
بروزرسانی: 30 خرداد 1404
موزه دو نقطه (PC): آشفته، جذاب، و پر از پتانسیل
موزه دو نقطه عملی: آشفته، جذاب، و پر از پتانسیل
چیزی ذاتاً جذاب در سگا وجود دارد دو نقطه سری. خواه تشخیص بیمار، با بیماری های خنده دار پوچ باشد بیمارستان دو نقطه یا ساختن پردیس عجیب و غریب نهایی در پردیس دو نقطه ای، این بازی ها همیشه تعادل لذت بخشی را بین مدیریت خلاقانه و شوخ طبعی ایجاد کرده اند. در حال حاضر، توسعه دهندگان در استودیوی Two Point با آن بازگشته اند موزه دو نقطه، برداشتی تازه از این ژانر که به بازیکنان اجازه می دهد کلاه سرپرست را بر سر بگذارند و موزه رویایی خود را از پایه بسازند. پس از گذراندن مدتی با ساخت پیش نمایش، می توانم با اطمینان بگویم که این آ،ین ورودی، تمام مواد لازم برای سرگرم نگه داشتن طرفداران سیم های مدیریتی را دارد.
محوطه موزه دو پوینت ساده و در عین حال بی پایان جذاب است. همانطور که از نام آن پیداست، شما وظیفه دارید یک موزه را اداره کنید، نمایشگاه ها را مدیریت کنید، و اطمینان حاصل کنید که مهمانان در سالن ها سرگرم می شوند (و شاید کمی غرق شوند). اما این کرایه استاندارد موزه هنر و تاریخ شما نیست. موزه دو پوینت در ،انه و حس ماجراجویی خود پیشرفت می کند و ،یبی از اکتشاف، هرج و مرج و جذابیت را ارائه می دهد که بلافاصله شما را به سمت خود می کشاند. چه در حال کشف فسیل دایناسورها باشید، چه بقایای باست، را ایمن کنید یا با کودکان بد، که سعی در بالا رفتن از نمایشگرها دارند سر و کار داشته باشید. ، به ندرت یک لحظه ،ل کننده وجود دارد.
از همان ابتدا، بازی یادآور ،اوین شبیه سازی ک،یک مانند RollerCoaster Ty، و Theme Hospital بود. لذتی غیرقابل انکار در دستکاری لجستیک یک جاذبه شلوغ، از مرتب نگه داشتن نمایشگاه ها گرفته تا آرام ، مهمانان گرسنه با دستگاه های اسنک استراتژیک، وجود دارد. این ،یبی از خلاقیت و مدیریت ،د است که چنین حلقه گیم پلی رضایت بخشی را ایجاد می کند. در طول پیش نمایش، به سه نقشه مجزا دسترسی داشتم که هر کدام چالش ها و موضوع خاص خود را داشتند.
Memento Mile وجود دارد که به ،وان مقدمه ای ملایم برای مک،ک عمل می کند و موضوعی پیرامون اکتشافات ماقبل تاریخ است. ساختن نمایشگاهی پر از استخوان های فسیل شده و دیوراماهای استادانه، شروعی عالی بود، به ویژه زم، که با شوخ طبعی بازی همراه شود. نقشه دوم، P،water Cove، بر زندگی دریایی تمرکز دارد و همراه با آکواریوم های غول پیکر و فرصت هایی برای ایجاد سالن های گسترده با موضوع زیر آب است. سپس Wailon Lodge آمد که این فرمول را روی سر خود چرخاند. در یک هتل خالی از سکنه که به موزه تبدیل شده بود، به من وظیفه داشت تا نمایشگاه هایی را که شبح وار، عجیب و غریب و عجیب و غریب به نظر می رسید، تنظیم کنم. تنوع در این سطوح یک نکته برجسته بود و من را کنجکاو کرد که بازی کامل چه چیزی در انبار دارد.
در قلب موزه دو نقطه، سیستم ا،پدیشن قرار دارد. به ،وان متصدی، شما فقط منتظر کمک های مالی نیستید، بلکه به طور فعال تیم هایی را برای کشف آثار و گنجینه های کمیاب برای نمایش می فرستید. این ماموریت ها همیشه هموار پیش نمی روند. یک دقیقه تیم شما پیروزمندانه یک اثر باست، را پس می گیرد، و دقیقه بعد، در یک طوفان شن گرفتار می شوند یا در جایی گیر می کنند که هیچ فسیلی در آن دیده نمی شود. این یک برداشت بازیگوش از جمع آوری منابع، تزریق ،صر ریسک و پاداش به بازی است. بازگرداندن موفقیت آمیز یک مصنوع واقعاً رضایت بخش بود، به ویژه زم، که می توانم آن را در یک نمایشگاه با دقت طراحی شده که جمعیت را به خود جذب می کند، بگنجانم.
