ابتکار جدید ماتری، دفاعی Overwatch 2 “یکپارچگی و مثبت بودن گیم پلی را تقویت می کند”
با Overwatch 2 برای انتشار در هفته آینده برنامه ریزی شده است 4 اکتبر، ناشر اکتیویژن بلیزارد تلاش های خود را برای مبارزه با آنچه که مسلماً بزرگترین تهدید برای بازی است افزایش می دهد: تقلب و رفتار غیرورزشی. برای انجام این کار، یک ابتکار کاملاً جدید را اجرا می کند، ابتکاری که به درستی با ،وان توانایی دستی D.Va در آتش alt از نسخه اصلی نامگذاری شده است. Overwatch: ماتریس دفاعی.
اگرچه نیازی واقعی برای تیم برای توجیه اعمال چنین تغییراتی وجود ندارد (از آنجایی که داشتن متقلبان کمتر همیشه چیز خوبی است)، یکی از عوامل اصلی کمک کننده این است که، بر خلاف نسخه قبلی، Overwatch 2 کاملا رایگان برای بازی است. البته، بازیکنان هنوز هم میتوانند با استفاده از پول واقعی، «Battle P،» فصلی را برای چیزها و مواد اضافی ،یداری کنند، اما مهمتر از آن، این بدان م،است که اکنون بازی به طور کلی برای گیمرها بسیار در دسترس است.
نیازی به گفتن نیست که این افزایش دسترسی تعدادی از مشکلات جدید را برای تیم به همراه دارد که اصلیترین آنها بازیکنان م،ب و تاکتیکهای گیم پلی ناعادلانه است. بنابراین، ابتکار ماتریس دفاعی که به تازگی اعلام شده است به سه جنبه اصلی ت،یم می شود تا به حل مشکل در جو، کمک کند.
اولین مورد از این ویژگی ها دوبله شده است SMS Protectو اگر درک آن آسانتر باشد، اساساً احراز هویت دو مرحله ای است. جدا از ارائه یک لایه امنیتی اضافی برای حسابهای قانونی، به تسریع تلاشهای بازیابی تیم در صورت به خطر افتادن حساب کمک میکند. در عین حال، تگ ، حسابها به شمارههای موبایل نیز بازگشت بازیکنان ممنوعه و متقلبان به بازی را سختتر میکند و باعث ویر، بیشتر میشود.
البته شایان ذکر است که این بیخطا نیست و اینجاست که جنبه بعدی یا بهتر بگوییم شش جنبه فرعی وارد عمل میشود. طبقه بندی شده تحت ،وان چتر طراحی سیستم، ما هر شش شعبه را به صورت جداگانه بررسی نخواهیم کرد، اگرچه کاربران را تشویق می کنیم که به آن نگاهی بیندازند پست کامل وبلاگ پس از آن به طور کلی، موارد اصلی در اینجا شامل استفاده از رونوشتهای صوتی و یادگیری ماشینی برای شناسایی بازیکنان م،ب و همچنین یک فرآیند مقدماتی جدید به نام تجربه کاربری برای اولین بار، یا FTUE.
در مورد رونویسی های صوتی، هدف Activision Blizzard در اینجا فعال ، گزارش کارآمدتر پخش کننده است. بازیکنان به جای ارسال گزارش دقیق و ارسال آن به تیم، می توانند بلافاصله مواردی از رفتار م،ب را ارائه دهید در چت صوتی به محض باز شدن. سپس این جنبه از Defence Matrix به کار خود ادامه میدهد و این تکههای کوچک و موقتی از صدا را در متن رونویسی میکند و از ابزارهای بررسی چت برای تشخیص ماهیت و همچنین منبع آن استفاده میکند. پس از آن، قطعه صوتی به دلایل حفظ حریم خصوصی از پایگاه داده حذف می شود.
در مورد جنبه فرعی FTUE، این کمتر یک ویژگی است و بیشتر شبیه فرآیندی است برای از بین بردن حساب های مشکوک قبل از اینکه فرصتی برای ایجاد مشکل داشته باشند. اساساً، با در نظر گرفتن ویژگیهای بازی مانند چت مسابقه و چت صوتی در پشت نقاط عطف پیروزی خاص، به تیم فرصت من،ی برای شناسایی و اقدام در برابر متقلبهای احتمالی داده میشود، در حالی که به طور همزمان بازیکنان جدید را با سرعتی راحت وارد بازی میکنند.
اکنون، آ،ین و آ،ین جنبه ماتریس دفاعی مربوط به “نیروهای ویژه ماتریس دفاعیهمانطور که تیم آنها را در پست وبلاگ می نامد. مسلماً، به خودی خود ویژگی های جدید ضد تقلب را معرفی نمی کند، بلکه موضع Activision Blizzard را در مورد رفتار غیرورزشی و م،ب مجدداً تأیید می کند و شامل چندین جزئیات در مورد نحوه بازسازی تیم خود است. بهتر است با چنین مسائلی برخورد کنید.
یک بار دیگر، توصیه می کنیم بررسی کنید مقاله اگر وقت دارید برای خودتان بیاموزید. در واقع واقعاً آموزنده است، و در میان چیزهای دیگر، خوب است بد،د که بازیکنان من، و سرگرم کننده اکنون می توانند قدرت شلیک بیشتری را در برابر “، سیاه” استعاری به ارمغان بیاورند.
منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-overwatch-2-defense-matrix-fortify-gameplay-integrity-positivity