آیا جلسات تنها راه برای حفظ ارتباط کارگران هیب، است؟
برخی از اشتباهات شرکت ها در طول این RTO چیست؟
مهمتر از آن، فرهنگ کاری ،یبی باید به وضوح در سراسر سازمان منتقل شود تا افراد در همه سطوح بتوانند دیدگاه مش، را ،یداری کنند. پس از ایجاد فرهنگ، رهبران میتوانند به دنبال یافتن راههای بهتری برای شکل دادن به فضاهای کاری و فناوریهایی باشند که میتوانند ارائه شوند تا به فعالسازی بیشتر آن فرهنگ ،یبی کمک کنند.
با وجود اینکه برخی از شرکتها تلاش میکنند بخشی از نیروی کار خود را به دفتر بازگردانند، شکی نداریم که کار ،یبی همچنان باقی است. این فشار به RTO یک چالش است، زیرا خود کارگران در برابر بازگشت مقاومت می کنند – تحقیقات Accenture نشان می دهد که ا،ریت بزرگی از کارگران (83 درصد) یک مدل کار ،یبی را ترجیح می دهند. در عین حال، کارفرمایان نیز نشان میدهند که حاضر نیستند استعفاهایی را که پس از یک مأموریت سخت برای بازگشت اجتنابناپذیر است، به خطر بیندازند.
ما 3 سال فرصت داشتیم تا ثابت کنیم کار ،یبی امکان پذیر است. چرا این عجله برای بازگرداندن کارگران به اداره؟ حمایت از کار هیب، چه شد؟ مدیریت چگونه RTO را به کارکنان می فروشد؟
دور از آن، در واقع، در حالی که ما نیز طرفدار این واقعیت بودیم که کار از راه دور کار می کند، بازگشت به دفتر همچنین فرصتی برای کارگران فراهم می کند تا به صورت چهره به چهره ارتباط برقرار کنند، نه فقط در اتاق جلسه، بلکه در آبسردکن هنگامی که کارمندان درگیر هستند و احساس می کنند به آنها تعلق دارند، عملکرد بهتری دارند و احتمال بیشتری برای ماندن دارند. با توجه به اینکه صنایع در ماههای اخیر شاهد افزایش گردش مالی بودهاند، این فقط میتواند چیز خوبی باشد.
برای فروش درست یک بازگشت به دفتر، سازمان ها باید عمداً و با هدف مشخص در چارچوب بندی دلایل گرد هم آمدن افراد عمل کنند. سوالاتی مانند آنچه مردم برای رسیدن به آن نیاز دارند و اینکه حضور فیزیکی در کجا به ارزش می افزاید، باید پرسیده شود. در طول مسیر، این چشم انداز باید به وضوح در سراسر سازمان به اشتراک گذاشته شود تا افراد در همه سطوح بتوانند در آن ،ید کنند.
اکنون بیش از هر زمان دیگری، گوش دادن به صدای کارمندان شما بسیار مهم است، به خصوص در مورد حفظ و جذب استعدادها.
دکتر لیلی فان، مدیر تحقیقات آینده کار، IDC آسیا/اقیانوسیه گفت:
یکی از اشتباهاتی که می بینیم شرکت ها مرتکب می شوند این است که به جای سفر به کار ،یبی به ،وان نقطه پای، فکر می کنند. ما دیدهایم که هیچ راهحلی برای همه وجود ندارد و رهبران باید در مورد آزمایش استراتژیهای مختلف در حین پیشروی، جمعآوری دادهها و آموختههایی در مورد اینکه چه چیزی مؤثر بوده و چه چیزی نیست، و در حین پیشروی آنها را تکرار کنند. موفقیت کاری ،یبی یک سفر طول، مدت است و نقطه اوج همه درس هایی است که در این مسیر آموخته ایم.
برای یک نیروی کار ،یبی، رهبران میتوانند با حمایت از کارمندان و وظایفی که باید هنگام حضور در دفتر انجام شوند، بازگشت سرمایه را برای افرادی که در دفتر هستند به حدا،ر برسانند. این امر میتواند شامل اطمینان از فعال بودن همه اتاقهای جلسه کنفرانس ویدیویی، با گسترش قابلیت ویدئو در فضاهای اجتماعی و فرعی و ایجاد انواع جدیدی از گونهشناسیهای همکاری با تشخیص این واقعیت باشد که یک اندازه برای همه من، نیست.
در مورد مسائل انعطاف پذیری، نقش شغلی هر چه که باشد، باید رویکردی از بالا به پایین و پایین به بالا وجود داشته باشد. استراتژی و حمایت رهبران و مدیران ارشد باید با سطحی از توانمندسازی برای تیمها متعادل شود تا روشهای خود را برای مدیریت موفقیتآمیز کار ،یبی، حتی برای آنهایی که شغلشان مست،م حضور در محل است، انجام دهند. بهتر است، همانطور که در بالا ذکر شد، درک شخصیتهای مختلف محل کار نیروی کار شما میتواند تا حد زیادی به سمت همسو ، نیروی کار و رهبری از نظر اینکه چه چیزی کار میکند و چه چیزی کار نمیکند، کمک کند.
