برخورد سالن های اجرایی: BMW 520i در مقابل مرسدس بنز E200
انتشار: شهریور 17، 1403
بروزرسانی: 24 خرداد 1404

برخورد سالن های اجرایی: BMW 520i در مقابل مرسدس بنز E200

BMW 520i و مرسدس بنز E200 هر دو اکنون در دسترس هستند.

اگر تسلی است، شما در ازای پولتان ماشین زیادی می گیرید. سری 5 و ک، E همیشه خودروهای بزرگی بوده اند، اما بزرگتر از همیشه هستند. جدیدترین سری 5 بسیار بزرگ است. این اولین سری 5 است که پنج متر طول دارد. همچنین 11 سانتی متر بلندتر از ک، E است.

در هر صورت، آنها در حال حاضر نمادهای وضعیت بزرگتری هستند. ،یبی از تورم، یک طرح مالیاتی جدید ARF و قیمت های بالای COE به این م،ی است که قیمت این خودروها در چند سال گذشته به شدت افزایش یافته است. اگر یکی از این خودروها را ب،ید، 400 گرند تغییر چند، برای شما نخواهد داشت.

اگر پول من بود، با بیمر می روم. ع،: HWZ

سواری هر دو خودرو مثال زدنی است. اما اگر راحتی در اولویت باشد، این E-Cl، است که باز هم مزیت کمی دارد. این ماشین سواری شیک تر و آرام تر است. سری 5 هنوز هم فوق العاده سوار می شود، اما به طور جزئی محکم تر و کم تر است، به ویژه در جاده های با سطح ضعیف. با این حال، با کنترل بهتر بدن و چا،ی مق، می کند.

هر دو بی ام و و مرسدس بنز به تازگی نسخه های جدیدی از سالن های اجرایی خود را منتشر کرده اند. ع،: HWZ

سری 5 برع، است زیرا پیشرانه آن یکی از بهترین چیزهای آن است. زیر کاپوت بلند آن واحد قدرتمند B48 قرار دارد که همچنین یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ است. این با گیر،س 8 سرعته افسانه ای ZF جفت می شود. بنابراین اگرچه این سری 5 خاص قدرت کمتری نسبت به E200 تولید می کند - 187 ، بخار و گشتاور 310 نانومتر - اشتیاق بسته کلی بیش از آن است که آن را جبران کند. اگر نگوییم سریعتر از E-Cl، به نظر می رسد. و با هندلینگ قوی تر، شکی نیست که سری 5 خودرویی لذت بخش تر و لذت بخش تر برای رانندگی است.. اگر به رانندگی اهمیت می دهید، بدون شک ماشینی است که باید داشته باشید.

خط E ک، بهتر جریان می یابد. همچنین در Verde Silver خوب به نظر می رسد. ع،: HWZ

قیمت مرسدس بنز ک، E از شروع می شود 390888 دلار سنگاپور. نوع AMG Line تست شده در اینجا از 425888 دلار سنگاپور شروع می شود.



منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-bmw-520i-vs-mercedes-benz-e200-comparison-review-singapore

برخورد سالن های اجرایی: BMW 520i در مقابل مرسدس بنز E200

در حالی که هر دو خودرو از نظر عملی امتیاز بالایی و مشابه دارند، شکی نیست که ک، E کابین شیک تری دارد. MBUX Superscreen یک شیرینی چشم خالص است و همانطور که بچه ها این روزها می گویند، نورپردازی داخلی بیشتر یک حال و هوا است. کیفیت مواد نیز بالاتر است. با این حال، من می ترسم که آن صفحه های دیجیتال ممکن است به شدت پیر شوند. در مقایسه، فضای داخلی سری 5 محدودتر و تجاری تر است. مهم این است که هر دو خودرو از Apple CarPlay و Android Auto بی سیم پشتیب، می کنند.

قابل درک است که انتخاب یکی از آنها می تواند سخت باشد. ولی اگه من بودم باید با بی ام و برم. بهتر است رانندگی کنید، و اگرچه فضای داخلی آن چندان شیک نیست، اما نمی تو،د با اثربخشی آن مخالفت کنید. اما بیشتر از همه، قیمت ها از قیمتی دلپذیرتر شروع می شوند 346888 دلار سنگاپور. این بیش از 40 گراند کمتر از ارزان ترین ک، E است. در واقع، نوع AMG Line که ما در اینجا آزمایش کردیم با یک چشم آب شروع می شود 425888 دلار سنگاپور.

آیا این فقط من هستم یا کاپوت سری 5 نسبت به چکمه آن خیلی بلند به نظر می رسد؟ ع،: HWZ

در مجموع، اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که خود را در موقعیتی بیابید که بتو،د این ماشین ها را ب،ید، نمی تو،د با هیچ یک از آنها اشتباه کنید.

