آه، سر و صدا فیلترهای ذرات روغن آن را خفه می کند و صدای کمتری نسبت به نسخه های قبل از فیس لیفت دارد، اما این هنوز هم یکی از بهترین خودروهایی است که امروزه می تو،د ب،ید. استارت های سرد به طرز شگفت آوری بلند هستند و صدای متمایز V10 هنوز برای همه قابل شنیدن است. این یک چیز پیچیدهای است که بخشهایی از آن میچرخد، زوزه میکشد و غرغر میکند. و همانطور که به خط قرمز خود نزدیک می شود، می تو،د صدای مک،کی سوپاپ را بشنوید که با عصب،ت از بین می رود تا موتور نفس ،شد. این به ما یادآوری می کند که چرا ما عاشق موتورهای تنفس طبیعی با دور بالا هستیم.
ممکن است کمی سن خود را نشان دهد، اما R8 همچنان یک ابرخودروی روزمره بسیار توانا است.
یکی از جنبههای بحثبرانگیز کابین، عدم وجود نمایشگر اختصاصی اطلاعات سرگرمی است. در عوض، همه چیز در کابین خلبان مجازی در خوشه ابزار نمایش داده می شود و به آن دسترسی پیدا می شود. آئودی می گوید دلیل آن این است که R8 یک ماشین راننده است.
اگر ماشینها را دوست دارید و سن خاصی دارید، احتمالاً هیاهویی که در مورد اولین R8 در سال 2007 عرضه شد را به یاد خواهید آورد. اما این چیزی بیش از یک تمرین بازاریابی برای آئودی بود، این یک ابرخودروی فوقالعاده توانا بود که میتو،د هر روز واقعاً از آن استفاده کنید. و پس از گذشت 16 سال، این هنوز هم بیشتر صادق است. اما متأسفانه نسل R8 رو به پایان است. بعدی، اگر حتی وجود داشته باشد، مطمئناً برقی خواهد بود. بنابراین فکر کردم درست است که برای خداحافظی کمی با آن وقت بگذارم.
سنگاپور فقط نسخه RWD را دریافت خواهد کرد، اما من شک دارم که ا،ر ،یداران آن متوجه این موضوع شوند، زیرا اگر آن را کاملاً پین نکنید یا عمداً با ورودی های خود عمدی نکنید، بعید است که متوجه شوید قدرت فقط به عقب می رود.
دلیل اصلی اینکه چرا هر ،ی ممکن است R8 را قبل از توقف آن بخواهد، موتور آن است. این یک موتور 5.2 لیتری V10 تنفس طبیعی است و یک شاهکار است. بسیار خوب، اگر از چیزی توربوشارژ میآیید، ممکن است احساس کنید که صدای غرغر ضعیفی ندارد، اما هیچ موتور القایی اجباری نمیتواند به پاسخگویی این موتور نزدیک شود. انگشت شست پای خود را بچرخ،د و با نیروی محرکه و دور موتور پاداش دریافت خواهید کرد. و هنگامی که آن را از 5500 دور در دقیقه عبور می دهید، شما را در جاده منجنیق می کند و با قدرت و صدای خشمگین منفجر می شود.
R8 ممکن است نشان عجیب و غریب در جلو نداشته باشد اما این خودرویی با استعداد واقعی است. این یک ابرخودروی است که ظاهر و صدا دارد، و مهمتر از همه، به اندازه کافی راحت و کاربردی است (تقریبا) برای استفاده و رانندگی هر روز. و در قلب آن V10 تنفس طبیعی باشکوه آن است. اگر در حال ،ید یک سوپراسپرت جدید با درپوش معقول خود هستید، سخت است که به آن نگاه نکنید و نپرسید چرا چیز دیگری ،یداری می کنید؟ وقتی رفت دلمون تنگ میشه
خوب |
|
---|---|
بد |
|
قیمت و در دسترس بودن
این نیز کمی معامله است. عجیب است که با خودرویی که قیمتی نزدیک به 900000 دلار سنگاپور دارد، اما پس از آن قیمت R8 به طور قابل توجهی کمتر از لامبورگینی هوراکان است (که از نظر مک،کی با آن ی،ان است) و بسیاری خودروهای دیگر در ک، خود. ارزان ترین فراری موتور وسط حداقل نیم میلیون دلار بیشتر است.
آئودی ادعا می کند 570 ، بخار، 550 نیوتن متر گشتاور و شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت 3.7 ث،ه. واقعاً به همین سرعت احساس می شود. میدانم که این میزان عملکرد در جادههای عمومی تقریباً بیم،ی است، اما نحوه چرخش آن و سهولتی که با آن میتو،د به دهانههای بزرگراه بروید، باید به چیزی اهمیت دهد.
آئودی R8 V10 Performance RWD اکنون با قیمت های شروع در دسترس است 874055 دلار سنگاپور. نسخه قابل تبدیل نیز با قیمت های شروع در دسترس است 969112 دلار سنگاپور.