در عین حال، باید به آنچه مردم در خانه به آنها دسترسی دارند نیز توجه شود. حصول اطمینان از اینکه افراد تحت یک مدل کار ،یبی درازمدت در محرومیت قرار نگرفتهاند، متکی به اطمینان از اینکه تجربیات جلسات در هر کجا که باشند عادلانه هستند و ،، که از راه دور کار میکنند به وضوح در جلسات مختلط دیده و شنیده میشوند. در عین حال، باید به انعطاف پذیری و دادن تسهیلات به کارکنان برای ایجاد موارد استفاده خود تا حدی توجه شود.
آیا جلسات تنها راه برای حفظ ارتباط کارگران هیب، است؟
اما آیا طراحی مجدد دفتر انگیزه کافی برای بازگشت کارکنان دارد؟ ما با سمیر سید، مدیر عامل ASEAN، کره، بازارهای نوظهور و پا،تان برای راه حل های کاری ،یبی در HP صحبت کردیم تا دریابیم که چگونه مدیریت باید کارکنان را متقاعد کند که RTO برای آنها و تجارت خوب است و آیا جلسات تنها راه برای این کار است. کارگران ،یبی برای حفظ ارتباط با همکاران اداری.
کار ،یبی اغلب بر محل کار افراد به جای زمان و چگونگی تمرکز می کند. بنابراین چگونه مدیریت می تواند بیشتر به این فکر کند که چگونه می تواند ترتیبات کاری منعطف و ،یبی را حتی برای افرادی که شغل آنها مست،م حضور در محل است، فراهم کند؟
در مورد عوامل کلیدی برای طراحی مجدد دفتر، بهبود تجربه کارکنان، افزایش بهره وری عملیاتی، سازگاری با کار ،یبی، توسعه فرهنگ شرکت و صرفه جویی در هزینه ها مطرح شده است.
به همین ترتیب، کارفرمایان نیز نباید تصور کنند که هر شغل و نقشی میتواند برای ترتیبات کاری ،یبی من، باشد، به ویژه آنهایی که در مشاغل خط مقدم و خدمات محور هستند.
اکنون بازگشت به دفتر را آغاز کرده ایم. بنابراین، برای ،، که در طول همهگیری برای راهاندازی یک دفتر کار خانگی هزینه کردهاند، چگونه میتوانند بابت این سرمایهگذاری به بازگشت سرمایه ادامه دهند؟
منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-are-meetings-only-way-hybrid-workers-keep-touch
باید انواع متمایز کارمند، که در شرکت(های) خود دارند، تفاوت های ظریف محل کار و محیط اطراف، و متفاوت بودن آنها در نظر گرفته شود. شخصیت های محل کار هر یک از کارکنان، فناوریهای مورد نیاز برای انجام وظایفشان، و به همان اندازه مهم، نظرات و واکنشهای آنها نسبت به سیاستهای کاری مختلف که در نظر گرفته میشوند یا در حال اجرا هستند. تنها در این صورت کارفرمایان می توانند در جهت تبدیل دفتر به مک، که کارمندان می خواهند به آن بازگردند پیشرفت کنند.
در طول همهگیری، کار از خانه عادی بود. شاهد ظهور ابزارهای ویدئو کنفرانس مانند Zoom و Teams و همچنین سرمایه گذاری در ابزارهای ارتباطی مانند وب کم و بلند،ای تخصصی با پشتیب، اختصاصی برای تماس های ویدیویی بود.
تحقیقات پولی در مورد شخصیت های مختلف محل کار، این واقعیت را برجسته می کند که کارمندان مختلف احتمالاً دسته های مشابهی از فعالیت ها را در مکان ها و فضاهای مختلف انجام می دهند. توانایی طراحی محیطهای من،، با استفاده صحیح از فناوری برای پشتیب، از آن فعالیتها، به سازمانها کمک میکند تا نتایج موفقیتآمیز، ایجاد ارتباطات، به حدا،ر رساندن بازگشت سرمایه در سرمایهگذاریهای موجود و جدید و در نهایت حمایت از توسعه فرهنگ ،یبی موثر
بدون یک نقشه راه روشن و ROI ملموس نشان داده شده، پروژه های طراحی مجدد دفتر در ارائه نتایج مورد انتظار ش،ت خواهند خورد. برای رهبران و سازمان ها، اه، طراحی مجدد دفتر بهبود بهره وری و تجربه کارکنان است. با این حال، آنها از هرگونه اختلال در عملیات تجاری خود بیزارند، حتی اگر این موارد باعث بهبود بهره وری شود
اما اکنون که از همهگیری خارج میشویم، با وضعیت بازگشت به دفتر مواجه هستیم. در واقع با توجه به الف گزارش جدید آینده کار IDC، آینده فضای کاری: بازگرداندن کارمندان به دفترحدود 25 درصد از سازمان ها در سراسر آسیا/اقیانوسیه در حال حاضر در حال طراحی مجدد دفاتر خود هستند و 70 درصد از آنها قصد دارند این کار را در 18 ماه آینده انجام دهند. آنها در حال طراحی مجدد دفاتر خود برای بازگرداندن کارمندان در محل و در عین حال بهبود کارایی عملیاتی هستند.