پارکت هم می تواند در سبک کلاسیک طراحی داخلی اداری شما تاثیرگذار باشد. علاوه بر این یک دکوراسیون اداری مدرن و شیک می تواند بر روی روحیه و بهبود روند کار پرسنل و مدیران تاثیرگذار باشد. پس حتما باید به این نکته توجه ویژه ای شود که طراحی داخلی اداری هم روند کار و هم در بازدهی کارکنان محیط های شرکت و فضای کارها بسیار تاثیرگذار هم می باشد. یکی از مشهورترین (بدون محدودیت) در سبکهای طراحی داخلی، دکوراسیون بوهیمیایی نوعی آزادی و بیپروایی ارائه میدهد که بسیار جسورانه و سرمست کننده است. یکی از بخش های مهم در طراحی داخلی اداری، انتخاب کفپوش مناسب است. در طراحی داخلی اداری مانند همه طراحی ها لزوم نورپردازی بسیار مورد توجه است. دکوراسیون بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. همین دلیل است که طراحی داخلی اداری یک شرکت بسیار حائز اهمیت است. به دلیل این که طراحی داخلی منزل باید براساس سلیقه ساکنین طراحی و پیاده سازی شود. مبلمان اداری به دلیل استاندارد بودن باعث میشود خستگی کارکنان در طول روز کاهش یابد و از بروز عوارضی مانند کمر درد و آرتروز گردن جلوگیری کند. در بعضی شرکت ها نیاز به تعامل کارکنان بیشتر است و کار باید به صورت گروهی انجام گیرد که در این صورت انتخاب پلان های بسته به روند کار ضربه می زند.
در ضمن هر چقدر به آرام بودن محیط توجه کنیم در نهایت کارمندان با حس بهتری مشغول به کار شده و قطعا راندمان کاری نیز بالاتر خواهد رفت. همین بی توجهی هم باعث می شود بازدهی کارکنان و کارمندان محترم این شرکت، کاهش یابد و سیر صعودی شرکت آغاز شود. طراحی چیدمان و دکوراسیون یک فضای اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که به صورت مستقیم بر بازدهی کار کارمندان اثر می گذارد. در برخی از شرکت ها که رقابت بیشتری بین کارمندان وجود دارد، این سبک طراحی باعث بازدهی بیشتری از لحاظ کاری می شود. در این مقاله بررسی کردیم که طراحی داخلی اداری چه قدر می تواند در بازدهی کار تاثیر گذار باشد و اغلب مدیران به این نکته اهمیت نمی دهند. یکی از دلایل مهم در افزایش بازدهی شرکت و انگیزه کارکنان طراحی داخلی اداری شرکت و فضای کار می باشد و ما دتر شرکت مهران طاهری برای شما ایده های نابی را داریم. هر پروژه طراحی داخلی با ارزیابی نقایص عملکردی یک فضا و چگونگی دستکاری این عناصر برای مناسب تر کردن آن فضا برای افرادی که در آنجا زندگی می کنند ، آغاز می شود .
در گذشته برای معماری فضاهای اداری بنا بر وجود اتاق های متعدد بود که هر کدام از کارکنان در آن به صورت جداگانه کارهای خود را انجام می داند. پارتیشن ها می توانند در هماهنگی با مبلمان و دیگر عناصر دکوراتیو فضاهای مینیمال و منظمی خلق کنند، که در آن کارکنان و حتی ارباب رجوع در آرامش کارهای خود را انجام دهند. پلان مدرن بسته بی شباهت به معماری های قدیمی تر نیست اما با آن تفاوت های زیادی دارد. اما گاهی اوقات نحوه چیدمان دکوراسیون منزل تبدیل به یک دغدغه برای افراد آن خانه، خصوصاً خانم خانه میشود. از جمله مواردی که سبب می شود راندمان یک اداره بالا رود می توان به نحوه چیدمان مبلمان، مناسب بودن ارتفاع میز و صندلی ها و مبلمان اداری مدرن اشاره کرد. دکوراسیون اداری نیاز به تطبیق پذیری محیط دارد. در اطراف ما بسیاری از مسائل وجود دارد که جنبههای پنهان آن از نگاه ما دور میماند. با این کار، نیازی نیست که برای روشن کردن راهروهای بزرگ و گرم نگاه داشتن آنها، گاز و برق زیادی مصرف کنید. در این بخش به توضیح قسمت های مختلف موجود در فضاهای اداری می پردازیم.
