داخل آن آئودی معمولی است، که میتوان گفت بهطور مجلل تمام شده و بصری است. خوشبختانه، آئودی کنترل های فیزیکی را برای موارد مهمی مانند کنترل آب و هوا و کنترل صدا حفظ کرده است. کابین مجازی تمام اطلاعاتی را که نیاز دارید به وضوح به شما نشان می دهد و بسیار قابل تنظیم است. به نظر من بهترین در تجارت باقی می ماند. تنها شکایت من این است که جای من،ی برای بازو ندارد.
بزرگترین مشکل در مورد شارژ خودروهای الکتریکی در اینجا این است که شما همچنین باید دعا کنید که شارژر کار کند و خالی باشد. من به یک نقطه شارژ شل در تامپینز رفتم و متوجه شدم که 180 کیلووات آن به طور ناگه، به 50 کیلووات کاهش یافته است. و در حالی که من در حال شارژ بودم، دو خودروی الکتریکی دیگر آمدند و بعد از اینکه متوجه شدند حداقل به 45 دقیقه زمان نیاز دارم تا شارژ را به بیش از 50 درصد برسانم، آمدند و رفتند.
بازوی عملکرد هر خودروسازی برای عبور از آب های تیره برقی شدن کار دشواری دارد. بسیاری از احساس یک ماشین با عملکرد بالا به طور جدایی ناپذیری با پیشرانه آن مرتبط است. و وقتی همه از یک موتور الکتریکی استفاده میکنند، موتوری که هرچه میتواند قدرتمند باشد، همه احساس تک بعدی و ی،، دارند، چگونه خود را متمایز میکنید؟
برای جبران آن، RS E-tron GT می تواند تا 270 کیلو وات شارژ شود، اما هنوز شارژری به این قدرتمندی در اینجا پیدا نخواهید کرد. اگر از شارژر DC 50 کیلوواتی رایج تر استفاده می کنید، حدود 1 تا 1.5 ساعت زمان نیاز دارید تا از 20٪ به 80٪ برسید. با استفاده از شارژرهای 100 کیلوواتی یا 120 کیلوواتی قدرتمندتر اما کمیاب تر، می تو،د آن را نصف کنید.
آیا جایگزین هایی وجود دارد؟ واضح ترین آنها پورشه تایکان است که این خودرو بر اساس آن ساخته شده است. اگرچه تایکان احتمالاً نشان مطلوبتری دارد، اما آئودی با ظاهر بهتر (من میدانم) و گرانقیمتتر بودن با آن مق، میکند. تایکان قابل مقایسه – تایکان توربو – از حدود 750000 دلار سنگاپور شروع می شود و در فرم استاندارد، هیچ جایی به خوبی مجهز نیست.
آنچه از قدرت بسیار چشمگیرتر است، نحوه ارائه آن است. بیدرنگ بودن موتورهای الکتریکی به این م،ی است که دیگر نیازی نیست منتظر بم،د تا دور موتورها ساخته شوند، توربوها بپیچند یا گیر،س در دنده من، قرار بگیرد، خودرو فقط میرود. و واقعا این کار را می کند. RS E-tron GT با وجود وزن کمی 2.5 تنی، هر زمان که انگشت شست پا را خم کنید مانند ،گوش ترسیده بلند می شود.. سرعتی که با آن سرعت می گیرد به همان نسبت مسموم کننده و ترسناک است. هر بار که شتاب میگیرم، نمیتوانم ذهنم را درگیر این موضوع کنم که چگونه ماشینی به این بزرگی و سنگینی میتواند با چنین سرعت انفجاری سرعت بگیرد. فکر نمیکنم در چیزی بودهام که سریعتر از این از حالت س، به حد مجاز سرعت ملی ما برسد.
وزن فوق العاده RS E-tron GT یک شمشیر دو لبه است. نزدیک به جاده می ماند که وقتی با آن همراه می شود سیستم تعلیق بادی با قابلیت تعلیق، ی،ی سواری خیلی خوب است. فکر میکنم از یک رزمناو لو، مانند A8 خود آئودی دور نیست. و از آنجایی که موتورهای جغجغه ای ندارد، در یک سفر دریایی بی صدا است. این به سیستم صوتی Bang & Olufsen آن اجازه می دهد تا بدرخشد. من نمی توانم به ماشینی فکر کنم که اگر مجبور باشم به KL بروم ترجیح می دهم سوار آن شوم.
