نکات دیگری در مورد فضای داخلی که باید به آن توجه کنید. خودروی آزمایشی همچنین با بسته س، RS قرمز 4422 دلاری S$ اختیاری عرضه شد که برخی از تزئینات قرمز رنگ و لهجههای داخلی را به آن اضافه میکند. فرمان کف تخت به طور کامل از آلکانترا پوشیده شده است و بسیار نازک است و در دست گرفتن خوب است. با این حال، دنده های دست و پا کمی ناکافی هستند. صندلیها راحت هستند و اغلب پشتیب، کافی دارند، اما وضعیت نشستن خیلی با،ت. دوست دارم پایین تر و نزدیک تر به زمین باشم. استاندارد سیستم صوتی Bang & Olufsen پتانسیل صدای خوب را دارد اگر به خود زحمت می دهید چند دقیقه ای را صرف اصلاح آن کنید. اگر در تنظیمات پیش فرض خود باقی بماند، بسیار نامتعادل به نظر می رسد. Wireless Apple Carplay و Android Auto به صورت استاندارد پشتیب، می شوند. دوربین دید عقب به صورت استاندارد ارائه می شود، اما نمای آن به طرز عجیبی و به طور گسترده ای تحریف شده است. همیشه به نظر می رسد که شما می خواهید به چیزی ضربه بزنید.
باید بدانم زیرا برای مدت کوتاهی صاحب یک نسل اول 8P RS3 بودم. بهطور تکاندهندهای سریع بود، اما با یک ابهام ناخوشایند هدایت میشد و در گوشهها سنگین میشد. مدلهای بعدی با تغییر بلوک موتور چدنی به موتور آلومینیومی س،تر در این زمینه بهبود یافتند و آئودی با تغییرات مختلف هندلینگ و تعلیق ادامه داد. در حالی که این تغییرات مطمئنا کمک کننده بود، نسخه های قبلی این خودرو هرگز واقعاً به ،وان یک “ماشین راننده” در نظر گرفته نمی شدند. و از آنجایی که مطمئناً این آ،ین باری است که ما موتور 5 سیلندر افسانهای آئودی را در یک خودروی جادهای میبینیم، آنها تمام توقفها را برای اطمینان از ارسال من، آن انجام دادهاند.
نسخه TLDR:
آئودی آن را میخکوب کرده است. این بدون شک بهترین هندلینگ RS3 تاکنون است و طرفداران سوپر هاچ آئودی می توانند در نهایت از آن موتور 5 سیلندر حماسی لذت ببرند بدون اینکه دینامیک رانندگی را به خطر بیندازند.
RS3 نیز خاص به نظر می رسد، به خصوص در فرم Sportback که در اینجا مشاهده می کنید. گلگیرهای جلوی ، شده با سپر عقب تهاجمی من، هستند. جالب اینجاست که توری های بزرگ جلو همه کاربردی هستند و هوای خنک را به کو،های مختلف هدایت کنید. جلوپنجره عقب که در سراسر سپر کشیده شده است متاسفانه فقط برای اپتیک است. خوشبختانه، اگزوزهای واقعی در پشت دو لوله بزرگ دوگانه پنهان شده اند. و اگر فکر میکنید خودروی آزمایشی کمی متفاوت از خودروهایی است که در تصاویر مطبوعاتی دیدهاید، به این دلیل است که به چند قطعه کربنی خوشمزه اما گران قیمت مجهز شده است. برای مثال، درپوشهای آینه فیبر کربنی ۲۶۷۹ دلار سنگاپور است. اسپوی، سقف کربن؟ ی،ی بیش از 8000 دلار سنگاپور.