فضای دفتر را اندازه گیری کنید: یکی از بزرگترین اشتباهات که می توانید انجام دهید، اندازه نگرفتن فضای دفترتان یا فضای اداری تان است. در طراحی یک فضای اداری مناسب هر شخص باید بتواند بدون ایجاد مزاحمت برای سایر اشخاص از آرشیو اطلاعات، سرویس بهداشتی، فضای آبدارخانه و … انسان در خانه به دنبال آرامش و فراغت خیال می گردد . مثلا ایده هایی مانند به کارگیری فضای سبز برای بخش هایی از فضاهای اداری می تواند ایده ای خوب باشد و یا استفاده از متریال چوب می تواند حس گرمی و صمیمیت محیط را افزایش دهد. فضای طراحی شده در هر بخش باید بر اساس کاربری، وظائف کارکنان و میزان مراجعه ارباب رجوع آن بخش باشد.
که هر فرد به صورت جداگانه باید وظیفه خود را انجام دهد. اگر شما نتوانستید اندازه گیری درستی انجام دهید، ممکن است مبلمان کاملا زیبایی را خریداری کنید ولی اصلا مناسب فضای کار شما نباشد. مبلمان اداری علاوه براینکه در زیبایی و جلوه محیط کار نقش اساسی دارد، نقش مهمی نیز در تامین سلامت جسمانی دارد. در واقع ارگونومیک بودن صندلی، میز و ارتفاع استاندارد و مناسب وسایل موجب سلامت جسمی و عدم خستگی کارکنان می شود. اما هدف از طراحی چند منظوره در واقع استفاده از یک محیط در دفتر کار برای چند منظور است. نوبشو مارکتینگ با هدف رونق کسب و کارهای اینترنتی با در اختیار داشتن تیم نویسندگان مجرب می تواند با تولید محتوای سئو شده و یکتا باعث رشد کسب و کار و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو شود . شما باید به نحوه کار کارکنان خود و فضاهایی که برای تولید وبهره وری آنها نیاز دارند توجه کنید. در انتخاب رنگ اولین گزینه برای همگان رفتن به سراغ رنگهایی است که در طراحی لوگو و برند شرکت و کمپانی به کار گرفته شدهاند. ماهیت فضای اداری ایجاب می کند که در راستای منافع سازمانی، بیش از هر چیز به آسودگی و بازدهی کارکنان مجموعه توجه داشته باشیم.
دکوراسیون اتاق کار اداری بسیار مهم می باشد و باید به این امر اهمیت ویژه ای دهیم. یکی از مهم ترین نوع از سبک های دکوراسیون که امروزه بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است دکوراسیون مدرن است. استفاده از روان شناسی رنگ در دفاتر اداری اکنون به یکی از محبوب ترین روندها در طراحی دکوراسیون داخلی اداری تبدیل شده است. شرکت طراحی داخلی ساختمان اداری می تواند با استفاده از ایده های نوین، فضایی مناسب برای استراحت کارکنان ایجاد کند. تمام عوامل یک شرکت بعد از چند روز کاری نیرو و انگیزه خود را از دست می دهند و بازدهی کار به شدت به صورت نزولی کاهش میابد.محیط کار، رنگ های دیوار، دکوراسیون و همه این عوامل می تواند روحیه دوباره کارکنان را بهبود ببخشد و فضای اداری و طراحی داخلی ساختمان اداری بسیار در این امر دخیل می باشد. ایجاد یک محیط کار ایمن، سالم، حمایت کننده و شاد میتواند بسیار اثربخش باشد. در این طراحی تلاش بر این است که حواس پرتی ها و سر و صدا را در محیط کاری برای کارکنان به حداقل برساند تا با تمرکز و بازدهی بیشتر بر روی پروژه خود کار کنند.
