بررسی عملکرد تسلا مدل 3: عملکرد بالستیک بدون برچسب قیمت دیوانه کننده


بررسی عملکرد تسلا مدل 3: عملکرد بالستیک بدون بر،ب قیمت دیوانه کننده

توجه: این ویژگی برای اولین بار در 4 نوامبر 2024 منتشر شد.

عملکرد جدید تسلا مدل 3. ع،: HWZ

چند ماه پیش یک تست رانندگی اولیه داشتم عملکرد جدید تسلا مدل 3. حتی با وجود اینکه رانندگی فقط یک ساعت طول کشید، من با برداشت‌های بیشتر مثبت رفتم. با این حال، من واقعاً می خواهم آن را در جاده هایی که با آنها آشنا بودم آزمایش کنم و ببینم که با یک بار شارژ چقدر می تواند پیش برود. خوشبختانه، اخیراً وقتی تسلا از من پرسید که آیا می‌خواهم مدل 3 پرفورمنس را برای یک آ، هفته استفاده کنم، این شانس را داشتم.

نسخه TL;DR:

عملکرد مدل 3 نشان دهنده دموکراتیک ، عملکرد است. بسیاری از خودروها در ازای پول کم، عملکرد زیادی ارائه نمی دهند. این صیقلی ترین نیست، اما به طرز وحشتناکی سریع و کاربردی است.

@hwztech قدم زدن سریع در اطراف تسلا مدل 3 پرفورمنس جدید. #hwz #hwzsg #تسلا #مدل3 عملکرد #ev ♬ روح گیر – MikhailovMusic


ابتدا یک پرایمر سریع در مورد عملکرد مدل 3. این نسخه برتر و با کارایی بالا مدل 3 است. خود مدل 3 اخیراً در سال گذشته فیس لیفت نسبتاً گسترده ای را به خود اختصاص داد که شامل نمای بیرونی بازسازی شده و آیرودینامیک تر و داخلی به روز شده با شیشه دو جداره و کنترل های راننده بازطراحی شده بود. اولین درایو تست برداشت ما را بخو،د تا بد،د این نسخه به روز شده مدل 3 چه چیز جدیدی دارد.

حتی پس از زمان قابل توجهی از صندلی در تس،، من همچنان با فضای داخلی کاملاً اسپارت، دست و پنجه نرم می کنم. من می توانم بدون یک دسته ساز سنتی و دکمه شیفت گم شده زندگی کنم. چیزی که نمی توانم به آن عادت کنم عدم وجود کامل ساقه های ستون است. نشان دادن استفاده از دکمه های روی فرمان آسان نیست زیرا این واقعیت ساده است که مکان دکمه ها با فرمان تغییر می کند. در مورد نور بالا؟ بله، برای آن هم از دکمه استفاده می کنید. با توجه به اینکه این انتخاب‌های طراحی سود کمی برای رانندگان دارد، من تمایل دارم فکر کنم که این انتخاب‌ها به دلایل کاهش هزینه انجام شده‌اند.

مدل 3 پرفورمنس I که در اوایل سال آزمایش کردم با رنگ قرمز اولترا عرضه شد که یک گزینه 3200 دلار سنگاپور است. ع،: HWZ

تسلا اغلب نسبت به مشخصات خودروهای خود خجالتی است و ارقام قدرت مدل 3 پرفورمنس را فاش نمی کند. با این حال، می توان از مالیات جاده آن استنباط کرد که حدود 620 ، بخار قدرت دارد – رقمی خیره کننده برای هر خودروی سالنی. مالیات جاده، در صورتی که تعجب کنید، به همان اندازه بسیار زیاد است – چشم نواز 6698 دلار سنگاپور در سال. با قدرت زیاد، بر،ب قیمت گزافی به همراه دارد.

با ش،تن پدال گاز، به سرعت فراموش خواهید کرد که سالانه بیش از شش مالیات بزرگ پرداخت می کنید. هیجان به سرعت به گیجی تبدیل می شود و خیلی زود جای خود را به ترس می دهد، زیرا سرعت افزایش سرعت این خودرو را فقط می توان ترسناک توصیف کرد. انگار از ساختم، پرت شدی تسلا ادعا می کند 0-100 کیلومتر در ساعت 3.1 ث،ه است و من می توانم این را از صمیم قلب باور کنم.

Track Mode V3 به کاربران این امکان را می‌دهد تا نحوه رانندگی مدل 3 Performance را تنظیم و تنظیم کنند. ع،: HWZ

سواری ا،را خوب است. به دلیل میرایی شدید، احساس استحکام غیرقابل تغییری وجود دارد، بنابراین سواری هرگز آن چیزی نیست که شما آن را مخملی می نامید. اما به اندازه کافی خوب قضاوت می شود که هرگز احساس خشن یا راحت نمی کند. یکی از مزایای غیرمنتظره این کار این است که حرکات بدن به خوبی کنترل می شوند، بنابراین من کمتر تحت تأثیر پرتاب سر ناشی از مقدار شدید ترمزهای احیا کننده قرار گرفتم. من آن را یک برد می دانم.