مدل BMW 520i مرسدس بنز E200 AMG Line
خوب
  • پکیج قوای محرکه عالی
  • فضای زیادی
  • دینامیک رانندگی پیشرو در ک،
  • رانندگی رضایت بخش تر و سرگرم کننده تر است
  • به طور قابل توجهی ارزان تر است
  • فضای زیادی
  • سواری شیک
  • کابین چشمگیر با تکنولوژی بالا
  • بوت قابل استفاده بیشتر
  • در مشخصات AMG Line خوب به نظر می رسد
بد
  • استایل تفرقه انگیز
  • طول پارک ، را سخت می کند
  • سواری کمی محکم تر
  • گران است
  • پیشرانه کم رنگ
  • نمایشگر مستعد لکه شدن
  • واقعا گرونه

در دسترس بودن و قیمت

فضای داخلی E200 رویای یک متخصص است. اگرچه نگرانم که سنش ضعیف شود. ع،: HWZ

قیمت BMW 520i از شروع می شود 346888 دلار سنگاپور. قیمت 520i M Sport از 355888 دلار سنگاپور شروع می شود.

ضعیف ترین حلقه E-Cl، پیشرانه آن است. این خودرو دارای یک توربوشارژ 2 لیتری 4 سیلندر است که 201 ، بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. در سفر دریایی، آرام و بی حوصله است. با این حال، پای خود را پایین بیاورید و به گونه ای پاسخ می دهد که با بقیه خودرو خارج از شخصیت است. این 201 ، خود را ناخواسته تحویل می دهد، و عدم تمایل آن به عجله به این م،ی است که هرگز آنقدر سریع احساس نمی شود که برگه مشخصات آن نشان می دهد. این مشکلی است که سایر Mercs "سطح ورودی" را گرفتار می کند. پیشرانه های آن ها نسبت به قیمتی که دارند، به اندازه کافی خاص نیستند.

فضای داخلی سری 5 معمولی تر است. آنقدرها هم چشمگیر نیست اما بسیار کاربردی و کاربردی است. ع،: HWZ

توجه: این ویژگی برای اولین بار در 28 اوت 2024 منتشر شد.

سری 5 مورد آزمایش ما نسخه 520i Launch Edition است. ع،: HWZ

هرچه تلاش می کنم، برای توجیه حق بیمه تلاش می کنم. برخی از مردم می توانند و هیچ ایرادی در آن وجود ندارد. به هر حال، نشان Tristar دارای یک جعبه خاص است و ا،ر افرادی که از آنها پرسیدم فکر می کنند که این خودرو زیباتر است. همچنین سخت است که تحت تأثیر کابین مملو از فناوری با ظاهری آینده نگر قرار نگیرید.

در داخل، به سختی می توان فهمید که 11 سانتی متر کجا رفته است زیرا ک، E به اندازه سری 5 بزرگ است. اینها ماشین های غارنشینی هستند که چهار بزرگسال می توانند با خیال راحت روی آنها بنشینند. فضای آرنج زیادی برای راننده و سرنشین جلو وجود دارد و فضای پا و سر عقب نیز کافی است. در مورد فضای صندوق بار، ک، E به لطف قوس های چرخ های کمتر مزاحم، مزیت کمی دارد. اما هر دو چکمه دارند که با خوشحالی چندین چمدان را برای سفرهای جاده ای به سمت شمال می بل،د.

ا،ر مردم فکر می کنند E-Cl، خودروی زیباتر است - از جمله من. خطوط آن بهتر جریان می یابد و منسجم تر به نظر می رسد. مطمئناً برای چشم راحت تر از سری 5 است. مانند بسیاری از Bimmer های مدرن، سری 5 جدید دارای مش، های کلیوی برجسته و استایل بحث برانگیز است. جدای از نشانه های س، بحث انگیز، نسبت های آن کمتر ظریف به نظر می رسد. شاید زاویه شیشه عقب باشد، اما به نظر می رسد صندوق عقب نسبت به کاپوت آن خیلی کوتاه است. به نوعی درست به نظر نمی رسد.

بی ام و سری 5 و مرسدس بنز ک، E مؤسسات موتوری هستند. برای دهه ها، آنها ماشین های انتخابی برای ،، بوده اند که می خواهند یک سالن نسبتاً بزرگ (اما نه خیلی بزرگ) داشته باشند تا خانواده هایشان را با آسایش حمل کنند و به دنیا نشان دهند که پول در جیب خود دارند. این موضوع با آ،ین نسخه های سری 5 و ک، E تغییر نکرده است.