اینتل فناوری ارتقاء مقیاس XeSS را عرضه می کند که در Shadow of the Tomb Raider و Death Stranding موجود است.



اینتل فناوری ارتقاء مقیاس XeSS را عرضه می کند که در Shadow of the Tomb Raider و Death Stranding موجود است.

پس از انتشار در Github، XeSS اکنون یک گزینه در Shadow of the Tomb Raider است، همانطور که ظاهر پچ دیروز در یادداشت های انتشار Steam نشان می دهد.

Intel XeSS نه تنها از پردازنده‌های گرافیکی Arc، بلکه از پردازنده‌های گرافیکی AMD Radeon و NVIDIA GeForce نیز پشتیب، می‌کند. این فناوری قبلاً تأیید شده است و توسط CapFrameX با پردازنده گرافیکی Radeon RX 6800XT در SoTR آزمایش شده است. اینتل XeSS از پردازنده‌های گرافیکی AMD Radeon و NVIDIA GeForce علاوه بر پردازنده‌های گرافیکی Arc پشتیب، می‌کند. اینتل XeSS 1.0 را در GitHub منتشر کرد و آن را به دومین قابلیت ارتقاء مقیاس زم، پلتفرم (در کنار AMD FSR 2.0) تبدیل کرد.

،وان دیگر Death Stranding است، تولید کنندگان Death Stranding Director’s Cut از در دسترس بودن فناوری ارتقای زم، Intel XeSS خبر داده اند. این وصله قبلاً منتشر شده است و XeSS اکنون باید با پردازنده‌های گرافیکی Intel Arc و راه‌حل‌های دیگر فروشندگان سازگار باشد.





اینجا کلیک کنید برای ارسال نظر برای این خبر در انجمن پیام.




منبع: https://www.guru3d.com/news-story/intel-launches-xess-upscaling-technologyavailable-in-shadow-of-the-tomb-raider-and-death-stranding.html