از آنجایی که ما در مورد ترمزها صحبت می کنیم، احتمالاً ناامید کننده ترین جنبه عملکرد مدل 3 است. احتمالاً به دلیل ویژگی ترمز احیا کننده، احساس ترمز از طریق پدال مبهم است. نزدیک شدن به پیچ ها با سرعت تبدیل به یک امر تپش قلب می شود زیرا هرگز مطمئن نیستید که مقدار من،ی را اعمال کرده اید یا خیر. سپس با ایستادن روی پدال ترمز بیش از حد جبران می کنید، در این مرحله سرتان به سمت فرمان شلیک می شود.

این نشان نشان می دهد که ماشین بسیار سریعی است. ع،: HWZ

فرمان در ابتدا کمی بی حس می شود، اما چرخش اولیه سریع است، بنابراین خودرو احساس چا،ی می کند. بیشتر بررسی کنید و متوجه خواهید شد که تغییر مسیر ناگه، با علاقه لازم نیست. با آن کار کنید و ذخایر عظیمی از ،بندگی و سطحی از دقت را خواهید یافت که من از تسلا انتظارش را نداشتم.. همراه با شتاب ماورایی آن، رانندگی سرگرم کننده بود، چیزی که من اغلب در مورد خودروهای برقی می گویم.

اگر به گونه‌ای رانندگی کنید که در یک سالن با قدرت 620 ، بخار قرار است رانده شوید، برد آن فوق‌العاده نیست. با توجه به کامپیوتر سفر مصرف برق من بود 178Wh/km. از آنجایی که مدل 3 Performance ظرفیت باتری حدود 80 کیلووات ساعت دارد و برای حفظ آن نباید باتری ها را به طور کامل شارژ کنید یا آن را به طور کامل خاموش کنید. من فکر می‌کنم که ا،ر کاربران با یک بار شارژ کامل برای پیمودن 400 کیلومتر مشکل دارند. جالب اینجاست که M3 Touring با یک م،ن بنزین تقریباً به همان اندازه مسافت را طی می کند.

ترمزها بسیار مبهم هستند، که برای خودرویی که به این سرعت حرکت می کند، یک ویژگی نگران کننده است. ع،: HWZ

نزدیکترین رقیب مدل 3 پرفورمنس مطمئناً باید BYD Seal Performance باشد. Seal هزینه کمتری دارد و تجربه کابین و رانندگی سنتی تری دارد. سواری آن نیز مجلل‌تر است که باعث می‌شود راننده روزانه بهتری باشد. با این حال، Seal نمی‌تواند با سرعت مدل 3 Performance مطابقت داشته باشد و همچنین با سیستم اطلاعات سرگرمی صیقلی‌تری مق، می‌کند. ش،ه سوپرشارژر تسلا را نیز نباید دست کم گرفت.

در مقابل رقبای ICE، تقریباً هیچ رقابتی وجود ندارد. خودروهایی مانند BMW M3 و AMG C63 حداقل دو برابر قیمت دارند. مسلماً، فضای داخلی مدل 3 ممکن است نه آنقدر شهودی و نه به همان اندازه شیک باشد، و سواری آن به همان اندازه صیقلی نیست، اما بسیار مهم است که کمتر کاربردی نیست. و اگر عملکرد در اولویت باشد، تسلا به احتمال زیاد حتی سریعتر از Bimmer و Merc در یک خط مستقیم است.

این نه تنها سریع است، بلکه عملکرد من،ی نیز دارد. اگر از علاقه مندان به ،ید خودروهای برقی هستید، مدل 3 پرفورمنس آن چیزی است که باید داشته باشید. ع،: HWZ

در مقابل سایر مدل‌های مدل 3، Performance عملی بودن و قابلیت استفاده روزمره خود را از دست می‌دهد. سواری کمی محکم تر است و برد ضعیف تر است، اما شتاب مست کننده آن بیش از آن که جبران کند. معمولاً پیش نمی‌آید که گران‌ترین مدل در خط تولید را با ارزش می‌نامید، اما مدل 3 Performance یکی از آن خودروهای کمیاب است. حتی پس از در نظر گرفتن قیمت‌های بسیار بالای COE و مالیات جاده‌ای مجلل آن، مدل 3 Performance باقی می‌ماند. یک چشم انداز فریبنده برای معتادان سرعت. اگر من برای یک مدل 3 ،ید می کردم و جیب های عمیقی داشتم، بدون شک پرفورمنس همان مدلی است که می خواهم.





خوب
  • شتاب فک افکن
  • درگیر شدن برای رانندگی
  • بسیار کاربردی
  • صندلی های عقب جادار
  • ش،ه سوپرشارژر تسلا
  • برنامه به شما امکان می دهد ماشین را از راه دور کنترل و مدیریت کنید
  • با توجه به قدرت و عملکرد، قیمت جذابی دارد

بد
  • ترمزهای مبهم
  • بدون ساقه ستون
  • بصری ترین فضای داخلی نیست
  • از Apple CarPlay یا Android Auto پشتیب، نمی کند
  • سواری محکم است
  • مالیات بالای جاده

در دسترس بودن و قیمت

تسلا مدل 3 پرفورمنس هم اکنون در دسترس است و قیمت ها از آن شروع می شود 148981 دلار سنگاپور بدون احتساب COE. اگر قیمت COE را در زمان انتشار در نظر بگیرید، عملکرد مدل 3 تقریباً هزینه خواهد داشت 262000 دلار سنگاپور. می تو،د اطلاعات بیشتری ،ب کنید و سفارش دهید وب سایت تسلا.




منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-tesla-model-3-performance-review-singapore-price-specs-buy