این موتور نسبت به موتورهای قبلی خود عقبتر به نظر میرسد و واقعاً به آن نیاز دارد برای رسیدن به سرعت بالای 3000 دور در دقیقه. اما وقتی این کار را می کند، افق را درست روی پیش، شما پرتاب می کند. اگر تصمیم دارید دریچه گاز را ،د کنید، بهتر است حواس تان به آن باشد. ادعاهای آئودی از 3.8 ث،ه تا 100 کیلومتر در ساعت فکر ، به اینکه چگونه یک هاچ ، کوچک می تواند به این سرعت در جاده سقوط کند، کاملاً قابل باور و ذهن وبلاگی است. 10 سال پیش، این سطح عملکرد سوپراسپرت در نظر گرفته می شد.
در حال حاضر، معمولاً، خودرویی مانند این از ملاحظات پیش پا افتاده مانند قیمت مصون است، اما با توجه به قیمت های بالای COE، احساس می کنم باید به این موضوع رسیدگی شود. قیمت RS3 Sportback از همین الان شروع می شود زیر 400000 دلار سنگاپور و با اضافه ، برخی از موارد اضافی، مسلماً بسیار خوشمزه، به راحتی از آن علامت عبور می کند. از یک طرف، می تو،د با موتور درخشان، ویژگی های هندلینگ عالی، و کاربردی بودن همه جانبه آن را برای آن بسازید. اما شما همچنین می تو،د سکه را برگرد،د و بگویید که برای چیزی که اساسا یک هاچ ، کوچک است، پول زیادی است.
قیمت و در دسترس بودن
RS3 به ،وان یک سدان نیز موجود است، اما من همیشه به این خودرو به ،وان یک هاچ ، نگاه کرده ام. علاوه بر این، هاچ ، با صندلی های عقب تاشو، مسلماً کاربردی تر از این دو است. اگرچه باید اضافه کنم که فضای پای عقب عالی نیست. همچنین قیمت آن بیش از ده گراند کمتر از سدان است.
RS3 از زمان آغاز به کار خود به همان اندازه با موتور 5 سیلندر توربوشارژر پرشور و پرشور خود شناخته شده است که با هندلینگ بیدرخشش نیز شناخته شده است.
با وجود این عملکرد مهیج، موتور کاملا مقرون به صرفه است – البته به طور نسبی. به لطف دنده 7 بلند، من موفق شدم 8.8 کیلومتر بر لیتر در 350 کیلومتر آزمایش. این برای یک موتور 5 سیلندر 2.5 لیتری توربوشارژر با قدرت 400 ، بخار بد نیست.
افکار نهایی
فضای داخلی بسیار استاندارد A3 است که آنقدرها هم که برخی فکر می کنند بد نیست. برای شروع اسپرت به نظر می رسد و کیفیت بالایی دارد. چیدمان بیشتر معقول است اما چیزی که من را آزار می دهد این است یکی از جا لیوان ها زیر بغل است. در رفت و آمدهای طول، با یک مسافر، یکی از شما تشنه خواهد بود. چرا باید جا لیوان ها را جابه جا می ،د تا فضایی برای پد شارژ تلفن بی سیم ایجاد کنند؟ واقعاً باید برع، می شد.
در نهایت یک RS3 که دینامیک رانندگی مطابق با موتور 5 سیلندر حماسی خود را دارد.
روشی که من می بینم این است که شما در حال ،ید چیزی هستید که مطمئناً باید پایان یک دوره باشد. با ،ش برقی شدن به بعد، این، متأسفانه، مطمئناً باید یکی از، اگر آ،ین خودروهای 5 سیلندری باشد که از آئودی خواهیم دید. اگر وسیله ای دارید، این یک جشن شگفت انگیز برای یکی از نمادین ترین و خاص ترین موتورهای اتومبی،، است. و علاوه بر این، اکنون این ابزار را دارد که با آن همراه شود. مدتی طول کشید تا آئودی فرمول RS3 را به درستی انجام دهد، اما به قول قدیمی ها، دیرتر از همیشه.