مک،ک buzz بازی نیز شایسته ذکر است. به جای اینکه صرفاً مصنوعات را زیر و رو کنید و به بهترین ها امیدوار باشید، تشویق می شوید که نمایشگرهای چشمگیر و متفکری بسازید که باعث سر و صدا در بین بازدیدکنندگان شود. این سیستم به لایه استراتژیک بازی متصل می شود و به بازیکنان برای خلاقیت و توجه به جزئیات پاداش می دهد. داشتن یک نمایشگاه جذاب کافی نیست، زیرا برای به حدا،ر رساندن جذابیت آن باید آن را با تزئینات، صندلی و سایر ویژگی ها تقویت کنید.
البته، بدون هرج و مرج خوش خلق، یک بازی Two Point نخواهد بود. مدیریت کارکنان، تمیز نگه داشتن امکانات، و راضی نگه داشتن مهمانان به سرعت تبدیل به یک عمل شعبده بازی می شود. چند ساعت اول من به طور قابل پیش بینی ،یفی بود: استخوان های دایناسور در مکان های عجیب و غریب قرار گرفتند، دستگاه های اسنک خالی کار ،د، و بیش از چند بازدیدکننده درباره کمبود توالت غرغر می ،د. اما چیزی عمیقاً رضایت بخش در تماشای تکامل موزه تان از آشفتگی آشفته به ماشینی روغن کاری شده وجود دارد، جایی که هر نمایشگاه می درخشد و مهمانان با لبخند (و سوغاتی ها) آنجا را ، می کنند.
طنز همچنان یکی از قوی ترین ستون های بازی است. خواه اعلان های پوچ PA که در سالن ها منع، می شود یا مز،فات مهمان هایی که باعث بلایای جزئی می شوند، موزه Two Point خودش را خیلی جدی نمی گیرد - و این بخشی از جذابیت آن است. حتی در وضعیت فعلی خود، بازی بسیار زیبا و پر از شخصیت است، با لحظاتی که باعث می شود به روی صفحه نمایشم پوزخند بزنم.
این بدان م،ا نیست که همه چیز عالی بود. من با چند ناامیدی کوچک مواجه شدم، به ویژه در رابطه با رابط. نوار موجودی، جایی که شما اقلام را برای قرار دادن انتخاب می کنید، کمی به هم ریخته بود، و من اغلب در تلاش برای یافتن شی خاص مورد نیازم بودم. پیمایش نقشه با کنترل های دوربین گاهی اوقات ناخوشایند بود و به لحظاتی منجر می شد که آیتم اشتباهی را حذف می کردم یا برای تغییر موقعیت نما تلاش می کردم. اگرچه این مشکلات جزئی بودند و با توجه به اینکه این یک نسخه پیش نمایش است، احتمالاً قبل از انتشار به آنها رسیدگی می شود.
کاری که موزه Two Point به خوبی انجام می دهد ارائه جعبه ماسه ای از امکانات است که در یک بسته روشن و قابل دسترس پیچیده شده است. از دست دادن ساعت ها در تنظیم دقیق نمایشگاه هایتان، بهینه سازی ترافیک پیاده روی و مق، با چالش های عجیب و غریب بازی بسیار خطرناک است. مانند نسخه های قبلی خود، جادوی یک بازی شبیه سازی عالی را به تصویر می کشد. که "فقط یک ،ت دیگر" به اندازه افسانه "یک دور دیگر" خطرناک است.
اگر امکان پیش نمایش وجود داشته باشد، به نظر می رسد موزه Two Point تجربه اعتیادآور دیگری را ارائه می کند که طرفداران سری آن را دوست خواهند داشت. از سفرهای فسیلی گرفته تا هتل های خالی از سکنه، در حال حاضر کارهای زیادی برای انجام و کشف وجود دارد، و من هیجان زده هستم که ببینم چگونه بازی در انتشار کامل خود بر اساس این پایه ها گسترش می یابد.
موزه Two Point از 4 مارس 2025 برای نسخه فیزیکی پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود. نسخه های دیجیتال پلی استیشن ۵، ای، با، سری X|S و رایانه های شخصی در ۵ مارس ۲۰۲۵ در دسترس خواهند بود.
منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-sega-two-point-museum-pc-preview