اما یک بخش بزرگ از این اتفاقات، معمولاً بدلیل آشنا نبودن تیم طراحی با نکات اجرایی است. در طراحی ساختمان های(فضاهای) اداری بایستی دارای انعطاف پذیری، راحتی نگهداری، دسترسی مناسب و یک موقعیت اکولوژیکی اقلیمی مناسب باشند و از طرف دیگر یک محیط آرام، لذت بخش و مفید را برای استفاده کنندگان فراهم سازند. در ادامه چند متد اصلی برای طراحی داخلی ساختمان اداری را بیان می کنیم. در دیگر زمینه های طراحی مانند، طراحی داخلی مسکونی یا روف گاردن طراح صرفا باید سلیقه و خواست کارفرما را پیاده سازی نماید، اما در طراحی داخلی اداری فاکتورهای بسیاری باید در نظر گرفته شود که همین موضوع باعث پیچیدگی بیشتر کار می شود. قطعا برای خرید میز اداری مناسب باید یک سری فاکتورهای مهم را در نظر داشته باشید، این فاکتورها عبارتند از: حداکثر کارایی ، فضای ذخیره سازی و قیمت مناسب. باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید.
بهتر است برای انتخاب رنگ اتاق اداری از روانشناسی رنگ کمک بگیرید. هنگام اجرا و طراحی اداری مدرن، حتما در اتاق کنفرانس جایی برای میزهای بزرگ و شیشهای در نظر بگیرید. در حالی که به عملکرد مبلمانی که باید از نظر فنی داشته باشد فکر میکنید، باید مبلمانی را نیز جستجو کنید که نشان دهنده نوع کسب و کار شما یا شرکتی است که شما در آن مشغول به کار هستید باشد. پارتیشن ها علاوه بر استفاده کاربردی در راستای جداسازی محیط های مختلف از هم، زیبایی خاصی به فضای اداری می بخشند. علاوه بر این زیبایی و روح دادن به یک فضا توسط رنگ انجام می شود.
همچنین لازم به ذکر است که مدولار بودن سیستم به شما امکان میدهد که راه حلهای انعطاف پذیر ایجاد کنید و همراه با ابتکارات قابل توجه، سریع و کارآمد با فضای خود سازگار شوید. همچنین مطمئن شوید که رنگ صندلی را به بقیه مبلمان اداری که قصد خرید آن را دارند، مطابقت دهید. برای مراجعه به شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری، با ما در تماس باشید. نور یکی از عناصر مهم در طراحی دکوراسیون داخلی اداری است. و مقدار زیادی نور چون شما میخواهید دلبازی و فضای آزاد حس شود. طراحان همچنین با آزمایش در یافته اند که در صورت استفاده حداکثری از نور طبیعی کارمندانی شادتر و موثرتر خواهند داشت. همچنین هزینه آن هم نسبت به هزینه های ساخت و ساز دیوار و اتاق بسیار پایین تر است. اما محیط اداره بسیار متفاوت است و قرار است به نوعی کار شود که تا جای ممکن سلیقه همه افراد و مراجعه کنندگان در آن لحاظ شود و باعث رضایت مندی عمومی افراد باشد. وظیفه طراح یافتن راه صحیح محاسبه یونیک می باشد که رضایت طرفین را در بر داشته باشد.
اینها سوالاتی هستند که باید در طراحی دکوراسیون جدید برای محیط اداره مورد توجه قرار طراحی داخلی اداری با چوب بگیرند. گیاهان میتوانند نقش تلطیف فضای دکوراسیون اداری را بر عهده بگیرند. در اصول طراحی داخلی اداری، اتاق مدیریت باید در یک فضای آرامش و ساکت قرار بگیرد تا بتواند در آرامش و تمرکز بیشتری در مورد اهداف و تصمیمات یک اداره تصمیم گیری کند. هدف طراحی داخلی اداری ایجاد محیطی سر زنده است، که در آن کارکنان هم کار کنند و هم از کار کردن خود لذت ببرند. طراحی دکوراسیون داخلی اداری با هدف خوشایندتر کردن محیط کار برای کارکنان و ارباب رجوع صورت می گیرد.