اپل از بازی دست نمی کشد، می گوید برای جلب نظر توسعه دهندگان زمان می برد
تیم میلت، معاون معماری پلتفرم و فناوریهای سختافزار اپل، و باب بورچرز، معاون بازاریابی جه، محصولات اپل، اخیراً با Tech Crunch به پرسشهای مهم درباره تراشههای سفارشی این شرکت پاسخ دادند.
یکی از حوزههایی که مورد توجه بسیاری از کاربران معمولی مک است، بازی است. این یکی از بزرگترین بخشهای مح،اتی است و نمیتوان به این فکر کرد که آیا مکها میتوانند در این فضا با رایانههای شخصی رقابت کنند، به خصوص اکنون که مکها به لطف سیلی، سفارشی اپل، ماشینهای بسیار قدرتمندتری هستند.
این زوج اعتراف ،د که کارهای بیشتری باید انجام شود و میلت گفت:
گیمرها یک دسته جدی هستند. و من فکر نمیکنم ،ی را با گفتن اینکه یک شبه مک را به یک پلتفرم بازی عالی تبدیل میکنیم فریب دهیم. ما قصد داریم در این مورد دیدگاهی طول، داشته باشیم.
او گفت که مهم این است که اطمینان حاصل شود که “جعبه ابزار GPU آنجا بودو این به م،ای همکاری نزدیک با شرکای متال (API گرافیکی اپل) بود. این تضمین میکند که توسعهدهندگان در انتقال بازیها به مک زمان بسیار طبیعی خواهند داشت.
میلت همچنین گفت:
تیم من زمان زیادی را صرف فکر ، به این میکند که چگونه مطمئن شویم که ما در آن منحنی API باقی میم،م تا مطمئن شویم که به Metal آنچه برای یک API بازی مدرن نیاز دارد میدهیم. ما می د،م که این مدتی طول می کشد. اما ما اصلاً در مورد فرصت سردرگم نیستیم. ما آن را می بینیم. و ما مطمئن می شویم که ظاهر می شویم.”
جدای از اطمینان از پشتیب، از توسعه دهندگان، اطمینان از اینکه کل سری مک دارای پردازنده گرافیکی بسیار توانمندی است و ایجاد یک پایگاه نصب قوی از چنین ماشین هایی نیز بسیار مهم است. زیرا تا زم، که این کار را انجام ندهید، توسعهدهندگان نمیخواهند همان سرمایهگذاری را برای رایانههای شخصی مک انجام دهند.
از بسیاری جهات، این به نظر کمی معمای مرغ و تخم مرغ است. اگر بازیهای AAA برای بازی وجود نداشته باشد، گیمرها نمیآیند و اگر گیمرهای کافی از این پلتفرم استفاده نکنند، توسعهدهندگان Mac را جدی نمیگیرند.
مصاحبه کامل ارزش خواندن را دارد به خصوص اگر به کار اپل بر روی تراشه های سفارشی خود علاقه دارید.
منبع: Techcrunch
منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-apple-serious-about-gaming-will-win-developers-over