اسنپ ​​میزبان «ناهار خرید AR» با نسل بعدی Spectacles و Pixy است


اسنپ ​​میزبان «ناهار ،ید AR» با نسل بعدی Spectacles و Pixy است

نمای نزدیک از نسل بعدی عینک های اسنپ.  (منبع تصویر: اسنپ)

اسنپ، شرکت سازنده اسنپ چت، اولین میزب، خود راناهار ،ید ARرویدادی که چند روز پیش در سنگاپور برگزار شد، جایی که تعدادی از لنزهای AR ،ید و مد محور خود را از طریق یک نمایشگر فیزیکی به همراه محصولات جدیدی که این شرکت روی آنها کار کرده است به نمایش گذاشت که تمرکز آن بر فناوری پوشیدنی و دوربین را تایید می کند.

یکی از نمایشگرهای قابل توجه این بود آینه آزمایشی AR، که به مهمانان اجازه می دهد لباس ها را بدون نیاز به تعویض آنها امتحان کنند. با استفاده از بینایی کامپیوتری برای اعمال لباس، تنها شرط لازم این بود که از قبل چند ع، از تمام بدن بگیرید. این نمایشگر با تلاش‌های اسنپ برای گسترش استفاده از ،ید AR مرتبط است، زیرا مطالعه‌ای انجام داده است که می‌گوید از هر ۴ ،یدار ۱ نفر ترجیح می‌دهند محصولات با واقعیت افزوده را به جای حضور در فروشگاه آزمایش کنند.

لنزهای ارائه شده در این رویداد از طریق آینه آزمایشی شامل محصولات پرادا و PUMA و به ویژه شرکت های آرایشی مانند Estée Lauder و L’Oreal بودند.

منبع تصویر: اسنپ

جدای از آن، اسنپ دو محصول جدید را نیز به نمایش گذاشت که یکی از آنها نسل بعدی AR آن است عینک. عینک‌های اسنپ، که سه نسل از آن قبلاً در فروش بوده‌اند، در ابتدا در سال 2016 منتشر شدند. با این حال، این نسل برای عموم مردم به فروش نمی‌رسد، بلکه به سمت سازندگان و توسعه‌دهندگان AR (که می‌توانند برای دسترسی به عینک اینجا). به مهمانان این فرصت داده شد تا Spectacles را نمایش دهند و برخی از ویژگی‌ها را امتحان کنند، از جمله نمایشگرهای راهنمای موج سه بعدی دوگانه (که لنزها را تشکیل می‌دهند) تا واقعیت افزوده را پوشش دهند.

یکی دیگر از محصولات جدید نشان داده شده بود پی،ی. Pixy که چند ماه پیش رونمایی شد، یک پهپاد دوربین پرنده کوچک است که توسط اسنپ با هدف همراهی با اسنپ چت با قابلیت فیلمبرداری ساخته شده است. Pixy دارای چهار مسیر پروازی از پیش تعیین شده است، به این م،ی که می توان از آن بدون کنتر، استفاده کرد و می تواند ویدیوهای گرفته شده را به Snapchat Memories منتقل کند.

در مجموع، این رویداد برای تقویت مجدد تمرکز اسنپ بر تجارت واقعیت افزوده و دسترسی بیشتر به ،ید برای کاربران مفید بود. اسنپ ​​می‌گوید که ،یدهای مبتنی بر AR منجر به کاهش 25 درصدی بازدهی و برای برندها، نرخ تبدیل 94 درصدی بالاتری می‌شود که آن را به‌،وان برخی از نتایجی که تمرکز آن بر تجارت AR ارائه کرده است، فهرست می‌کند.




منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-snap-ar-s،pping-next-gen-spectacles-and-pixy