این نیز کمی معامله است. عجیب است که با خودرویی که قیمتی نزدیک به 900000 دلار سنگاپور دارد، اما پس از آن قیمت R8 به طور قابل توجهی کمتر از لامبورگینی هوراکان است (که از نظر مک،کی با آن ی،ان است) و بسیاری خودروهای دیگر در ک، خود. ارزان ترین فراری موتور وسط حداقل نیم میلیون دلار بیشتر است.

آئودی ادعا می کند 570 ، بخار، 550 نیوتن متر گشتاور و شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت 3.7 ث،ه. واقعاً به همین سرعت احساس می شود. می‌دانم که این میزان عملکرد در جاده‌های عمومی تقریباً بی‌م،ی است، اما نحوه چرخش آن و سهولتی که با آن می‌تو،د به دهانه‌های بزرگراه بروید، باید به چیزی اهمیت دهد.

آئودی R8 V10 Performance RWD اکنون با قیمت های شروع در دسترس است 874055 دلار سنگاپور. نسخه قابل تبدیل نیز با قیمت های شروع در دسترس است 969112 دلار سنگاپور.


منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-audi-r8-v10-performance-rwd-review-singapore-price-specs

و اینجاست که شما به طرز دردناکی متوجه می شوید که این ماشینی است که در آ،ین پاهای خود قرار دارد. مشتریان دیرینه آئودی این را متوجه خواهند شد این نسخه قدیمی تر از آئودی MMI را اجرا می کند و مجبور به هدایت آن با استفاده از فرمان و دستگیره MMI روی کنسول مرکزی پس از استفاده در رابط های صفحه نمایش لمسی در خودروهای جدیدتر می تواند خشمگین باشد. و در حالی که Apple CarPlay پشتیب، می شود، برای کار ، به کابل نیاز دارد.

نسخه TLDR:

کیفیت مواد در کابین بالا است – چرم زیاد و پاشیدن نسبتاً سخاوتمندانه فیبر کربن اینجا و آنجا. کنترل‌های تهویه مطبوع که دارای نمایشگرهای دیجیتالی در دستگیره‌های فیزیکی هستند، پس از گذشت این همه سال هنوز هم به‌ویژه براق به نظر می‌رسند. صندلی ها پشتیبان هستند و وضعیت نشیمنگاه کاملاً مشخص است.

بررسی عملکرد RWD آئودی R8 V10: اگر می‌تو،د یکی ب،ید، در حالی که هنوز می‌تو،د

این یک ابرخودروی است که به اندازه کافی راحت و کاربردی است تا بتوان هر روز رانندگی کرد.

شکایات دیگر؟ مصرف سوخت غم انگیز است، اما برای چیزی با یک V10 بزرگ قابل انتظار است. ذخیره سازی نیز عالی نیست. یک قفسه پشت صندلی‌ها وجود دارد و مقدار زیادی از آن‌ها را نگه می‌دارند، اما دسترسی به آن‌ها سخت است مگر اینکه نسبتاً انعطاف‌پذیر باشید. شکل ظاهری کاملاً عجیب و غریب است و بنابراین به اندازه ای که برگه مشخصات نشان می دهد نگه نمی دارد. شما به راحتی با یک کیف دستی بزرگ یا کیف دستی کوچک فرار می کنید اما نه چیزی بیشتر. شکی نیست که 911 کاربردی تر است. اما پس از آن یک 911 به نظر عجیب و غریب مانند R8 نیست.

نحوه کنترل و سواری آن لذت بخش است. تا حدودی به این دلیل که پایین و نزدیک به زمین می نشینید اعتماد به نفس الهام بخش است. این یک ماشین عریض است اما شما واقعاً آن را احساس نمی کنید زیرا فرمان پاسخگو و دقیق است و دید به بیرون خوب است. و به لطف ،تیک‌های پهن (245 جلو، 305 عقب) و حداقل رول بدنه، مدت‌ها قبل از اینکه ،بندگی شما تمام شود، بدنتان تمام می‌شود. شما می تو،د آن را با دقت و اطمینان واقعی قرار دهید. داشتن ،تیک میشلین پایلوت PS4 S نیز کمک می کند.

نکته برجسته R8 V10 تنفس طبیعی 5.2 لیتری آن است.

حتی اگر R8 ها به جزیره ما می آیند دمپرهای تطبیقی ​​نخواهد داشت، به نظر من سواری به خوبی قضاوت شده است. به نظر می رسد آئودی اسپورت اخیراً تنظیمات دمپر خودروهای خود را کاملاً ثابت کرده است، زیرا مانند RS3، R8 محکم اما همیشه انعطاف پذیر و متین است. حتی در جاده‌هایی که آسفالت کمتری دارند، هرگز ناآرام یا ناهموار نیست. این در زمینه یک ابرخودرو قابل توجه است.