قیمت و در دسترس بودن
اما بعید می دانم که این مشکل برای افرادی باشد که این ماشین را می ،ند. با قیمت هایی که از حدود 715000 دلار سنگاپور شروع می شود، تقریباً مطمئناً به یک نقطه شارژ شخصی دسترسی خواهند داشت.
اگر صحبت از باتری شد، برد WLTP ادعا شده 472 کیلومتر است، اما اگر مانند ا،ر افرادی که یک خودروی 600 ، بخاری دارند، با آن رانندگی کنید، هرگز آنقدر پیش نخواهید رفت. در مدتی که با آن کار کردم، 335 کیلومتر زمان زدم و میانگین مصرف انرژی 26 کیلووات ساعت در 100 کیلومتر را به دست آوردم. جالب اینجاست که وقتی سطح باتری به زیر 25 درصد میرسد، خودرو عملکرد خود را برای افزایش برد کاهش میدهد. به هر حال، این بدان م،است که شارژ کامل احتمالاً حدود 350 کیلومتر طول خواهد کشید، که زیاد نیست. این ممکن است برای سفالگری در سنگاپور کافی باشد، اما به سختی برای رساندن شما به KL کافی است.
آئودی همچنین تلاش زیادی کرد تا احساسات یک خودروی معمولی بنزینی را تکرار کند. یکی از راه ها از طریق صدا است و آئودی تمام تلاش خود را کرده است تا صدایی برای RS E-tron GT ایجاد کند. توصیف سروصدا با کلمات سخت است، اما هر زمان که پای خود را پایین می گذارید، به نظر می رسد یک سفینه فضایی است که در شرف ورود به ابرفضا است. با توجه به روشی که هر زمان که پدال گاز را فشار می دهید خاموش می شود، می توانم بگویم که صدا بسیار من، است.
با رانده شدن تا هشت دهم، احساس چا،ی و آرامش میدهد. این کمک می کند که بیشتر وزن آن در ماشین کم شود، بنابراین با دقت و دقت بچرخد. اما آن را سختتر بر،د و میتواند وزن خود را نیز بیشتر پنهان کند، و در آن مرحله، احساس میکند که دارد کاری را انجام میدهد که قرار نیست.
RS E-tron GT نیز خوب به نظر می رسد. مردم به خوبی به آن پاسخ می دهند. از آنجایی که بسیار بلند، کم و عریض است، علیرغم داشتن چهار در، به نوعی می تواند شبیه یک کوپه به نظر برسد. بسته بندی، با این حال، بسیار کنجکاو است. زیرا با وجود نزدیک به پنج متر طول و دو متر عرض، داخل آن بزرگتر از A4 به نظر نمی رسد. با خوشحالی چهار بزرگسال را در خود جای میدهد، اما از چیزی که سایه بزرگی روی جاده میاندازد انتظار فضای بیشتری دارید. صندوق عقب، به طرز جالبی، فقط 350 لیتر است که تقریباً مشابه یک هاچ ، کوچک است. باتری ها باید فضای زیادی را اشغال کنند.
این بسیار گران است اما همچنین بسیار سریع، مجهز و راحت است. آینده آئودی RS بسیار امیدوار کننده است اگر اتومبیل های جدید رانندگی به همان اندازه لذت بخش و مطلوب باشند.
قدم اول آئودی RS پذیرش سرعت است. RS E-tron GT دارای دو موتور – یکی در هر محور – و موتورهای آنها است حدا،ر قدرت ،یبی 590 ، بخار است. یک حالت افزایش بیش از حد وجود دارد که این تعداد را تا 637 ، بخار می برد – اما فقط برای 2.5 ث،ه. حدا،ر گشتاور 830 نانومتری زمینی است. همانطور که از چهره هایی مانند این انتظار دارید، بسیار سریع است – تقریباً ناراحت کننده است.
آئودی RS E-tron GT در سنگاپور با قیمت های شروع در دسترس است 714,459 دلار سنگاپور (شامل COE). خودروی آزمایشی با برخی از امکانات اضافی آپشن ارائه شد.