خوب |
|
---|---|
بد |
|
با وجود اینکه موتور تا حد زیادی تغییری نکرده است، عملکرد خط مستقیم همچنان شگفتانگیز است. اوج قدرت کمی بالا رفته است 400 ، بخار در حالی که حدا،ر گشتاور افزایش یافته است 500 نانومتر اما کمی دیرتر در 2250 دور در دقیقه رخ می دهد. گیر،س هنوز هم یک واحد 7 سرعته S-Tronic دوکلاچه است. شیفتها به سرعت رعد و برق هستند، اما گاهی اوقات ممکن است به طرز عجیبی مردد باشد.
خوشبختانه این تغییرات کارساز بود. این بسیار دور است بهترین هندلینگ RS3 تاکنون. احساس س،ی، تنگ و مشتاق می کند. همچنین با دقتی هدایت میشود که در مدلهای قبلی به شدت گم شده بود. و وقتی اوج پیچ را پیدا کردید و به آن گاز دادید، میتو،د حس کنید که دیفرانسیل عقب برای سفت ، خط شما کار میکند و شما را به پایین جاده میاندازد. مسلماً نحوه وقوع آن کمی ناگه، و تصنعی است، اما نمیتوان بر اثربخشی آن استدلال کرد و اینکه بالا،ه داشتن یک RS3 که واقعاً احساس میکند قدرتی به هر چهار چرخ دارد، چقدر سرگرمکننده است.
تغییرات بزرگی در سیستم چهار چرخ محرک وجود دارد. هنوز هم بیشتر قدرت خود را به جلو می فرستد اما اکنون یک وجود دارد دیفرانسیل عقب گشتاور بردار که می تواند 100 درصد نیروی دریافتی خود را به چرخی که تحت بار است ارسال کند. در جای دیگر، RS3 جدید نیز دریافت می کند دمپرهای منحصر به فرد که ظاهراً در هیچ محصول VAG دیگری استفاده نمی شود. کمبرهای منفی بیشتری نیز وجود دارد. و در نهایت، در سنت واقعی RS3، ،تیکهای جلو پهنتر از عقب هستند – 265 در مقابل 245 و Bridgestone Potenza Sports، اگر تعجب میکنید. همه این کارها برای اینکه RS3 جدید ،بندگی بیشتری در جلو داشته باشد و چرخش را بهبود بخشد.
به طرز غم انگیز و تا حدودی ط،ه آمیزی، همان موتوری که RS3 را بسیار منحصربفرد می کند، از برخی جهات نیز آن را دچار مشکل می کند. تصور کنید که در یک سوپرمارکت هستید و سعی می کنید یک چرخ دستی پر از هندوانه را هدایت کنید، این چیزی است که وقتی یک موتور بزرگ 5 سیلندر سنگین را جلوتر از محور جلو قرار می دهید، اتفاق می افتد.
جایی که موتور کوتاه می آید در صدای آن است. کنترلهای دقیقتر انتشار گازهای گلخانهای، نیاز به فیلترهای ذرات بنزین را ضروری کرده است. این RS3 جدید به طرز وحشتناکی خاموش به نظر می رسد. این برای گوش من قابل توجه است زیرا مدل های قدیمی خیلی خوب به نظر می رسید – به خصوص 8V با موتورهای CZGB و DAZA. علاوه بر این، این وضعیت با این واقعیت تشدید میشود که خودروهای مدرن دوست دارند حجمهایی از صداهای ساختگی را به داخل کابین لوله کنند. اما با وجود همه اینها، RS3 جدید هنوز کیلومترها بهتر از رقبای 4 سیلندر معاصر خود به نظر می رسد. صدایی عجیب و غریب در صدای یک 5 سیلندر وجود دارد که با هیچ 4 دیگ قابل مقایسه نیست، حتی اگر توسط فیلترها خفه شده باشد.
آئودی RS3 اسپورت ، در سنگاپور با قیمت های شروع در دسترس است 393075 دلار سنگاپور برای هاچ ، و 404395 دلار سنگاپور برای سدان قیمتها شامل COE میشود، اما برخی از موارد اضافی اختیاری در خودروی آزمایشی که در اینجا مشاهده میشود را شامل نمیشود.